Thursday, March 8, 2012

Epruveto, srecan ti 8. mart!







 Dragi moji muskarci,
Umesto sto bacate pare na mrtve biljke, mogli biste da uradite nesto konkretnije. Da operete sudove, skuvate rucak, oribate kupatilo..Bilo sta sto vasa lepsa polovina uglavnom radi, a vi uzimate zdravo za gotovo. Probajte da ovaj dan podelite na 360 i nesto trenutaka, pa nas svaki dan obradujte nekom sitnicom (recimo kosem za 3, kad ubacujete praznu limenku u kantu).

Nego evo kako izgleda osmomartovsko ludilo ovde

Nego nije mi bas najjasnije - ovo nam se oduzuju sto imamo manje plate, gore uslove za rad, duzi radni dan..??
..A u Sarajevu obelezavaju delove grada opasne za zene..Ako mi ne verujete, zavirite kod Marsovke..











 *Naslov posta drpnula sam iz jednog starog Politikinog Zabavnika.

21 comments:

  1. A, baš me zanimalo zašto "Epruveto"!
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cini mi se da je to bila neka knjzica s' grafitima. Sad cu bas da proguglam :)

      Delete
  2. I mene raspizdilo saznanje o obilježavanju grada. Kako jadno! Umjesto da govore ženama kamo da ne idu, mogao bi netko početi govoriti muškarcima da ne napadaju žene. A cvijeće si mogu gurnuti u otvor po izboru! (muškarci, mislim)

    ReplyDelete
  3. A na lokalnoj tv jedna muskarcina ih proglasila ugrozenim,a nas privilegovanom sortom.pitam se samo kad bi ih osposobili da radjaju i nista vise.neka nam je svaki dan 8.mart,i treba. Ajde ljubim te i cestitam ti,sa sve jedan crveni karanfil ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa..crven karanfil mi je hitic :) Od grobljanskog karanfila samo mi je grobljanskija grobljanska gladiola :))

      Delete
    2. AAAAAAA ja izadjoh juce uvece da svekrvi cestitam ,upadam u cvecaru i kazem one bele rade napolju sto su,a devojka mi peilazi i onako na uvce :"To Vam je za groblje!" sto imam ukus,tacno znam sta treba da poklonim od srca (one koje imaju srecu da ih vole muzevljeve mame ovo ne treba da citaju,jer nece da shvate,hvala)

      Delete
  4. Još vam pada snijeg?!

    (I slažem se sa svime napisanim :))

    ReplyDelete
  5. Ah taj osmi mart-ja primam samo crteze od dece i to mi je najdraze! ^^
    A bas sam se pitala, zato epruveta! Da i ne pisem na sta sam pomislila! :x :D

    ReplyDelete
  6. Sretan nam nas dan! Jesmo zasluzile vise od jednog! Why?

    http://data.whicdn.com/images/11182151/tumblr_ln9xbhIdgh1qkj5zjo1_500_thumb.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. A pitala sam se gde si nestala :))
      A Karen treba uramiti :))

      Delete
  7. ja sam dobila masazu i oprano sude :)a to o obiljezavanju grada no comment

    ReplyDelete
  8. Nisam čula to za SA ...svašta!!! Banja Luka i Prijedor su bar imali sunca :))) a direktor nam je uz ruže pripremio i nekoliko vrsta torti...bolji mi je ovaj 8-mi mart od nekih prethodnih, ali nikako ne volim da idem na proslave...

    ReplyDelete
  9. moja kćerka je dobila predavanje o borbi žena za njihova prava. upeglala sam je baš :) ona bi se radije igrala na kompjuteru nego slušala o nekim tamo tetama što su izašle na demonstracije i tražila svoja prava, ali neka, treba
    da zna.

    mislim da je smisao osmog marta da se mi žene same između sebe ohrabrimo, podržimo, da imamo svijest o tome kakve smo i šta smo, da gledamo kako ćemo jedna drugoj pomoći, kako ćemo naučiti svoje kćerke da razviju svoj pravi potencijal. u tom smislu bi bilo lijepo da imamo više manifestacija na taj dan koje to potenciraju.

    ReplyDelete
  10. Padao vam snijeeeg? Ovdje sunčano i toplo bilo, ulice pune cvijeća, mrtvog i živog, mali haos. (Zato je danas bljah.) Eto, ispričasmo se o vremenu :D.

    ReplyDelete
  11. Tag! :D

    http://scrapbookblog2.blogspot.com/2012/03/damn-i-was-bored.html

    ReplyDelete
  12. U malom zakašnjenju..."A što da ti kažem...."
    Ja sam dobila baš crveni karanfil...i skoro sam ga u zapućku htjela nositi i malo prosvjedovati(jer mi se još furamo na ona vremena...

    ReplyDelete