Tuesday, March 6, 2012

Cekam jamb, a dodju mi kecovi :)



Nocas sam nesto posebno raspolozena da napisem jedan potpuno nepismen post :)
Putnica - namernica se vratila s' kratke turneje, pa sam sad (sem sto mesam makedonski i srpski), navukla i neki cudan akcenat :)
Imam cela dva meseca da od ovog

napravim ovo

s' budzetom za semenke i kikiriki :)

Nego odigrah sad jamb pa se setih..Kontaktirao me pre neki dan covek s' jamb sajta da mi zahvali sto sam ga nicim izazvana izreklamirala ( sajt, mislim..) i obecao mi da ce mi poslati majicu, cim ih napravi. Bicu ponosni nosilac prvog reda, aha..A ako mi kojim slucajem ne posalje majicu, kukacu po blogosferi da nije lepo detetu obecati sladoled, pa se posle praviti blesav. Jeste. Hocu moju majicu, necete me prevariti :))

Nesto mi je gadno grozno dosadno bilo u subotu, pa sam posle saplitanja i panoramisanja kopala po blog arhivama i naletela na jednu blogericu koju sam potpuno izgubila iz vida :) Ako se slucajno igrate mislju da pravite neobicnu svadbu, a pri tom zivite u Srbiji ovo vam je za psihicku pripremu. Kad sve to lepo iscitate onda predjete ovde i nastavite. Ima ona i muza kome je blog toliko zanimljiv da je napisao cela 3 posta.
Inace, domacice, samo da ti prijavim da sam napravila one tvoje kekse iz prethodnog posta..Toliko sam ih fino kremirala da je i kucagedon svastozder samo prezrivo frknuo njuskom i zaobisao ;)

Najavljuju kisu za sutra ali meni stize monetarna injekcija pa cu si lepo spakovati moj zuti kisobran (nije manipulacija, leba mi) i odoh u smucanje.
Ceka me poslednja epizoda Hustle-a.
Sutra cu da vam pretresem blogove (da slucajno nesto ne propustim:))

16 comments:

  1. A ja se pitam gdje nestade fellow Night Owl. XD

    ReplyDelete
  2. Mene baš zanima kako ćeš stvoriti ono s druge slike :D.

    Odoh reklamirat sajtove po svom blogu, možda i ja šta dobijem :D.

    ReplyDelete
  3. Mene isto silno zanima kako ćeš stvoriti ono s druge slike, djeluje ko nemoguća misija zasad :)

    Moraš nam odmah pokazat majicu kad je dobiješ :))

    ReplyDelete
  4. Yamb majicica-kul! :)
    Auuu treba to i srediti!
    A cemu ce sluziti taj super opremljeni prostor?
    Ili ja nisam u toku... o.O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sajam svega i svacega..mala privreda..blabla..

      Delete
  5. Hoću i ja majicuu :O
    :P

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Hhahah, budzet za semenke i kikiriki. A sta ce to biti? Sajam neki sta li? Da nnece knjige :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neceeeeee..knjige tek 24 aprila (al ne u nasoj organizaciji..smrc ;))

      Delete
  7. хахахаха баш ме насмеа со буџетот, супер блог. поздрав

    ReplyDelete
  8. Ne sumnjam se u tebi da mozes da stvoris ono od druge slike. Nego konacno mogu da ti pisem na blog, do sada ni sam mogla ni otvoriti.

    ReplyDelete
  9. Tagnuh te u svom postu, samo da znas :)

    ReplyDelete