Friday, March 30, 2012

Broken wish

Bio jednom jedan bend koji je zvucao ovako
Onda su decaci odlucili da im devojcica vise ne treba.
Devojcica je (mozda malo) tugovala i resila da im vrati milo za drago pa je snimila ovo
A lepa mi je za sve pare :)
Prva numera se ugnezila na pocetku posta iz ciste ljubavi prema Thin Lizzy - ju i Gary Moore -u


Nekako me poremetilo ovo prolece. Presla sam na neke lakse note i ne bih se ni setila Tarje da nisam, kopajuci po blogovima, naletela na Black Lady (you go girl!!). Ako ste volele moje retro postove, njene cete voleti jos vise :)
A onda svratim do Angelice, kad tamo..nastup :) Svi nesto komentarisu sminku i garderobu a ja se k'o blesava uhvatila muzike :)Nikad od mene modna blogerica %))
 Stavila je jednom prilikom ona jednu njihovu (to nje i njenog benda) pesmicu koja mi se bas dopala. Doduse, pesma je bila nedosredjena (sto je i sama rekla :)), a meni u glavi proradio onaj moj crv (za potrebe ovog posta zvacemo ga Milivoje) pa sam ja tu odmah sredjivala aranzman..u fazonu "uuu, sto bi ovde dobro uleteo sajzer" ili "izvuci tu bas gitaru napred" ili " pojacaj pratece u drugoj polovini refrena". I tako joj ja izmiksah pesmu na nevidjeno..:))Bas me zanima sta su na kraju uradili :))

A propos miksanja : Ljudi moji, ako ne zelite da slusate kritike, ne pustajte horoskopsku Devicu u studio ni pod razno. Jeste, lepo ste vi to napravili, ali ja cu uvek manu da nadjem (i necemo izaci iz studija dok sve to lepo ne ispeglate i tacka).
Imam tog jednog drugara, producenta. Prvo me je terao iz studija, a sad me zvrcne cim zavrsi nesto. Kaze :" Bolje ti da mi nadjes manu nego da se brukam. A i tebi uvek mogu da kazem da ides kuci kad mi dosadi zvocanje" :)


...ovaj zadnji deo je slobodno mogao da nosi podnaslov "Hvalite me usta moja kad niko drugi nece" :)


16 comments:

  1. Joj brat mi je djevica, vi djevice mozete bit grozne kad hocete :D

    A Milivoj lololol

    Što se Najtviša tiče nikad nisam kužila čemu tolka frka i mržnja prema bendu što je Tarja otišla - ona mi je bila odlična, ova nova ima totalno drugačiji glas i opet mi je ok al od njih svih mi najbolje pjeva Marco xD I najbolje izgleda rrrrr ♥ :D hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marco ;))
      Zvanicna prica je da su je sutnuli pa valjda zato ;))
      Whatever - prija mi za promenu ovakav vokal I_I

      Delete
  2. Jooooj, davno, valjda prije 8-9 godina, sam slušala Nightwish, baš mi je drago da si me podsjetila na njih!
    A kako mi je muž glazbenik, meni se totalno promijenio način slušanja, sad slušam po segmentima, uvijek se na nešto skoncentriram, te bas, te bubanj, te prateći, te šta je tko "maznuo"...Uglavnom znam se zezati pa kažem mužu da mi je upropastio laičko slušanje glazbe! :) Ilina

    ReplyDelete
  3. krenem napisati nešto pametno i onda vidim iznad sebe cimet i bijelu čokoladu i od same pomisli na neki kolač, misao ode... šta ćeš. pravi se da sam napisala nešto pametno, a ako se sjetim šta sam htjela reći, vratim se...

    ReplyDelete
  4. I ja htedoh napisati nešto pametno, ali sa temperaturom i bolom u svakom mogućem delu tela ne ide jednostavno...I ja sam nekada slušala nightwish, Tarja ima premoćan glas, e onda sam otkrila hipika u sebi i ode sve u... :D Mada ispliva ta moja druga strana često :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ou, pokupila si prolecni :)) Ajde get well soon!
      A to s' muzikom i kod mene tako :) Setim se nekog albuma pa ga onda silujem dok mi se ne smuci..

      Delete
  5. Volela sam Nightwish dok su bili sa Tarjom, sad volim Tarju :D
    Milivoj <3 Tako se zvao crvic iz Tik-Taka :D
    Ah te device, moja sestra je devica.. a ja sam rak-rata nikad dosta :D

    ReplyDelete
  6. EE, a pitala sam se dal' ce se neko setiti zasto Milivoj :))

    ReplyDelete
  7. Što se tiče Tajre i Nightwisha, dobri su oni samo mi njihovi vrišteći fanovi idu na živce.
    Hvala ti što nam otkri novi blog, imam osjećaj da kgoa ti god spomeneš odmah dobije 10 followera.
    I Djevica ha? Ženske Djevice I can handle, ali muške, uh, veće picajzle nisam upoznala nikad. Imala sam dvojicu u svom život, oba rođena na isti datum, haj bar treći put nisam ponovila istu grešku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Al ti nemas pojma koliko se radujem kad otkrijem neki novi blog koji mi se ono bas dopadne. i kako da to ne podelim ? :))
      Muske Device zaobilazim u najvecem mogucem luku..brr..sa ovom u sebi sam nekako naucila da zivim (cim ispliva a ja je lupim po glavi :))

      Delete
  8. Ja jedina ovdje ne volim Nightwish... Tehehehehe!

    Mogu ti preporuciti nesto slicno.
    http://www.youtube.com/watch?v=4hyoI7LIRzY
    http://www.youtube.com/watch?v=3euXu_m0F-w&feature=related

    Za jednog raka, dobro se snalazim sa djevicama. Jedino ovnovi i skorpije mi skacu po glavi. Skorpiju namirisem na kilometar. :D

    ReplyDelete
  9. Muzika :)
    Tek sam sad skontala da imas dosta prstiju upetljanih u muziku!!
    Blago tebi ( kod mene su samo misli strasno spetljani s njom)
    Hrpu puta sam se susrela s Nightwish-om ,ali nisam nikada pogledala njihovu historiju...prokopat cu :)

    :*

    ReplyDelete
  10. Ah, Nightwish :) Uistinu sma ih obožavala sa Tarjom, i dan danas je tako, ali si u pravu da su oni Broken Wish bez nje, to prosto više nije to i mislim da bi trebali i da promene naziv benda, jer to više nije ono što je Nightwish bio. A i dan danas slušam stari Nightwish i ne nalazim im manu, svaka pesma im je odlična :)

    ReplyDelete
  11. Super sto si se setila Nightwisha-a, tj. onog pravog, sa Tarjom. I ja slusanje ovog benda povezujem sa srednjoskolskim danima, kada me njima privukla ta neo-klasika, istorijske i mitoloske teme u pesmama, melodicnost i prijemcivost spram mase goticarskih cuda...ali, sad su mi bas bledunjavi, ili ja sam ja naprosto izasla iz metal-stosa.:)

    Blog je bas u skladu sa ovim budjenjem proleca. Hvala i za podrsku!:)

    ReplyDelete