Friday, February 3, 2012

Zli Nemci ne daju mi da spavam + rekapitulacija meseca januara


Prvo malo muzike (znam, dosadna sam vec :))

Zli Nemac u ovoj prici je moj mladji brat, insomniac s' diplomom. U stanju je da prespava ceo dan, ali zato cim padne mrak..evo ga, oran i cio, kove zvucnike sve u 16 a meni se spaavaa :(
Nego, konacno sam preselila i kancelariju i sebe pa sad batrgam pokusavajuci da resim sta to meni od svega ovoga treba, a sta ne..i ide prilicno tesko.Dobila sam zutu sobu, trokrilni plakar, policu i jedno cudo s' fijokama ali meni to nije dovoljno. Od zadnje isporuke komponenti ostalo je milion kutija pa se bacih u cudo zvano dekupiranje. Proucih blogove i krenuh. Sve je to divno izgledalo u teoriji ali prakticni deo..procenite i same (i ne budite prestroge, imak su prvenci :))
Kutija je prvo izgledala ovako

A posle mog polusatnog mrcvarenja ovako
Priznajem, slikala sam je iz najboljeg ugla. Nisam dobro odradila spojeve, a i pobegli mi suncokreti ali su mi salvete prelepe :) Posluzice za cuvanje kuhinjskih dzidza a sa sledecom cu bolje da pazim pa valjda lici na nesto..
Dok se kutijetina susila, setila sam se prazne kutije od parfema i jadnih prstenova spakovanih u kutiju od body buttera i onda sam izvela nesto ovako
Ovim sam puno zadovoljnija :)

Nego, na predlog Cekeruse, pridruzujem se rekapitulaciji po mesecima :) Spominjem sam lepe stvari, sve ostalo zaboravljam :)
1. Ovo je bila prva NG (u zadnjih 7-8) da nisam radila. Cak sam se i super provela :) Par prijatelja i dobra muzika, pametnom dovoljno
2. Konacno sam se preselila
3. Dobila sam zutu (milion puta spominjanu) sobu i trokrilni orman (cija cu vam vrata otvoriti cim uhvatim malo vremena)
4. Uzivala sam u tisini i samoci i podsetila se zasto voim da ustajem rano
5. Citala sam, citala i citala..
6.Posao se pomerio s' mrtve tacke posle skoro mesec i po pa sad imam temu za razmisljanje

Uglavnom, najomrazeniji mesec u godini ovog puta necu pamtiti po losem. Hajd' sad da cujem vas :)




13 comments:

  1. Pa mislam deka i ne e loso za prv pat, jas pravev nekoi lampioni vo ovaa tehnika i jos ne smeam da gi pokazam javno:)
    A januari? Pa nemase nesto bas i za pametenje onaka se voobicaeno!
    A koga ke vidam recenzija na Tristram Shendi na ovoj blog? Bas bi uzivala dodeka ja citas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shandi mi jos nije dosao do ruku. Nalecem na neke cudne prevode, a ja bih ga bas citala u originalu :)

      Delete
  2. Meni se objekutije puno svidjaju :) Nemam zamjerki ni na prvu, po mom misljenju uopste nije losa :) Mada je manja sladja :)
    Cestitam na preseljenju :)

    ReplyDelete
  3. i ja čestitam na preseljenju :)

    dala si mi ideju: komad tanje čvrste spužve koji odgovara dimenzijama kutije presvući nekim čvršćim materijalom i skalpelom, a onda napraviti male rezove u koje se utakne prstenje. spužvu staviti u kutiju i svo prstenje je pregledno kad se kutija otvori.

    eto pa sljedeći put možeš i tako :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep, pocetna ideja je bila takva ali nisam pronasla sundjer pa sam iskoristila ono sto sam imala :)

      Delete
  4. Ajde, ne budi tako stroga, slatke su ti kutije, a i poslužit će. Evo, meni je ovaj mjesec skroz ok, samo da prestane zimetina. Položila sam prvi ispit na postdiplomskom, bila na skijanju i preživjela, slavila s mužem NG, jer on konačno nije radio nakon sto godina, čitala, neke stvarčice i kupila...Život čine sitnice...Ilina

    ReplyDelete
  5. A slatke su, i ovo za prstenje mi je preslatko :)
    A ja razumem tvog brata, dan mi nije zanimljiv, živim noću :)

    ReplyDelete
  6. Uvek je prostor u deficitu sta god radili.
    Odlicno odradjeno renoviranje kutija.

    ReplyDelete
  7. Ma ja sam provela u učenju i pauzama od učenja koje sam koristila za ljenčarenje, eto :D. A baš je lijepo kad post možeš posvetiti mjesecu, i to onim najljepšim događajima :).

    ReplyDelete
  8. Nisi dosadna~ Imas bas super izbor pesama ^^ Heh-ja skupljam salvete i dekupaziram sve redom :) Lep ti je ovaj rad, mhmm! I ja cu uskoro da se bacim na kreativne radove, samo da prodje ispitni rok...Pozdraav! ^^ :*

    ReplyDelete
  9. Nije to tebi lose, meni se prijateljica bas nedavno pocela baviti sa decoupage, zanimljivo je to, ja sam i za to previse lijena. Što se tice brace. suti, ti si dobra, ja imam tri, sve jedan drugom do uha, jedno pola metra iznad mene :)

    ReplyDelete
  10. odlicno izvedeno, bas mi se svidja, super je to kako mozes neke predmete tako drasticno promijeniti (:

    ReplyDelete