Friday, February 17, 2012

Ubij bliznjeg svoga

Simpatican tekst..

Nego, bio je ovo neobicno miran dan. Tih. Bez struje..sto znaci bez grejanja i bez neta..
Ne znam ko me je lupao po glavi al' rekoh nemam nista pametno da radim, aj' da se spustimo do gospodje svekrve to be i konacno pokupim ostatak stvari. That was a veeery bad idea..
U skoro 2 meseca koliko smo Kobasica i ja sami (nezakoniti ide mami na spavanje jer ga mrzi da dovrsi krevet), sve je bilo zen..yep..
Stizemo mi tamo, sedam reda radi kafu da pijem..vodi se neki nebulozan razgovor. Pocinjem da se pakujem i ne uspevam da nadjem kutiju sa ostatkom stvari. Kaze gospodja :" A, pa izbacila sam ja to na terasu". Ja vec gledam horore, nezakoniti izlazi po kutiju i psuje sve u sesnaest. Moje dve  (jedine, skupe, pristojne) tasne, jedna velurska i jedna kozna, koje nosim samo kad sam "poslovna zena" (oce reci kad se upristojim), potpuno mokre..s' tim sto se ova kozna verovatno zamrzla i odmrzla pa popucala. Krece urlanje izmedju mame i sina..ja izlazim, mrmljajuci u bradu !@#$ mi se..necu da se nerviram, to su samo torbe..
U jednom trenutku gospodja se okrece prema meni i kaze :" Sledeci put kad dolazis, ima da se najavis, psihicki da se pripremim". Vidi ti, mozda je stvarno trebalo da se najavim pa da unese torbe, mozda ih osusi i posle se pravi blesava...Ali kako da joj se javim kad je zadnji put rekla da joj se zgadi kad mi samo cuje glas..hmm..mozda da joj sledeci put posaljem pismo po golubu??
I tako krecemo mi, natovareni kao dva mala magareta a ona istrcava za nama i vice :" Ako nema struje, da se vratis da prespavas ovde"
WTF??? Shizofrenija? Bipolarni? Moram da konsultujem moju doktorku za blesave..
A mozda je samo ljuta sto nije stigla da smisli jednu od onih njenih podlosti tipa - ja kuvam, odem do kupatila a ona mi u medjuvremenu odvrne plin na najjace ili stavim beli vas na pranje a ona uleti i ubaci mi crvenu carapu..
U svakom slucaju, mozda sad pesacim po 3 km uzbrdo- nizbrdo do gradskog (i pride jos 20 min do centra) ali mi bar niko ne skace po glavi/ne tvrdi da ce aceton da mi uzrokuje rak mozga/ne govori da ja stalno "kao" nesto citam,samo da ljudi misle da sam pametna...blablla...
Secan se posta kad mi je Biberlee rekla  "da nije nje ne bi bilo ni muža, a kad se toga sjetim, vjerujem da bih joj sve oprostila :)"
Probala sam, nije da nisam ali mi je prag tolerancije toliko nizak u zadnje vreme da stvarno ne mogu vise..Jos samo da pokupim kolekciju vina, kaput i omiljenu solju i DING DONG, THE WITCH IS GONE :)

Ozbiljni post cuti cameci u cosku desktopa i ceka neka bolja vremena :)

23 comments:

  1. ma jel stvarno postoje takvi ljudi ili je to tvoja literarna sloboda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam verovala da moze ovako, kad ono mene snaslo. Nema tu nikakve literarne slobode..cista istina...

      Delete
    2. joj, držim si fige da je moja normalna! :(

      Delete
    3. mislim, moja baka je mami bila divna, mama tako kaže, a i moja snaja je zadovoljna mojom mamom - nema trzavica, sve štima: igleda da sam ja na redu za dobiti aždaju na vrat!

      Delete
  2. Itekako postoje takvi ljudi, sve mi to zvuči bolno poznato. Mislim da (na žalost) svaka 3. žena ima takve svekrve... Što je to između majki i sinova? Gledam svoju staru, moja joj je baka svašta "priuštila", a i ona će jednog dana bratovoj suđenoj ženi tako, već vidim. Moram ti priznati da si me nasmijala na početku posta, taman sam došla do riječi "svekrva" kad je ova u videu kopala grob, šta li. Nemam neki savjet, mogu samo reći ono što ti ipak ne smiješ: pjesmica ide ding dong the witch is DEAD. :))))
    Šteta da su svekrve žene, a žive dugo...

    ReplyDelete
  3. Boze sačuvaj, svega u Božijoj bašti.
    Ima li ikakve šanse da se preseliš, tj. preselite gdje odatle, što dalje od nje? Koja bolest, ne znam šta drugo da napišem ccc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa, zbrisala ja vec, samo se dragi ceka :)

      Delete
    2. Bice da sam pocorava.
      Nakon ovog dijela: "da se spustimo do gospodje svekrve to be" sam ja nekako zamislila da ste vi na spratu a ona u prizemlju pa sam cijeli ostatak posta u to ostala ubijedjena iako sam vidjela ono da duze pjesacis.. Zaljubljena sam, to je :D

      Delete
  4. meni je baš to tužno nekako, ali šta ćeš...najvažnije u svemu je da to ne uzrokuje probleme između tebe i dragog. pokupi ostatak stvari i samo završi priču. ne troši energiju, mlada si, život je pred tobom, već uživaj u novostečenom miru :)

    ReplyDelete
  5. Nemam takva iskustva pa ne znam šta da ti napišem...ali se slažem sa tim što ti je napisala Biberlee! Sad mi smiješno što je mene sinoć iznervirala instruktorica trbušnog plesa :D

    ReplyDelete
  6. Еј девојче не ти е лесно овие денови, ма бегај побрзо од тамо и врати се у нормала, со твоите весели постови. И јас имам поминато нешто слично и уште се плашам и кога ја сонувам и не можам да објаснам некои нејзини постапки.Тоа е веројатно болест "немаподображенаодмене".А се применува само на конкуренција на која не си ни на малиот прст. Затоа подалеку од таму!

    ReplyDelete
  7. :(( ne bih ti bila u kozi, bas je to zeznuto, ali ako je makar sve ok u tvom odnosu sa muzem/deckom, onda ti samo preostaje da joj budes zahvalna sto ga je rodila i da se maksimalno distanciras. Najvazniji je sopstveni mir :)

    ReplyDelete
  8. Svekrva from HELL! O.O

    Skoro pa nevjerovatno koliko te zene imaju energije za svadju. Uvijek spremne da pocine verbalno ubistvo nevine zrtve (cure/supruge). ARGH!

    ReplyDelete
  9. Hajiao, to je specijalna vrsta ljudi-svekrva...strasno! Moj dragi nema majku, ali zato ima snajku koja pravi rsum po porodici pa se ja distaniram. Kod nas je vecita tolerancija bila u kuci i ja uopste nisam znala kakvih ljudi, ili bolje zena sve ima-dok nisam upisala vaspitacki fax...zene mogu biti tako zle-to nije normalno. Poznat mi je profil tvoje svekrve, samo kad si ti pobegla! Sa takvima ne moze drugacije jer ma koliko se ti trudio da se ne iznerviras, ta zena ce uvek da nadmasi samu sebe...
    A pesma u potpunosti prati tvoj tekst, super je skroz! :*

    ReplyDelete
  10. Ajoj, u tebe svekrva kao iz viceva, treba to izdrzati, ja mislim da je daljina odgovor. Moja svekrva to be je zasad kao iz bajke, sve gledam dokle ce to da traje. Ti i nezakoniti bjezite, vazno je da se volite :)

    ReplyDelete
  11. hahahaha, pismo po golubu... kraljice.

    Mene se strah udati, ne znam, ali priče o zlim i odvratnim svekrvama baš su me uplašile. Možda je najbolje odseliti daleko, dalekoooo... :D

    ReplyDelete
  12. OMG!!!!!Drž' se,nedaj se....Još samo vino,šalica i kaput i što je bilo,više neće!

    ReplyDelete
  13. Pa i ovo je ozbiljan post, nemoj tako :). I ja se naslušah svačega o svekrvama, mada mi neku noć prijateljicina baka baš lijepo napriča o svojoj, kako su se voljele i slagale, pa kontam, ima nade. Ali, šta je, tu je. Vidim da si se koliko toliko pomirila sa situacijom :). Osim što bih ja tog edipovca malo po guzi, čuj spava kod mame :D.

    ReplyDelete
  14. AAAAAAAAAAAAAAAAA gubim kosuuuuuuuuuuuuuuuuuu! :)))) Biomelem,sprej protiv.................. svekrva! Zamisli da postoji takav,pa da se naprskam njime kad idem kod moje doticne! Daj boze da ga izmisle,necu jos dugo da izdrzim,a vidim i ti si na istom nivou kao ja! Bas smo srecne!

    ReplyDelete