Saturday, February 11, 2012

Tutorijal u slikama - proja bez muke


Suvi sastojci :
kukuruzno brasno
belo brasno
so
prasak za pecivo

Mokri sastojci :
Ulje
jogurt
jaja
sir

Pa da krenemo :)
Prvo ukljucite rernu na 220 c.
2 solje kukuruznog brasna
pomesati sa jednom soljom belog brasna
dodati so

i pola kesice praska za pecivo
lepo promesati
pa dodati 2 kom. jaja

pola solje ulja

2 solje jogurta

i filiju sira belog

podmazati pleh

presuti masu, posoliti mrvicama sira i susamom

peci od 45 do 60 minuta (zavisi od dubine pleha), iskljuciti i ostaviti jos 15 min. u toploj rerni

PRIJATNO!








17 comments:

  1. Obožavam proju! Mogla bi raditi češće ove jestive tutorijale :D

    ReplyDelete
  2. Hehe..ovo kao ti i make up tutorijala..pa bih, pa ne bih..a kad vidim kakva sve cuda zene prave..uhh :)

    ReplyDelete
  3. Hahaha, kakvo znalačko dodavanje soli, kako sublimirajuća slika - i nokti i upute u isto vrijeme! To je prava domaćica - vazda sređena a kuha perfektno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma vidi ih kako su jadni :( Dva sam slomila do mesa a treci se odlepio od jagodice pa boolii..

      Delete
  4. moram da probam... nikad nisam pravila proju a bas je volim... plus ove mrvice sira i susama preko, mmm...

    ReplyDelete
  5. To! Proja! Ne mogu se ni sjetiti kada sam je zadnji put jela. Recept kradem obavezno! :D

    ReplyDelete
  6. Fala za receptot, odamna ne sum ja pravela a mnogu ja sakam!

    ReplyDelete
  7. Ajme, ovo nisam nikad jela! Moram probati, izgleda mljac! :)

    ReplyDelete
  8. UUu..kako sam se nadala, dobro sam prosla :) Mislim, svi postavljaju recepte nekih muffina i macaroons za Valentinovo, a ja proju :) Mozda je trebalo da je obojim u roze :) Cekam follow up za sve one koje naprave proju :)

    ReplyDelete
  9. Ovako nesto ja slicno pravim, samo stavim krompire i bez susama i sira. Kod nas se to zove livusa, razljevusa, ulivača, sve sam te nazive cula. Ja jos prelijem vrnjem kad se ispece mmm. Hej macarons i muffini su u modi, ali proja je forever :)!

    ReplyDelete
  10. Nemoj da se smeješ ali ja proju nikada nisam probala, ne volim sir :D

    ReplyDelete
  11. Mmmm proja! ja je bas cesto pravim-zadnju sam dobudzila sunkom :D
    Lep stolnjak! :D

    ReplyDelete
  12. Wow super tutorijal...sad sam izgladnila. Srećom pauza je ubrzo!!! A znaš da sam ja na banana bread-u...ali volim proju i sve slično proji :D

    ReplyDelete