Saturday, February 4, 2012

Tri knjige u tri dana + noktici

One koje ne zanimaju knjige nek' predju na drugi deo posta :)

Postoji jedna carobna zemlja, okruzena morem, sva zelena..Zemlja u kojoj zive vile i vilenjaci, a cup sa blagom zakopan je na kraju duge..Zemlja mitova i legendi ..Zemlja divne muzike..Zemlja deteline sa cetiri lista..
Trazeci nesto sasvim trece, naleteh na ovu divnu Irsku trilogiju (uz koju sam uzivala, smejala se a bogami i zasmrcala :))






E sad, drugi deo posta za one koji bas mnogo i ne mare za pisanu rec.
Proucavala sam malo one folije za nokte i vidim da ima raznih iskustava. Slucajno sam naletela na njih u pohodu na Jumbo i resila da ih isprobam

Ima ih 5 u pakovanju, cena za 2 pakovanja negde oko 2 e. Dizajn je uglavnom bezveze ali ove (i jos jedne)bile su mi bas zanimljive. Lako se stavljaju, jos lakse skidaju. Posle prve dve, ispraksala sam se pa je to islo bas brzo. Kad vam treba manikir za 5 minuta ovo je idealno resenje. na noktima izgledaju ovako:

Pise da traju 7 dana, s' cime se ne bih slozila. Vec treceg dana video se tw. tj vrh nokta

Dalje, razni lakici koje sam nosila zadnjih dana (a setila sam se da ih poslikam)
Losos nijansa jednog Golden Rose-a. U prljavo roze baznoj boji milion srebrnih i crvenih glitera. Na vrhovima GR sljoke. Stoji vec cetvrti dan i ne mrda (cak se ni popravak srednjaka, koji se polomio do mesa, ne primecuje)

Essence Purple Cherry i neke raznobojne sljoke

Maybelline Urban Turquise - mnogo ga volim ali i sa dobrim base coat-om ume da ofarba nokat, a tw se pojavljuje instant - samo operite ruke :(

Ovo je moj najnoviji omiljeni nude lak -Olivia. Cena smesna, trajnost zadovoljavajuca. Dva sloja za idealnu boju, susi se relativno brzo. Ako naletite na ove lakove, pokupujte ih sve. Za cenu od pola e dobicete super kvalitet. Ovo mi je sesti Olivia lak i sem jednog bordo, lakovi su fenomenalni.


Kad god ne znam sta cu, ja namazem Essence-ov Trendsetter. Dobila sam neke cveckaste nalepnice, pa sam i to nakeljila, da ne bude sam :)

Nikako ne volim plave i zute lakove. Uvek mi izgledaju cudno i prosledjujem ih dalje. Dok sam trazila neku lepu nude nijansu, naleteh i na ovaj..rekoh, naci ce se za nesto :) Cak mi i ne izgleda toliko jezivo, mada mislim da ce mu koja kap smedjeg dobro doci :)












26 comments:

  1. Nisam Noru Roberts čitala, moram priznati da ne volim ljubiće, ali eto...nikad ne reci nikad! A od lakova ja uvijek imam jedan nude, koji nosim uvijek i crveni, koji nosim ljeti na nogama i ponekad na rukama. i to je to! Imam dvoje male djece i stalno perem ruke i jednostavno ovi u boji nemaju neke šanse...:) Ilina

    ReplyDelete
  2. IH koliko dobrih manikura :)
    Naljepnice su super, bas mi se svidja dezen.
    Tih Olivia nems kod nas nazalost :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije moguce! Ja ih nasla na pijaci, izmedju narukvica i prstenja. Moji prvi pijacni lakovi :)
      Ako postoji neka nijansa koju nemas (u sta sumnjam al' hajd:)) ,mogu da ti posajem. Ispraksirala sam se sa slanjem lakova uBosnu :))

      Delete
    2. Ma fali meni uvijek nijansi :D
      Koliko izađe poštarina za BiH? :)
      Ja sam gledala u toku giveaway-a i sve nešto skupo od nas kad se šalje a baš sam poslije njega i swapove planirala, pa odustala :)

      Delete
    3. Meni ispalo negde po 3 e po paketicu (ogrlica, 2 normalna laka + jedan minic otprilike) s' tim sto su me naterali da izvadim visak bubble - a jer je bilo pretesko za pismo, a ako saljes paketic, ide na carinu (s' tim da ne carine vrednost do 30 $)

      Delete
  3. Baš lepi noktići :) a sviđaju mi se i nalepnice, samo što se meni jako brzo krzaju.
    A što se knjiga tiče, volim pisanu reč, ali Nora nije baš moja šoljica čaja, više volim neku drugu tematiku :) :*

    ReplyDelete
  4. Ni ja dosad nisam čitala Noru Roberts, uvijek biram neke historijske romane, jer njih zaista volim čitati, tako da mi drugi žanrovi uvijek nekako ostaju po strani (ok volim i horore). Mada ako mi nekad dođe knjiga pod ruku, pročitat ću je :)
    Noktići su divnii <3

    ReplyDelete
  5. Znam sta mi je sledece sto cu da citam! :)) Noktici, vrh vec znas, nije los taj zuti, samo bih nesto dodala na njega! :)

    ReplyDelete
  6. Mene taj Essence Purple Cherry podsjeca na galaxy print, insant <3. Super su ti nokti, da ih ne ureknem! Vidim da se razumijes u lakove, haj mi preporuci kakav odstranjivac lakova za nokte :). Nedavno sam probala Ebelin iz DM-a i fuj fuj, em sto usmrdi kucu em sto smrdi, dosad je najbolji bio onaj obicni iz trgovine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako sam ja kupila onaj Ebelin breskvu..fuj,fuj..Da se nesto mnogo razumem u nokte, ne razumem se ali mogu da ti kazem sta meni odgovara - trenutno koristim onaj Afroditin uljani i on mi je bas super ali je malo skuplji, a cim odem kuci pokupovacu zalihe onog Lily -evog (ne znam ima li Lily parfimerija tamo gde si ti..ovo je njihova marka - zelena bocica, traje vecnost celu)

      Delete
  7. Ad prvi dio:
    Ja sam trenutno u drugoj trilogiji,ali si me definitivno zaintrigirala za ovu!

    Ad drugi dio:
    Noktići-ći su predobro slatki-ći!

    ReplyDelete
  8. Odlicno izgleda! Blago tebi, ja jednostavno nemam toliko strpljenja. Ja samp "premazem" i to je to. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. A, pa imam i ja periode kad samo premazujem nego imam fore do kraja marta da zabusavam a onda..uhh..

      Delete
  9. Ja ne volim Noru, pa ću da pređem na noktiće. Pošto ja uglavnom kupujem jeftinjake, jer nisam frik za noktima, taj Olivia mi zvuči super. Volim još i Papsodi i Gabrini, poprilično su kvalitetni. I ovaj tvoj što sam dobila je odličan i postojan :D. Od tih naljepnica bih uzela one metalik, dobro izgledaju. Ali nikako da svratim do Dm-a, Cm-a i tako :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Metalik nalepnice su bile nesto bolesno skupe a i imam 2-3 Flormar metalik lakica sto izgledjaju kao folije. Ja volim da su mi crveni i bordo lak kvalitetni a sve ostalo..ionako nikad ne potrosim do kraja. bar mi ne bude zao kad zavrse u kanti :)

      Delete
  10. Ovaj žuti ti baš dobro stoji, šta pričaš! A i ti ostali su mi svi baš taman!

    Samo ti prva rečenica u postu ne valja, treba ići: One koje ne zanimaju knjige nek' predju na drugi blog :)

    ReplyDelete
  11. Volim Noru Roberts, ima odlican stil pisanja.
    Noktici su super, ove nalepnice su me bas interesovale. Kako one prezivljavaju pranje ruku? :)) Ja bih one srebrne sto izgledaju kao folija. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba malo pripaziti (a mozda i staviti neki top coat) ali uglavnom ok :)
      Srebrnih nema, ima metalik ljubicastih, bordo i belicastih :)

      Delete
    2. Super, hvala. Videla sam ja srebrne u DM-u ;)

      Delete
  12. Nisam citala knjge Nore Roberts, ali ako preporucujes mogla bih koju staviti na listu ;)
    Sto se lakova tice - mnooogo mi se dopadaju tirkizni, zuti, trendsetter i losos nijansa :D

    ReplyDelete
  13. Irska...bas je najdivna! ;) Lepi su ti noktici, oni crni sa sljokama su vandrfulski...kao nebo leti...mmm leto! :D A zuti su mi uvek cudni, iako volim zutu boju kad god namazem kao da im nesto fali... Svaka cast za slikanje svih ovih, ja uvek zaboravim da ih uslikam :D

    ReplyDelete
  14. Ovo nisam čitala, a nokti su ti predivni!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala :) Jako mi je zao sto poeziju s mora ne vidim u blogrollu :(

      Delete
  15. Čitala sam nedavno neku zbirku irskih kratkih priča... Uglavnom nisu ljubavne, ali moram priznati da su zanimljive i da su Irci nama egzotičniji nego što sam prvotno mislila... Barem ako je vjerovati knjizi.

    ReplyDelete