Monday, February 27, 2012

Rekapitulacija meseca februara


 Februar je bio shupalj..

Kobasica je probala da pregrize kabl od grejalice. Za malo je bilo ovo

Uhvatilo me neko glupavilo, dve recenice ne umem da sastavim.
Bezim u ilegalu..


Update : Ne da mi Aurora da zbrisem. Moram da odgovorim na 11 (!!) pitanja. Sve vi koje obicno tagujem, osetite se tagovanima i nastavite dalje. Mozete iskoristiti ista pitanja :)

Ok, sad malo ja :D Moja pitanja za vas su:
1. Why did you start your blog?
Trebalo mi mesto da istresem sve one gluposti koje mi se vrte po pameti. Ozbiljne stvari pisem za lebac, pa mi se ovo ucinilo kao idealno mesto :)
2. Do you have your make up done depending on season?
Make up zavisi od trenutne situacije  inspiracije i imanja/nemanja vremena
3. What is your favorite country (it doesn't matter if you have never been in it :))?
Irska, Irska i uvek Irska
4. What is your favorite fairytale?
Aristocats i Maza i Lunja
5. What is your dream job?
Crisis management (ou,jeaa)
6. What is your favorite TV show?
Hmm.. skraceni spisak izgleda ovako : Hustle, Leverage, Downton Abbey, Crossing Jordan..gledam jedno 20 uporedo :)
7. Where would you take stranger in your country for a visit?
Ako je hometown u pitanju onda u kucu Bore Stankovica, Beli most, cesma Djerenka, Amam

Ako je u pitanju Beograd onda Kalemegdan, Botanicka basta, Skadarlija
U Skoplju - turska carsija, Milenijumski krst, Debar maalo i Shutka (cisto radi egzotike:))
8. Do you have phobia and what is it?
Jok
9. For how long do you think that you are going to write your blog? :)
Dok mi ne dosadi :)
10. What is your favorite book?
Jedna iz 1970 koju cu da poslikam cim mi vrate aparat :)
11. Do you like your nails long or short?
Totalno nebitno, sve dok nisu razlistani



10 comments:

  1. E pošto ne možeš da sklopiš dve rečenice, sklopi ih malo više - tagovala sam te na neki blog tag kod mene :D (Ubićeš me, znam :P :D)

    ReplyDelete
  2. Prvo, kako to brineš o Catzilli kad pokušava počiniti suicid?
    Drugo, i bez zajebancija, ja na pola ovih pitanja ne znam odgovoriti. Kamo bih odvela stranca? o.O Ovisi kojeg ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bitchy nam je pukla veljaca, te pise o seksu te namiguje :D Booozeeee Petraaa xD

      Delete
    2. Pa ono..prosecnog stranca nekog tamo..:)
      Nego misty, pusti ti Bichy, ona nam bar razbija monotoniju :))))

      Delete
  3. Jadna Kobasica :(. Znam o čemu pričaš ni meni se nije dalo ništa pisati, a i jučer niko da ništa posta,sve se nešto ulijenilo pa ja nemam šta čitati. Nemoj ti nikud ići, de piši, pretty please

    ReplyDelete
  4. Ja ne volim februar i svaki put mi dođe da pobjegnem negdje tokom ovog mjeseca...

    ReplyDelete
  5. Ma ja..zivot ionako pocinje u aprilu :))

    ReplyDelete
  6. ...I fala bogu da ima najmanje dana :))

    ReplyDelete
  7. hahah prve 2 rečenice su extra :D baš sam se nasmijala :D zanimljivo mi je čitati odgovore na ova pitanja. nego, zašto baš irska? neki poseban razlog? ako se smije znati ofc :)

    ReplyDelete