Friday, February 24, 2012

Pisem i lutam. Plutam.



Upravo zavrsih knjigu. Kao pod hipnozom, sela sam jutros sa soljom kafe pred monitor, ne znajuci sta da ocekujem. Rekli su mi :"Pridji knjizi otvorenog uma". Takve smernice nisu mi bile ni potrebne ni neophodne.

Negde duboko u podsvesti, pratio me Silja..i Petar Horvat..i Braco Gavran..
U nekom trenutku, u jednom od monologa, cak sam i glas cula..

Dobra, jaka, emocijama nabijena knjiga..U jednom trenutku se zapitam da li je sve to moguce..a onda pomislim - taman nek je i deseti deo istinit, mnogo je..
Jos slazem kockice, promisljam i premisljam se..
Mozda napisem nesto pametnije sutra..

9 comments:

  1. Ja sam kupila knjigu mami za rođendan i čekam na red :)...inače mama mi je bila 3 godine u NY i upoznala ga je ...uvijek mi je "kukala" za njim na telefon...

    ReplyDelete
  2. Najpopularnija knjiga na kioscima. (I kako onda da joj priđem otvorenog uma?) :D

    ReplyDelete
  3. ne citam knjige glumaca,manekenki...Bas imam gard prema njima.

    ReplyDelete
  4. p.s.mada je i ovde kod nas na sajmu bila najprodavanija knjiga.

    ReplyDelete
  5. Pojma nisam imala ni da je knjiga popularna ni da je po kioscima..ni da se digla medijska pompa oko svega toga.
    Kad sam bila mala (a i sad kad sam malo veca) mnogo sam volela Lausevica kao glumca. Secam se da se desavalo nesto i da je bio osudjen i blabla, ali su mene tad preokupirale neke druge stvari
    Zapanjila me lakoca kojom redja emocije..ne znam..

    ReplyDelete
  6. Slazem se stobom,voleh ga kao glumca u doba mladosti tamo neke.... i takodje znam da je zavrsio u zatvor zbog ubistva i toliko. Nista vise. Uvek ce se dizati prasina oko tih kojekakvih licnosti,bas zato sto to jesu,a imam zelju da je procitam,samo dok je se dokopam nekako! Glumci umeju da budu jako dobri pisci emotivnih dela,podstakla si me bas,ajde bre da radim,caos!

    ReplyDelete
  7. Kao po nekom pravilu izbjegavam autobiografije, bar dok su autori još živi :)

    ReplyDelete