Wednesday, February 29, 2012

Na pocetku bese zelja..


Pogledi su se sreli, nesto je u stomaku promrdalo, smeuljite se kao glupi Avgust, jezik se preplice..Yep, zaljubili ste se.
Ako je ljubav neuzvracena, paticete kao niko vas. Plakacete bez razloga, smrsacete par kila (ili se ugojiti - sve prema afinitetima), a svi oni tugaljivi tekstovi raznih pesmuljaka bice vam mnogo logicni. I nije bitno da li imate 15 ili 55 godina..

U slucaju uzvracene ljubavi provodicete pred ogledalom 80% raspolozivog vremena, a sve u cilju da budete najlepsi, najmirisljaviji, najzanosniji..Bicete najraspoozeniji i najleprsaviji i sve naj..
Onda cete malo da se ljubite, malo da patite kad ste razdvojeni, hipnotizirano cete zverati u telefon i preskakacete kolac na kraju obroka, sve u cilju da budete najzgoniji..
Vodacete se po kafama, vecerama, svirkama, setnjama..upoznavacete se sa familijom i prijateljima..trudicete se da vam svaki trenutak bude izuzetno zanimljiv..

Onda cete jednog dana resiti da je previse hladno. Zavrsicete ispod cebeta sa hrpom kokica, a posto ste osvestena zena koja ne gleda tamo neki midnajtinparis, gledacete napad mutant cudovista sa planete Sirijus 89. deo..

Onda cete u nekom trenutku price poceti da zivite zajedno (sve pod uslovom da niste u blagoslovenom stanju, a trubaci i kumovi pred vratima). Vi radite (recimo) od 7 do 3, on od 9 do 5. Vama se spava vec oko desetke, a on bi na svirku. Smisljate rucak za sutra, a on kuka kako ga strah da ode kod zubara i narucuje nesto lagano i kasasto, u slucaju da mu zubar(ka) izbrusi pola vilice.

 Uhvatite se ponekad dok peglate, da razmisljate o pocetku veze, kad niste morale da za njim skupljate prljave carape i ogriske od jabuka ali vas tesi cinjenica da ipak imate musko u kuci (za sitnije popravke i tako to).

 Mazenja se svode na lupanje po dupetu u prolazu, a sex iskljucivo na vikende..S' nostalgijom se secate onog odmora u Grckoj kad more niste videli, a diskoteku cela dva puta..Trudite se da promenite nesto, cak i ozbiljno razgovarate dok on jednim okom gleda trecu islandsku hokejasku ligu i obecava brda i doline. Sve to traje do prve kupovine (hrane naravno). Posto ste vi jedna organizovana mlada dama i za sve imate spiskove (sic!), on samo treba da gura kolica i ,kasnije, nosi kese.

 Kad posle 40 minuta konacno dosurfate do kase, ispostavlja se da pored stvari sa spiska u kolicima imate : Napolitanke (2 jumbo pakovanja), tri skapane kruske (ali to je da se jede odmah), vakumirano pakovanje gumenih lignji (kojima je rok istekao proslog marta), 3 jelkice za auto (nisam mog'o da se odlucim za miris), 3 zelena paradajza (a da napravimo sopsku salatu za veceru?), dve kutije imalina iz '68 (nek se nadje)...

U slucaju da vam vec nije prslo nesto u mozgu, odiseja se nastavlja.."Pa tu mi je negde bila kartica za parking" uz prevrtanje svih dzepova.."Pa nece da nam naplate ceo sat, ostali smo samo 40 minuta".."Zaboravio sam novcanik, daj sve sitno sto imas", dok se vi ljupko smeskate sa 4 kese u krilu i trecom na glavi jer je iz prtljaznika zaboravio da izvadi dve crne kese za djubre (nasi kontejneri puni, bacicemo u one malo nize), omanju stolarsku radionicu i 24 metra produznih kablova..
Konacno se dokopavate bunkera, kad ono - lift ne radi ("a da krenes ti lagano s 3 kese, a ja cu da cuvam ostao..taman malo da se odmorim..")
Ulazite u stan i panicno vadite sve iz kesa..visnje cure, lisnato testo se raspekmezilo, jedno jaje je puklo, a ulje nesto cudno mirise..
On s' treskom pada na kauc i postavlja cuveno pitanje :" Sta ima da se jede?"..


Pitate se gde je tu seks u celoj prici..Tu je, tu..samo se dobro sakrio.
Ko vas je uopste slagao da seks i posle deset godina veze moze da bude fantastican??
Moze, al' u nekoj bajci..u jednoj od onih kad ne razmisljate sta vam to smrdi, jeste li previse glasni (jer su zidovi pretanki) i treba li sutra da ustanete u sest a ovo moze da se oduzi..
Ako ste dovoljno nepokolebljive i jos uvek (kojim cudom) zaljubljene u svoju jacu polovinu sa sve strahom od zubara, maksimama tipa :"a sto da se brijam, pa danas je nedelja" i "ne mogu sad, napadaju me neprijatelji "(u slucaju da igra Travijan), sa smislom za humor k'o prosecna pegla i smislom za prakticno k'o..(dopisite same), iniciracete kinky Saturday i mozda malo jutarnjeg mazenja u nedelju, a za sve drugo tesko da cete imati snage..i to sve dok ne dobijete prinovu..

I onda tako cele godine zivite u iscekivanju onih 10 dana na nekom egzoticnom odmoru, gde cete ispijati sarene koktele, maziti se do iznemoglosti na nekoj pustoj plazi, mozda cak zaigrati sambu/sirtaki/salsu a zavrsite u nekom seocetu na crnogorskoj obali, u porodicnom kampu, cisteci ribu koju je vas ponos i dika upecao tog jutra..

Nastavice se..

33 comments:

  1. Hahahahah xD
    Sada više ne znam ni želim li stanovati zajedno s D. :P

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zelis, zelis!! To je nenadoknadivo iskustvo :))

      Delete
  2. E tko si takog nadje, takvog je i zasluzio :) Zato treba traziti covjeka a ne seljacinu xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. To sto si ti ubola premiju i sad svima pravis zazubice ne znaci da vise od polovine muske populacije nije ovakvo. Ajd sad brzo priznaj sta to radi tvoj dragi a tebi smeta (cisto da se tesimo) :)))

      Delete
  3. :)))))))))) ma meni je to sve slatko (kao nepristranom promatraču). samo pokazuje koliko ga voliš :D
    ja sam sucker za ljubav, šta ćeš...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cekaj,stani ,pazi..ovo su 2-3 veze sublimirane u jedan post :)))))

      Delete
    2. hm... muškarci su svi isti, tako da ti opet dođe na isto :)

      Delete
  4. Hahahahaha, sve sam upljuvala sto :D Ne mogu sad, napadaju me neprijatelji :D Omiljeno pitanje mi je sta ima da se jede, ja sam gladan (obicno sleduje sat vremena nakon 3 hot doga ili 4 jajeta...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je draži dolazak iz kuhinje u drugu prostoriju da se mene pita što je na drugoj polici u frižideru, sredina-desno, u foliji.

      Delete
  5. hahahah, svaka cast, prepiznajem pojedine dijelove,ko zna sta me uskoro ceka :P

    ReplyDelete
  6. Meni je sve to tužno, ja se bližim tom nekom zajedničkom životu,a još sve gledam roza naočalama (samo druga godina teče). Čekam ja sad nastavak da vidim prednosti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bitch u ruke i vaspitavaj na vreme :)) Nastavak veceras :)

      Delete
  7. Ovo je presuper! Ali, cure, nemojte se odmah bacati s balkona...evo, mi 6 godina u braku, 7 zajedno, dvoje djece, i još uvijek zabavno, sa svim popratnim "sadržajima" ;). Ilina

    ReplyDelete
  8. Ja zivim sa deckom tek pola godine, citali smo zajedno ovo jer je morao da zavirne cemu se ja tako smejem i vicem istina! Onda je i on vikao istina samnom! :D U shopingu saamo trpa u korpu a ja vadim i kalkulisem :D A juce hocu da gledam neki girlish film, a zavrsih sa Iron man-om...girlish zar ne? Ne. :D Sto se tice igrica, samo cu reci decko mi je programer i lap top mu je druga ljubav(nadam se da nije prva:D).Ovo su tri veze u jednom postu? O maj gad...mi cemo onda biti haos ako imamo "simptome" sve tri. A ja bih dodala i cuveno "Evo sad cu...". Zasad je sve to slatko...i funkcionisemo lepo. Pozdravciiic od nas dvoje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehheehhehh..ako, ako, samo vi uzivajte :)

      Delete
  9. Predobar post - nisam odavno pročitala nešto ovakvo!:)

    ReplyDelete
  10. Baš si bre surova po pitanju ljubavi.Ljubav je tako super stvar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam ja nista protiv ljubavi..imam protiv onih koji je uzimaju zdravo za gotovo :)

      Delete
  11. "Mazenja se svode na lupanje po dupetu u prolazu, a sex iskljucivo na vikende"

    hahahaha, surovo, realno i istinito :)))))

    ReplyDelete
  12. Ovo me, ovako mladu, optimističnu i entuzijastičnu u potrazi za ljubavlju, bacilo u depresiju. :(

    ReplyDelete
  13. Kako sam se rastužila, ne mogu ti opisati. Ali da, svaka je na mjestu. Sve prolazi, što kaže Edo Maajka, ali čuvam sve te slike...

    Ja se nadam nekoj drugačijoj vrsti sreće i zadovoljstva, nečem novom...bez obzira što sam tužna što ništa za koju godinu neće biti isto, kontam... bit će djeca, karijera, neka nova, drugačija radost... nije sve tako sivo. Ili valjda nije. :D

    ReplyDelete
  14. Fenomenalno dobro opisana realnost,ne verujem da postoje oni koji imaju xaxaxa bolja iskustva! Znaci poludeh od smeha,brate eno ga moj za svojim kompom,jja za svojim,dete spava,fazu sta cemo za veceru smo preskocili,o ostalim i da ne pricam!!! Cekam nastavak....

    ReplyDelete
  15. Super si to sve napisala, baš kao što pričaju moje kolegice iz kancelarije :)))...a ja sam i dalje nepopravljivo romantična sa nepogrešivim osjećajem da biram pogrešne, ali se i pored svega nadam onom pravom :)

    ReplyDelete
  16. Ma istina cista !
    Pozdrav,super post :*

    ReplyDelete
  17. Dobar, dobar!!!! Svaka cast! Prijavljujem 30% ovoga. Ne zivimo zajedno. XD

    ReplyDelete
  18. Мој понос и дика увек пита где је то и то, јер није тамо где сам му рекла да се налази. Онда ја морам да оставим то што радим, одем до њега и покажем му предмет који му стоји пред носем, тачно на том месту где га је тражио. :)Руку на срце, увек гледа филмове које ја одаберем, чак је и Tree of life покушао да свари, јер се мени гледао. Ипак, свака част, читали смо и смејали се суровој реалности :D

    ReplyDelete
  19. E, pa red je da se javi jedan muskarac ovde i da kaže koju u ime muškoga roda! Sve to, što vi žene tu blebećete, je istina.
    Ali kad bi mi muškarci počeli o vama, jaoooo, kuku lele. Šminkanje satima, praćenje 25 serija odjednom, teranje da gledamo ljigave romantične komedije zajedno. Pa što si ostavio čarape ovde, što si ostavio duks tamo, PMS( e to je tek posebna priča)TI MENE UOPŠTE NE SLUUUŠAŠŠŠ, jel mi lepa frizura???, stavila sam AD kapi na obrve da se prouguste??? itd itd itd
    I samo da znaš da mene ova moja lupa po dupetu redovno :)

    ReplyDelete
  20. Hahaha, divno si ovo napisala :) pozz

    ReplyDelete
  21. Surovo, ali iskreno! Ja zivim "zajednickim zivotom" vec vise od godinu dana, i moram priznati da mi je bas lepo. Ali, isto tako, ne mogu da kazem da se bas ni u cemu iz tvoje price nisam pronasla :) Zivot i realnost, treba to prihvatiti, ne ocajavati i videti sta dalje sa tim. I sta se moze menjati...

    ReplyDelete