Monday, February 20, 2012

Kopac nosa u zimskom periodu


Lazy day, ova nedelja. Vozam se danas po gradu, pa kako nema guzve, proucavam face kad stanemo na crveno. Hocete li mi verovati ako vam kazem da je od sestoro posmatranih, petoro imalo prst u nosu ?? Sesta je bila blajhana plavusa u crnom dzipu, kojoj su nokti verovatno bili duzi/veci od IQ - a(ali to je za neku drugu pricu)
Prosto pozeleh da neko naglo zakoci i da se desi ovo

Izvin'te, al' meni to smeta. Gadno mi je. Mucno. FUJ,FUJ,FUJ!!!!
Najsmesnije je to sto niko drugi ne obraca paznju. Valjda je postalo uobicajeno..
I posle me pitaju zasto se ne pozdravljam..

Imali smo profesorku biologije koja je imala obicaj da radi to. Mislim, kopa pa onda prouci..samo je cekas da gurne prst u usta...fuuujjj...

Preselicu se u Singapur..ili cu si kupiti one stitnike, ko sto nose konji, da ne mogu da gledam levo-desno..
Napravicu peticiju za ovakav znak kad-tad

Kad moze "Okupajte se pre posete lekaru", moze i ovo.

Za sve one koji su dosli do kraja ovog posta obavestenje: Fairy Ana je zaokruzila broj followera na 100, pa ima zanimljiv giveaway :))





16 comments:

  1. Prva slika je Epic Win!
    Ljudi su zaboravili na jedan odlican izum...MARAMICA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa valjda treba da se nadjubri ono hladno oruzje na malom prstu 8))

      Delete
  2. :) joooj i ja to ne mogu da gledam...ali si zato našla dobre fotke!!!

    ReplyDelete
  3. Fuj i bljak!Ne znam da li je gore to što znaš da ljudi to rade ili kad ih uhvatiš da to rade u javnosti!

    ReplyDelete
  4. Hhahah, a sta ih to radi u autu, kao, niko ne vidi. Meni je odvratnije kada neko to radi nego kada prdne ili podriguje, fuj, ili kad idem za nekoga i on ispuse nos na ulicu, ono muski, par puta tako zamalo kad nisam povratila. U skoli bi trebalo uvesti novi predmet samo da se to nauc

    ReplyDelete
  5. Morm priznati da je ovo prvi tvoj post koji mi je digao zeludac :D

    ReplyDelete
  6. Čula sam za tu pojavu kopanja nosa na semaforima, samo nikad nisam obratila pažnju (ne vozim se često autom). Meni je gore ako vidim u trolejbusu ili tramvaju nekoga ko briše rukom nos, a onda se uhvati za štangu, koju ću i ja dotaći. Ufff.

    ReplyDelete
  7. Grozno...ljudi valjda misle da ih nitko ne vidi...a izgleda baš fuj!
    Pridruži se darivanju kod mene na blogu :)

    ReplyDelete
  8. hahaha! odličan post! a ova prva slika... ajoj... užas!

    ReplyDelete
  9. "ili cu si kupiti one stitnike, ko sto nose konji, da ne mogu da gledam levo-desno.." - najgenijalniji dio posta. Krepala sam od smijeha. :D

    ReplyDelete
  10. I mene fascinira kako ljudi u autu imaju osjećaj da ih nitko ne vidi... Alergična sam na kopanje nosa. Jednom sam izašla s nekim tipom kojeg sam ulovila da kopa nos. Jednom sam bila prisiljena rukovati se s nekim revnim kopačem (trauma iz djetinjstva)... List goes on and on...

    ReplyDelete
  11. Kopanje nosa... sjećam se kako smo u školi imali jednu profesoricu koja je to doslovno prezirala i za svako kopanje nosa se letilo van iz razreda, kada smo to skužili, imali smo 45 minuta odmora :)

    ReplyDelete
  12. Hahah,to kopanje nosa je užas.Kad jednom kreneš nemožeš stat i onda ruješ.Ja obično ''kopačima'' kažem:Teška su vremena,nemoj sve iskopat.Ostavi malo i za sutra xD

    ReplyDelete
  13. Ihhh, ja se bas toga grozim!
    Najgori su mi oni koji se posle kopanja
    igraju sa blagom....tako da mi se ta slika bas
    bas svidja! :D

    ReplyDelete