Thursday, February 9, 2012

Kobasica

Ne smem ni da pomislim na sta ce sve da vas asocira naslov ovog posta :)

Ja samo hocu da vas upoznam s' jednom zverkom. Ime joj je Kobasica

Sredinom avgusta, vracajuci se iz pohoda na obliznu prodavnicu, u jarku pored puta, brat nadje jedno zivuljce velicine pacova. Kako su ga vracali u zivot ni sama ne znam..samo su me obavestili da imamo novu zivotinju.

Izrastao je u srecnu, zdravu i debelu macku. 

Ponekad ga gledam i samo cekam da progovori

Kad me nema par dana, naljuti se i totalno me ignorise..pa onda moram da podmicujem macjim keksima

Vrlo je miran i pitom i velika je maza ali i njega ponekad uhvate "lutke"

Kad napravi brljotinu, sa njim se razgovara vrlo ozbiljno 

Uopste ne volim macke (yesss, I'm a dog person) ali kad ga vidim ovakvog, sva se raspekmezim
I sad mi lezi u krilu, pomno posmatra sta se to desava i salje vam jedan mjau pozdrav ;)

Sto rece burazer :"Kad ja naberem macku, onda je nabrana" :)







30 comments:

  1. I ja sam "dog person", ali i mace znaju biti slatke :) Posebno se radujem kad neko udomi neku nesrećnu životinjicu. Mi smo udomili 3 kuce i zaista ne znam kako bi mi njih troje preživeli ovu zimu da su negde na ulici sad :/ Tako da, thumbs up za udomljavanje živuljkica, bile one mace ili kuce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma usvojila sam ja i sve mhalske kucice. Redovno ih svakog jutra ceka dorucak :)

      Delete
  2. Jao, ni ja nisam ljubiteljica mačaka, ali kupio me ovaj tvoj macan! :)

    ReplyDelete
  3. Ala je nabrao svaka mu cast! Zaljuubilaaaa sam se !!!!
    Ja sam i cat i dog person, jednostavno ih obozavam i bas sam veceras rekla md kako mi uzasno nedostaje neka zivotinjica... :(

    ReplyDelete
  4. Kako je lep! Ima lepe oci i sav je tako-bas kao sto kazes-samo sto ne progovori. Inace i ja sam dog person-nekako su mi macke namcori, ali ovaj mi deluje kao neka dobricina...A pomislila sam da je ime pokisle macke Kobasica i onda se (naglas) smejala samoj sebi-kad ono stvarno! Saljem jedan maz maz Kobasici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..to smo se kupali pa nisam odolela da ga slikam :))

      Delete
  5. I ja sam dog person ali volim sve zivotinje, pa i macke. Predivna je i vidi se da je maza i pametnica. :)

    ReplyDelete
  6. Sweet :)...a ko je birao ime :)))

    ReplyDelete
  7. Koja lijepa Kobasica :))
    Ja vise volim cuke, macke nisam nikako simpatisala. A od kako sam se udala i preselila evo svih ovih 8 mjeseci se druzim s mackom :) Nije nas iskljucivo, bude u ova 4 dvorista, malo kod nas malo kod ostalih i sprijateljili smo se :) na pocetku nije onako bio zainteresovan "za mene" al hranom sam ga kupila :) Sad ne mogu u kucu uc od nega :)

    ReplyDelete
  8. Prekrasan mačak. Obožavam mačke i to pogotovo crno bijele.

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Znaci nisam samo ja :) Prethodna koja nam je bila cimerka (a zbrisala kad se okoila) se zvala Maslacak :)

      Delete
    2. hahahahaha, vidim da smo stvarno na istoj valnoj duljini: jedan od naših pasa zvao se Kesten! :)

      Delete
  10. Presladak je! Ja sam prije par godina imala crnog mačka uličara, falilo mu je pola uha, bio je tako jadan ružaaaan, ali meni je baš bio mio! nazvali smo ga Stevan (po onoj sinkronizaciji Harry Pottera). Inače sam cat person, ali sam u debeloj manjini! Ilina

    ReplyDelete
  11. Divan macan.Ja nemam ni psa ni macku.Volela bih psa da nabavim .Imala sam kao mala kod bake u selu debelog belo-ridjeg macka,zvao se Meda.Bio je jedini primerak zivotinjske vrste kome je bilo dozvoljeno da udje u kucu.Ostale macke,psi,kokoske,...na to nisu ni pomisljale i najverovatnije su Medi debelo zavideli.

    ReplyDelete
  12. Hhahahah Kobasica! Mogu misliti kada ga pocnete zvati po komsiluku. Ja sam svog zadnjeg psa prozvala Murat, ali mi mama nije dala da ga tako naglas zovem zbog komsije :). High five za mastovito ime, dosta je Cica i Rokija

    ReplyDelete
  13. A daaaaaj!!!

    Cat person all the way!

    kako je divan!
    Ne mogu...uh...ma prekrasan!!!

    ReplyDelete
  14. Može li Kobasica u giveaway :D? Gdje ga nađoste tako lijepog? Još ako je tako umiljat, uh :D. Ja volim samo umiljate mačke. <3

    ReplyDelete
  15. Aj, kolku e slatko pa jos i kobasica:)

    ReplyDelete
  16. Kako je cuteeee!
    Ja bas volim mace :)

    ReplyDelete
  17. Medenjak! Kako je samo cupav :))) ja sam cat person i takodje imam jednog macana spasenog sa ulice, on je najomiljeniji stvor u kuci

    ReplyDelete
  18. Aaaaa, divan ti je mačak. Kako lijepe oke ima... I to mu crno krzno na glavi isto tupe izgleda, pa je još slađi. :D

    Ja sam 100% cat person, ali trenutno nemam macu. Razmišljam da udomim neku od ovih što lutaju po snijegu. :( A opet, puno obaveza u životu ima čovjek, nema se vremena ni za sebe, a tek za životinju...

    ReplyDelete
  19. Ne mogu da verujem da se macan zove Kobasica hahahaha, koja si ti carica!:))) Prelep je, i jako lepo od tebe sto si udomila macu:)

    ReplyDelete
  20. divan je, stvarno izgleda kao da bi mogao progovoriti :)
    pozzz "kobasici" hihihihih

    ReplyDelete
  21. Kobasica je sigurno jedan od najljepših mačaka koje sam vidjela...

    ReplyDelete
  22. Jaooo preslatka je machka ♥_♥

    ReplyDelete