Wednesday, February 15, 2012

Jedan totalno randomski post..

..pisan u stanju pred prskanje neceg u mozgu.
Taman prodju 2 dana i pomislim :"Eto, bilo mi je dosadno ali je bilo mirno i tiho i bestresno", a ono me iza coska doceka jos jedan debilizam..jos jedna glupava situacija gde sam nemocna da promenim bilo sta i niko ne moze da mi pomogne.
 Pocinjem da mrzim telefon. Nije on vise donosilac dobrih vesti. I skajp je redovno off. Samo na blogu zivuckam..
Cak me i macka nervira. I novi lak za nokte..
Ponekad se zapitam ima li kraja glupostima ili stvarno treba da pobegnem u (na?) Kostariku i otvorim riblji restoran. I nikome se vise ne javim..Ionako me nista vise ne vezuje za ovo ovde..ni porodica, ni prijatelji..
Inace imam very lousy friends. Kad sam doma, svi se mi nesto druzimo i bancimo i nemam kad da spavam ali kad odem na mesec - dva (tri,cetiri) niko me se ne seti. Ne retko ko, nego niko. Testirala sam ovu svoju tezu i pokazala se vrlo tacnom..
A i neka..lepo mi je ovako samoj. Ionako sam samke u dusi..
I onda cu jednog lepog dana samo da podignem anker i otperjam u zoru..kao desperado..a kad desperado odjase prema izlasku sunca, on jase sam..
Aj sad na malo lakse teme. Bio je juce taj neki Valentajn i ta neka svirka na gradskom trgu. Zaputimo se mi prema stejdzu, kad ono -15. Kako hodamo dalje i dalje (jos uvek optimisticni), temperatura pada a vetar se pojacava. Stejdz prazan, nigde nikoga. Nalevo krug i nazad u bunker na corenje..izem ti ja Valentajn.
Ima ta jedna pesma koja me proganja ovih dana pa kontam ako je zakacim ovde, neko drugi ce se zaraziti, a ja cu se..odraziti? Hmm..

Yep, na makedonskom je ali cete refren razumeti..

'Ocu da reklamiram jedan blog, onako bas (bezobrazno). Ako vam se stvarno nesto cita a muka vam je od krpica, senkica i lakica i stvarno bi htele neko malo ozbiljnije stivo svratite kod Cynical Romantic i glasno kazite !@#$ mi se za ..(po sopstvenom izboru)!!
 Znaci glasno !@#$ mi se..Jos glasnije !@#$ mi se..sad a capella !@#$ mi se..u pratnji bubnjeva !@#$ mi se..
!@#$ mi se za lousy friends, za neodgovorne roditelje, za sudske presude, za dug za struju, za to sto je sarma neslana..za sve..
 Inace ovo potpuno ilustruje sve moje drugarice...poznanice s' malom decom

Nasla u nekoj staroj Mili, spremnoj za potpalu..

Inace, bila sam danas na otvaranju

Mucno mi bilo da se guram s' pobesnelim babama, pa se sve brzo zavrsilo. Najzanimljiviji detalj, za nekih 20 minuta koliko sam provela unutra, mi je bio to sto svi kao nesto isprobavaju, dive i statijaznam ali niko nista ne kupuje. Pozelela sam 2 magnetik laka,jedan ljubicasti i jedan tamno zeleni ali se do tih polica nije moglo..

Usvojio me jedan avlijaner, pa sad do buske hodam bar 10 minuta duze zao sto on tj. Ona skakuce, valja se i baca mi se pred noge..

E, sad je dosta (rece Kosta, glavni cistac Kamenog mosta)
Sutra jedan malo ozbiljniji post. Nesto su mi danas svi stali na zulj pa ce i post biti takav..nazuljan..




15 comments:

  1. Draga, razvedri se! Kad zakaže prava ekipa, tu je ova blogerska! :)) ja sam ljetos dugo izbivala s bloga i mogu ti reć da me tako ugodno iznenadilo što su me se curke koje znam samo ovako virtualno sjetile. Slale su poruke na mail, na fejs, ma ne znam di nisu... A s druge strane neki nazovi prijatelji koje viđam i za koje bih očekivala da će mi biti tu u takvim nekim situacijama, nisu se uopće javili. Ali to je dobro, da se odvoji žito od kukolja... hehehe... evo pusa! ;))

    ReplyDelete
  2. Valjda je danas takav dan... Glupost u zraku u malo većoj koncentraciji nego inače. I ja upravo slažem post za sutra, da napišem danas što mi se dogodilo, dok su rane još svježe. Ako danas nisam nekoga ubila, nikad neću. Mene samo blog i ljudi ovdje ne živciraju. Čista su pozitiva. Nema mržnje, ludila, negativne energije. Ljudi nemaju neke koristi od tebe ako te čitaju, za razliku od real life prijatelja koji te se najčešće sjete onda kada nešto trebaju...

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.S. drago mi je da si shvatila glavnu misao mog bloga a to je FUCK IT svemu! lol

      Delete
  3. E, draga, to je tako...Nekad malo gore, nekad malo dolje...Ali sve je to život! kao što bi rekao sjajni ĐB "ne pravi od tuge nauku", a ja dodajem, za...bi i razvedri se! :)

    ReplyDelete
  4. Kazu sto si stariji manje prijatelja imas, razdvaja se kukolj od zita. Zao mi je sto si imala los dan, jbg bit ce bolje uvijek kazu. Cynical Romantic sam odusevljena. Psi su zakon <3. Mrzim guracke babe po trgovinama, a ti znaj da bar ovdje u blogosferi imas ljudi koji zeljno iscekuju tvoje postove :)

    ReplyDelete
  5. Grlim te bona <3
    Jebga, život nas nosi, a drug da se sjeti, ma kakvo drugarstvo, danas to ne postoji :grrr:

    Fini suko te usvojio <3

    ReplyDelete
  6. Zaboravih da kažem, odlična preporuka za blog!

    ReplyDelete
  7. Imam prijateljicu u Beogradu, volim je puno puno, ali mi nije odgovorila već dva mjeseca na poruku. Imam drugu iz Zagreba, trenutno je u Americi, ni ona ne odgovara. Nemaju ljudi vremena, šta li... Meni baš žao bude kad se ljudi otuđe zbog daljine, a ja ih volim, pa volim, a ne mogu ih natjerati da i oni mene vole :D. Eh...

    Ova pjesma je tako morska. I lijepa je, a mislila sam da mi se neć svidjeti na makedonskom.

    Aaa, pa i ja bih Golden rose ovdje. Mi samo na pijaci njihovu kozmetiku imamo. Mada ja ne bih ništa osim lakova kupovala :D.

    Pa usvoji ti nju, vidi je kako je lijepa, joooj <3.

    Bit će sutra bolje, nemoj da se brineš :).

    ReplyDelete
  8. Ejjj што е ова? Немој да се пукаш. Сите ние имаме такви моменти...
    јас пред 2 дена бев во слична ситуација, но сега навикнав.
    Луѓето се сетат на тебе само од корист( па дури и најблиските)но тоа е реалноста,понекогаш треба да се помириме со тоа.
    А и јас заборавив да ти се захфалам за наградата, тоа е ситница но значи дека некој се сетил на тебе и има поголема вредност од вистинската.Фала ти:)
    Утре е нов ден ќе ти биде полесно, сигурно!

    ReplyDelete
  9. Ma, koga nema bez njega se moze ili u prevodu: FUCK IT!

    ReplyDelete
    Replies
    1. BTW, u ovakvim situacijama meni pomaze jedna muzicna numera. Bas izbaci negativnu energiju iz covjeka: http://www.youtube.com/watch?v=AVuVhC7h32k

      Delete
  10. Ajjj baš mi je žao što si tužna...ljubac šaljem da te prođe brzoooo :* ... a znaš kako se kaže da je prijatelj onaj sa kojim podijeliš vreću šećera i vreću soli, a ovi tvoji izgleda ne vole slano :D...ma to je i meni tako, ali srećom imam nekoliko prijatelja koji su se izdvojili i drago mi je zbog toga...a neke imam što se kaže "za kafu" i to sam tako naučila da prihvatam.

    ReplyDelete
  11. Skroz mi je bez veze kad su ljudi u fazonu da nemaju vremena da ti se jave.Smatram da ko hoce nadje nacin ,a ko nece nadje opravdanje.Svi kao nesto su u zurbi ,nemaju kad, kao da spasavaju svet od kataklizme.Imam i ja takvih prijatelja,ali me takve stvari ne uzbudjuju,odmah im kazem da seru kad pocnu da se pravdaju.Inace ne brini navikni se sto pre i bice ti lakse.I ti njih uzmi kao prijatelje za pice i boli te d...

    ReplyDelete
  12. NEVEROVATNE STE, ZENE !! Nakupi se tako ponekad sve i svasta, pa il' da kazem il' da crknem :)

    ReplyDelete
  13. Ih...dodje i meni i onda se isplacem, sasijem nesto i izbacim svoj bes na neku stranu, cesto i na dragog mi cimera...ali on razume te moje nastupe-kad mi se sva sranja nakupe i samo bih trcala i vristala i pokazivala srednji prst ljudima... Prodje i to!
    A Bitchy Dust je superkul, bas dobro dodje, ja ispizdim na "prestizne" blogere i volim pre svega blogere sa stavom i dusom, i bas me briga za necije chanel lakove-ni moj kineski nije los! xD Pozdravljam te! I grlim...mhm! ^^

    ReplyDelete