Saturday, February 25, 2012

Dobro dosli, bolje me ne nasli


 Smislila sam novu kaznu za one koji mi u kucu upadnu nepozvani pa jos ocekuju i da ih nahranim. 'Ocete da jedete? Super! Eno vam u sudoperi 2 kila najsitnijeg spanaca. Spreman za pranje. Samo vi zasucite rukave a ja cu posle da nastavim..
 Nesto se pitam ovih dana dal' ja ljudima izgledam umobolno..ili bar blago retardirano. Puni mi danas na pijaci cika kesu krompirom i ja mu lepo kazem :" Pola od toga je premrzlo, ne da mi se da nosim uzbrdo pa da posle bacim u djubre." On ne registruje. Pravi se blesav. Ja ponavljam. On se i dalje pravi blesav. Kontam da li da krenem da vadim sve sto ne valja iz kese. On me pretekne. I jos dodaje kako mi je stavio 2 krompira vise. Mos' misliti. CAK 2 krompira. Stojim i gledam ga. On se kezi. Pitam :" Jel' si spakovao?" Kaze :"Jesam" "A jel' si izmerio?" "Jesam". " Aj sad sve to lepo vrati nazad" Stoji, gleda me i nista mu nije jasno..

Dopelam se ja lepo doma (usput se u autobusu potukla dvojica) i onakva cela raspadnuta sednem da dopijem jutarnju kafu, kad eto ti dragih gostiju. Bili u prolazu pa resili da svrate.

 Pitam se ja :" U kom ste crnom prolazu bili? U prolazu auto putem Beograd - Ohrid sa skretanjem od 30 kilometara?" A, zamisli, da sam tad bas usla da se kupam. Ili da (kao sto inace praktikujem) ne otvorim vrata kad neko zvoni?
Inace kod doticne gospode moram da se najavim bar 3 dana ranije, da me uguraju u svoj pretrpani raspored. Ja zivot nemam  pa vi slobodno navalite..Nema veze sto je vreme rucku, sledeci put dodjite oko 4ujutru..taman za prvu kafu...
Onda mi je spanac zagoreo. A gosti su resili da nisu gladni..





16 comments:

  1. uffffffff, prosto ti dođe da ne ustaneš iz kreveta nekad. baš ti danas nije bilo lako :(
    biće bolje sutra :)

    ReplyDelete
  2. Ni ja ne volim te nenajavljene. Imam običaj rješavati se stresa pjenušavom kupkom u bilo koje doba dana, pa mi nema dražeg od toga da netko legne na zvono dok sam u kadi, pa me još zove na telefon i mobitel kad ne otvaram... Dođe mi da se ponašam kao u onom vicu: "Znam da si kod kuće, cipele su ti pred vratima." "Otiš'o sam ja bos!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Delete
  3. glede onog čike s krumpirima: kad me netko pokušava nasamariti u trgovini, to rješavam po kratkom postupku, ali na pijaci sam obično ekstra kulturna iz sebi nejasnih razloga. nekako se sažalim na te prodavače.

    ReplyDelete
  4. Ja posebno ne volim nenajavljene goste...
    Otirac je super, mogla bih nabaciti jedan takav!
    Hahahah a za dedu sa krompirom sam se naglas smejala,
    svaka ti cast! ^^ :*

    ReplyDelete
  5. Meni prijatelji ne dolaze nenajavljeno jer živim s roditeljima. Al baš me zanima kakav ću tip biti kad budem imala svoj stan, hoće li mi smetati ili ću se radovati ljudima :D.

    Znači, i kod vas se marišu po gradskim prevoznim sredstvima :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da se razumemo -ima ljudi koji mogu u svako doba noci i dana da dodju ali ima i onih..brrr..

      Delete
  6. Sve, sve, ali tuče u autobusu me uvek izbace iz takta, ljudi bre nisu normalni :D

    ReplyDelete
  7. Meni je fora kako domacice u Americi (barem je tako bilo 60-ih kad je moja stara kao klinka bila tamo) imaju dan za posjete. I npr odredis si da ti je cetvrtak dan za posjete i taj dan primas ko god hoce doc. Spremis soka, neke kolace i uzmes si dan za odmor i brbljanje. A ostale dane, molim lijepo, imas posla (makar su tamo zene uglavnom bile domacice).

    Od nenajavljenih gostiju mi se dize kosa na glavi. Ma i od onih koji se najave 2 sata ranije. Volim kad mi netko dodje da ga pogostim a ne da vadim onu kutiju multivitamin soka koji stoji u fridju vec 3 mj jer ga nitko ne zeli popiti a nista drugo nemam.

    A bas sto je netko iznad komentirao, imas gostiju koji ti nikada ne smetaju a imas onih od kojih ti se dize kosa na glavi uvijek. I obozavam ta dvostruka mjerila, kod gospode se moras najaviti a oni kod tebe shipak. Otpeljala bi ja to po kratkom postupku.

    ReplyDelete
  8. Izašlo je sunce šta te briga za njih :D ....ali razumijem te skroz, podsjetila si me na status mog rođaka na FB neki dan...a kaže : "Ja imam svoj mali svijet i oko njega Kineski zid....p.s. pojedinci mi vade cigle iz njega!!!"

    ReplyDelete
  9. Ja živim s roditeljima i nemam tih problema, mada kad se skoro odselim mislim da ću postupiti onako kao što Misty kaže, četvrtak bujrum, ostalim danima samo ako vam kuca gori :). Moja mama ima tako problem s dokonim ženama iz komšiluka, jednom je tako donijela hrpu posla kući i sjela da radi, ono deadline, i dođe joj jedna žena i zasjedi 4 sata, i još reče kako je njoj bilo dosadno i obišla je već tri kuće nikog nema i eto došla kod nas, needles to say sakrila sam sve oštre predmete po kući ;)

    ReplyDelete
  10. Neprijatna situacija...
    mene me vadat od takt gosti koi koga ke dojdat sednat i samo snimaat a zborovite so klesti da im gi vadis.
    Togas jas se osekam kako Igor Dzambazov, mora da smisluvam prasanja a pritoa se osekam mnogu glupo:)
    Koga si odat totalno sum iscrpena psihicki...

    ReplyDelete