Tuesday, February 7, 2012

Djurine kucne carolije

Ovo je jedan od onih postova  - kad mi se pise a ne znam o cemu bih..bice tu svega i svacega :)
Prvo 2-3 kucne carolije.
Carolija No. 1 - kad vam se od silnog duvanja rascvetaju nozdrve, sve pocrveni i uzasno boli a sam dodir Palomice je gori od opekotina upotrebite Labello. Ne mislim striktno labello, ali neki od stikica iz te kategorije. 2-3 veceri pred spavanje i nosic oporavljen :)
Carolija No.2 - kad zaboravite bazni lak ili je lak u boji dovoljno pigmentiran pa vam oboji i nokte i zanoktice, pomesajte malo sode bikarbone i malo mlake vode pa time istrljajte prste :)
Carolija No.3 - ako vam se cizme previse klizaju, napravite na djonu par ureza nozem (onako -x)

Sve ove carolije upotrebila na sopstvenoj kozi zadnja 4 dana. Ako znate jos nesto ovako prakticno, dopisite:)

Dalje - deo kupovine koji se konacno osusio :)

Shlapice tihotapkice :)Posla po brokoli, kupila njih  Idealna pijacna kupovina ,zar ne?

Najdeblje hulahopke koje sam nasla. Mora da sam prizvala ovaj kijamet..

Moja slabost - salovi i marame svih vrsta, boja i duzina

Moja prva pidzama, a da na njoj nije zivotinsko carstvo

Jedan usputni ulov :)

Opet sam zalutala ovde

Suzdrzala sam se ali na spisak dodala jos 4 naslova :)
I dear Anleah, moja idealna soba bi izgledala ovako









17 comments:

  1. Ljudi šopinguju, a ja sjedim kući, zatrpana snijegom :D.

    Na početko pomislih da pričaš o duvanju, trave, da :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iju, odakle ti to? Ja sam zena u godinama, ne prilici mi da pijem tamo neku drogu :)))))))))
      Kad smo kod zatrpanosti, ni ovde situVacija nije bolja..

      Delete
  2. Ajoj sta je knjiga, pa prosto da se covek tu zakljuca i proguta kljuc! :D

    ReplyDelete
  3. Eh, tako nekako bi izgledala i moja soba... jedina sličnost s ovom na slici je da knjige ispadaju odasvud, voljela bih malo reda, al čini se nemogućim... :))

    ReplyDelete
  4. Šopingovala si super ;)...dobre su ideje iz kućne čarolije, ali mi sad ništa ne pada na pamet da dodam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. od kućnih čarolija pada mi na pamet samo ono kako odvojiti garež od prašine :)))

      a zaozbilje evo brza maska za lice od jedna kašičice meda i jedne kašičice jogurta - idealna za hladne zimske dane da nahrani kožu. možete staviti i kap dvije maslinovog ulja.
      ili piling za lice: malo maka u zrnu, malo čaja od nane (ne onaj u filter vrećicama, već onaj u većoj kesi što se kupi pa još mako listiće razmrviti prstima), malo griza ili kukuruznog brašna, par kapi eteričnog ulja od lavande. pomiješati i čuvati u teglici. kad vam zatreba kašičicu-dvije pomiješati sa vodom i napraviti pastu kojom istrljamo lice lagano. napomena: piling je za normalnu kožu, ne onu osjetljivu kojoj sve smeta.
      eto mog doprinosa za kućne čarolije :)

      šoping ti je odličan, sviđaju mi se štrample i prsten posebno.

      Delete
    2. Prva maska je fina i prakticna iz prostog razloga sto sve uvek imam u kuci a u ovoj drugoj bih promenila samo tu lavandu (mada joj obozavam miris) i dodala par kapi ricinusa :)

      Delete
  5. Ja bih u tu sobu samo dodala kamin i vecu fotelju, neku gdje se mogu izgubiti u njoj. Što se tiče Đurinih kućnih čarolija(joj volim naziv posta <3), ja bih dodala i vazelin, ja sam svoj kupila u DM-u, Balein i stavljam ga na sve od glave do pete,nekad i maskaru s njim skinem, super je. Iiii jos, kada imate zacepljen nos stavi se malo maslaca na hrbat nosa, ili vazelin :), jednom dvaput i opet se dise, iz iskustva znam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. UU, ovo s' maslacem moram da probam. Imam devijaciju nosa pa je zapusenost problem na dnevnoj bazi :)

      Delete
  6. Dobra si,razbacali si nas posvuda,svašta smo vidjeli,a već je gotovo!Čarolija br.2-coooool!

    ReplyDelete
  7. prstenčić mi je presladak! hvala ti za čarolije! ništa pametnog mi trenutno ne pada na pamet, ako se sjetim, nadopisat ću! ;)

    ReplyDelete
  8. Prosle godine imadoh iste papuce! Hehehehe! Uber tople. :D

    ReplyDelete
  9. Kakve pape!!! Predobre!!!

    Fino si pazarila, a štramplice za divno čudo ne nosim toliko debele, a ovako zimogrozna :D
    100 dena Pompeine su taman :)

    Da dodam ili "upgradeam" jednu Đurinu kućnu čaroliju: možeš i rende/ribež upotrijebiti kad ti se čizme kližu - malo narendaš đonove :D Ostatke ne koristiti za salatu, čak i ako dolaze nepozvani gosti :D

    Ove zime moj saveznik su mast i krema Pantenol - i trepavice su mi duže od njih (skidam šminku i namažem kapke poslije zbog alergije)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))))))))))))))
      Vidis, pantenol redovno zaboravljam :)

      Delete
  10. za cizme koje se previse klizaju resenje je da naucimo da klizamo ili taxi:))
    za Djurine carolije da dodam:limuntus i soda bikarbona skidaju mrljice sa noktiju ili prstiju..a ovoj sobi bih dodala samo prozor sa pogledom na kanjon ili okean,skromno:))))

    ReplyDelete
  11. Slin slin na ovu zadnju sobu :) Da imam neki špajiz garant bi ga u ovo pretvorila :D

    ReplyDelete