Saturday, February 18, 2012

'bro jutro i vama


 Posledica nesanica i razno-raznih bolova rezultira prespavavanjem (gotovo) celog dana pa mi je tek sad 'bro jutro. Citam tako novine uz (prvu popodnevnu) kafu, kad ono naslovi :" Anzelinin film dize prasinu' (secam se jos nekih filmova koji su isto tako digli prasinu, pa halabuka prosla za 2 dana),"Cekicem pretukao suprugu, pa se posle obesio"(nema spasa od napasnika,pa nek su Sigurne kuce najsigurnije na svetu),"Struja usmrtila psa, vlasnik lakse povredjen"(zvanicno nelegalni prikljucak, moje misljenje - cisti diletantizam za koji opet niko odgovarati nece), "pretukli mladica u Nisu' (jos uvek ne znaju da li se tu nasao slucajno ili je bio deo ulicnih akrobacija izmedju Zvezdinih i Partizanovih navijaca), Black Sabbath ne dolazi. Toliko od ruzicaste stvarnosti. Posle se pitam zasto ljudi citaju Svet, Skandal i ostalo zutilo...

Odustajem od vesti i klikam na iksic. U inboxu me docekuje ovo

Nego igrala sam se malo s' noktima
Sve je krenulo ovako

Znam, trebalo je da stanem tu..Ali neee, morala sam ja da dodam jos jedan sloj crvene
                                           KATA - FAKING - STROFA
Pobrisah eksperiment i trk u tojlet na pranje ruku i tako gadno lupim u vrata da ni lepljenje kesicom od caja nece pomoci...

Neg' da zavrsim ovaj post bez voznog reda obavestenjima
Dva fantasticna giveaway - a su u toku. Ducili nam poklanja nemampojmasta, a Tatjana nam poklanja istotakonemampojmasta pa se pridruzite :)
Ja mislim da cu se vratiti u krevet..

17 comments:

  1. Da, trebala si stati. Ja isto ne znam prestati dok me hoće, i to ne samo kad su lakovi za nokte u pitanju. Novine me samo iživciraju, vijesti na tv-u zaobilazim u širokom luku, a Angie ima sve veću glavu i sve manja ramena, pa se pitam kako uopće uspije hodati da se ne prevrne. Krevet je dobra ideja.

    ReplyDelete
  2. Vijesti zdr'aoooo....

    http://www.youtube.com/watch?v=7W3wfIh1imo

    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. WAAAAAAAAAAAAA..hhehehhhe..koliko ja njih volimm..hihi

      Delete
  3. Takođe prespavala dan! Dobro jutro i laku noć!
    :)

    ReplyDelete
  4. Meni se najvise dopada prva varijanta,moze i druga,pa i treca..nesto mi je zuto hit,sve nesto trazim zuto,i skoro sam otkrila i taj zuti lak i sad bih odmah leto i sunce,valjda:)da prodju ti bolovi,kao sto ovaj sneg prolazi!kiss

    ReplyDelete
  5. I ja se tako zanesem :3
    Svidja mi se ideja za te tople nokte :>
    Ja sam tako odsecena od realnosti jer nemam tv...
    I bas mi fino... I ja se krevetiram :D
    Lepo spavaj...^^

    ReplyDelete
  6. Dopada mi se prva i druga varijanta :)

    ReplyDelete
  7. Dobro jutro :))
    I ja mislim da si trebala stati kad si trebala!
    I daj se odmori već jednom ;)

    ReplyDelete
  8. Joj, koliko sam samo puta dodala sloj koji ne treba!;)

    ReplyDelete
  9. Super pjesma! U mene je prijateljica uradila isto s noktima, njoj je uspjelo :), samo je uzela tri plava laka, od svijetlijeg do tamnijeg, super izgleda. Meni tako kad se zgadi zivot od crne hronike odem na 9 gag :)

    ReplyDelete
  10. Sreli smo juce tog jadnog premalacenog momka krvave glave,a za njime posle manje od minuta grupa razjarenih takozvanih navijača.

    ReplyDelete
  11. kako su slatki psići! ja uopće ne čitam takve užasne stvari, kao noj, gurnem glavu u pijesak, ništa ne vidim, ništa ne čujem... ja sretna...

    ReplyDelete
  12. A bio je to dobar gradient na noktima :))) ...'ajde ponovo i stani na vrijeme!!!

    ReplyDelete
  13. Pa ko te naĆera da ideš dalje, ko? :D

    Vidim taj u sredini GR skoro potrošen a nije se zgusnuo :)

    ReplyDelete