Tuesday, February 14, 2012

Blog nagrada + zaraza


Od Sani sa istocnog bloga  dobila sam

Hvala draga Sani :) Sledim tvoj primer tj. prepisujem tvoj model :)
Kaze napisati 7 stvari o sebi.. hmm..interesantnih? blamantnih? moze random?

1.Mnogo volim da pevam (a pevam uzasno). Najgadnije je to sto obicno pevam Loreenu Mckennitt ili Alannah Myles. Ponekad kad se vozim gradskim, umem da se zaboravim i zapevam  :)
2.Cim cujem dobar ritam, pocinjem da igram. Nije vazno da li sam u prepunom kaficu, usred trznog centra ili na parkingu, a muzika se cuje iz obliznjeg auta 
3.Imam pomalo morbidan i cudan smisao za humor pa su retki ljudi s' kojima se skontam na prvu (ti se upisuju u dozivotnu kategoriju drugara)
4.Strasno volim da kuvam, samo da ima neko ko ide iza mene i pere sudje..mrzim sudje
5.Znam da nacrtam samo cica Glisu. Macku ne znam, taman da mi zivot zavisi od toga
6.Nekad u buducnosti (bliskoj, nadam se) volela bih da imam svoj kafic. Zvao bi se Dilema, pustao bi se blues i jazz i sva ona cudna zanimljiva muzika koju nigde ne mogu da cujem, a cetvrtkom bi gostovao cika s' gitarom (koji svira na ulazu u trzni centar) i bilo bi vece spanske gitare (sa sve kastanjetama i paso doble -om)
7.Stalno pravim neke spiskove (ipak sam ja horoskopska Devica).Kod mene se particija d na compu zove spisak - za preslusavanje, za citanje, za gledanje..

E sad..puno blogerica koje bih da tagujem vec su dobile nagradicu pa zato pored par omiljenih koje nisu, dodajem na spisak novootkrivene blogove :)
 Spisak kaze ovako:
1. Dama od cvikcangli Alex
2.Kreativna mama iz komsiluka Nani
3.Lady od pera Tina
4.Country music girl Koa
5. i njena sestra, mala od knjiga Leoni
6.Zena u doba recesije Duca
7.Mala od noktiju Aurora
8.i Velika od noktiju Bajkoviti nokti
9. Elektricna devojcica
10.Mala sa snegom u trepavicama
11.omiljena mracna blogerica
12.Mackasta s' knjigom, ormanom i fantasticnim smislom za humor
13.Jedna mala sto raste kao pecurka posle kise
14.Mlada mama iz grada na Nishavi
15.Kreativna mama s' cekerom

Mala od paprenog jezika i grofica od naplavina kao i komsinica/koleginica/jedina makedonska blogerica sa stilom su vec dobile nagradice pa njih preskacem :)

Ko vidi nagradu, video je..necu da vam pisem mailove :)

Edit : rikosetirala nagradica pa sam je povratno dobila od Ducili i od Pipi
Evo jos par stvari o meni:
Imam strasno pogan jezik 
Jedno vreme sam sa svakog putovanja donosila solje za kafu. Vremenom je taj broj narastao na 150 :)
Kad sam pocinjala ovaj, treci po redu blog, obecala sam sebi da necu pisati o ozbiljnim stvarima (drzim da obecanje odrzati necu:))
Pomalo sam frik kad je gramatika u pitanju i svaki tekst proverim bar dva puta
Omiljeni glagolski oblik mi je aorist..sve zvuci nekako lepse..


Nego nesto drugo htedoh da vam kazem. Slabo pisete ovih dana pa morah da nadjem jos neku zanimaciju. Iako sam rekla da ga nikad vise igrati necu (kiksnula prvu godinu zbog njega), opet se vratih starom poroku zvanom Yamb. Od pre par dana radi prvi normalan portal za yamb online. Ne, ovo nije placena reklama :))
Malo gimnastike mozga nikome ne skodi, a kad se navezbam potrazicu neki gde mogu da igram s' protivnikom. Ako znate neki takav site,dojavite. I ne, onaj hrvatski Play ne radi vise :(



13 comments:

  1. Zahvaljujem! Cu da prionem na posao! :D

    Dilema...mjesto za koje sam spremna preci par stotina kilometara. No problemo! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Smestaj obezbedjen, a mozda te i nahranim ako operes sudove posle :)

      Delete
    2. Nema nis da te brine! U kuci sam glavna masina za sudje. Expert na tom polju!!! :D

      Delete
  2. wow, imamo dosta zajedničkog... volim jazz, blues, raditi popise, horoskopska sam djevica, volim kuhati i mislim da nitko normalan ne voli prati suđe. međutim, ja nisam normalna :D
    (ponekad nalazim određeno zadovoljstvo u tome da prljave stvari dovedem u red)

    ReplyDelete
  3. ja imam pravog partnera za jamb, taman se vježba u sabiranju višecifrenih brojeva :)

    hvala na nagradici. i šta mi se sad otkri novih blogova sa ove tvoje liste ima da ih cijeli dan pregledam :)

    ReplyDelete
  4. Hvaaalaa! Rastem, rastem! :* U popodnevnim casovima se bacam na posao! :D
    Inace ja sam yamboholicar, nije online ali to je to...svidjaju mi se informacije o tebi... mhm! <3

    ReplyDelete
  5. Hvala! Lijepo je biti primjecen :D. U Dilemi bih ti ja bila redovan gost, doselila bih se drage volje, samo neka bude kakav dobar sank, drveni, da covjek na njemu moze do jutra biti. I sta cu ja sad, vecina tih blogova koje si navela su i moj izbor. Nije zgoreg dobiti nagradu dvaput jel de? :)Stvarno cu morati da ponavljam vecinu, hajoj

    ReplyDelete
  6. Ja bih stalno bila u tvom kafiću <3

    ReplyDelete
  7. Hvalaaaaa :D Mada ne pratis na casu, dobila sam ovaj award jednom prilikom, cak sam te i obelezila :D Obozavam Loreenu, obozavam morbidni i nesvakidasnji i neshvatljivi humor, a i Cica Glisu crtam smesno :P I drzim fingere da jednog dana sednemo u tvoj kafic :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znas kako kazu - skleroza je najlepsa bolest, svakog dana upoznajes nove ljude :) Pa tako i ja..
      Sako kazi fala i pravi se da nisi primetila :))

      Delete
  8. Kad otvoris taj kafe doci cu sigurno.Inace ako hoces da ti kuvam ,nema problema,samo nadji nekog da pere sudove.
    Sto se pisanja tice taman pocnem da pisem,kad ono moj malisa dotrci i uhvati se za koleno. HVALA

    ReplyDelete
  9. Pozdrav! Ja sam inace vlasnik onog jamb sajta koji si pomenula! :) Hvala za besplatnu reklamu, to je prvi link koji sam dobio od kada jamb radi! :)

    Zbog toga, napisi mail tamo na sajtu posto ne mogu da iskopam tvoj mail odavde i za nagradu saljem ti jednu majicu sa motivom jamba (kad ih napravim za nekih mesec dana).

    Inace, bice i uzivo igre u dvoje ali to mozda tek za 3-4 meseca jer ima dosta stvari koje jos uvek treba resiti a sledece na spisku su turniri za koje se nadam da ce proraditi krajem marta-pocetkom aprila.

    p.s. postoji i jedan jamb za igru uzivo ali se ne secam sajta, ali koliko znam placa se clanarina :)

    Pozdrav i srecno! :)

    ReplyDelete