Tuesday, February 21, 2012

Aspiracije i cudne situacije


 Ukucani su bili prosto odusevljene kad sam im posle rucka servirala desert

u obliku zasecerenih keramickih plocica. A bas sam se potrudila. Nikad od mene Steva Karapandza..
Na miris vanile catzilla je samo zevnula
i nastavila da sanja blazene macje snove

Nesto sam bila vredna danas pa sam izlepila jos 3-4 kutije, preslozila stvari i naredjala ih na plakar

Onda sam krenula u rikverc, sudarila se sa stolom (ko li ga ostavi tu??), aparat mi iskoci iz ruku i pozdravi se s podom. Nije ranjen tj. nema vidljivih ogrebotina, ulubljenja i takoto ali objektiv nece da se zatvori..Planiranu kupovinu cizama zamenjujem popravkom aparata i to jos sutra..smrc..

nego



Pozeleh sebi u NG mnogo putovanja avionom. Ne znam kako vi, ali ja sam avionima opcinjena..Kako li samo uspeva ona mrcina da digne dupe sa piste pa jos i da leti????
Igrom slucaja, doleteo je i do mene

Slobodno me zovite CRVENI BARON :)) brm,brm,brmmmmmmm...


EDIT: Dobro zene, kako ja da vas komentarisem kad skoro sve imate onu glupavu verifikaciju ?? Nije da nemam strpljenja, nego je jedna rec ok a ona druga redovno razmazana pa dok nabodem..uhh..posle treceg puta odustajem od komentara..




21 comments:

  1. Ups! Iskljucila. Nema viseee! :D

    Hmmm...kolac... :3

    Zao mi je zbog aparata. Nadam se da popravka nece biti skupa. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fala lepo :) Ti se nadaj, ja cu da se molim, a dijagnoza sutra..valjda nije ceo fond za cizme..

      Delete
  2. E ta verifikacija je pocela uzasno da umara! Ne znam zašto su je menjali, ali sad je pain in the ... ostaviti komentar... Inače, skroz zabavan post, nasmeja me u ove sitne sate :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehhe..ovo je moje i vreme lady Isis a ti se slobodno prikljuci :)

      Delete
    2. :D Baj d vej, imaš kod mene neke nagrade :P :D

      Delete
  3. Opet su me kutije oduševile :)))... pusti sad aparat i čizme smiješi ti se novi biznis sa tim deko kutijama!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, a vidi koliko sam ih nakrcala, pucaju na sve strane :))

      Delete
  4. sve pohvale za kutije,dala si mi super ideju

    ReplyDelete
  5. krasan aviončić :)

    verifikacija je gnjavaža i ja je nemam. ne volim ni na tuđim blogovima kada mi se ispriječi na putu za komentar.

    ReplyDelete
  6. Meni se čini da ja nemam :D.

    Joj, taj mačak je tako njam :D. S aparatom sam imala identičan problem, lik samo presložio objektiv i uzeo mi puno para. Al dobro, bitno je da radi.

    Svaka čast na strpljenju za kutije :D.

    ReplyDelete
  7. joj ti kućni ljubimci... koje ljenčine, moje dvije đukele se samo premještaju s jednog kreveta na drugi... aviončić je nevjerojatno sladak! i ja nikako da shvatim kako je moguće da ta mrcina leti... uzalud se brat iz zrakoplovne trudi da objasni... nešto nešto aerodinamika, nešto nešto cilindri , ma gluposti... ;)
    a ako ćeš ikada trebati pomoć oko deserta, javi se, baš sam neki dan radila najjednostavniju čokoladnu tortu ikada, mislim da je nemoguće zeznuti taj recept, s druge strane, moja vlastita majka uspjela je zeznuti sve što je ikad pokušala napraviti (npr. zaboravila je u Mimozu tj.ananas tortu staviti ananas i slično)... :)
    Stela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa tako i ja zaboravila prasak za pecivo :))

      Delete
  8. Catzilla zaslužuje vlastitog agenta, scenarij, glavnu ulogu i blockbuster. Što se tiče verifikacije ja sam je isključila davno. Frustrira me kad nemam pojma šta bih trebala napisati... Hijeroglifi neki. I onda još ako piše i "Prove you're not a robot"- ja sam robot. Ne mogu dokazati da nisam. Priznajem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I da, Kraljicu Svih Kolača (to bi bila ti) čeka nagrada na mom blogu!

      Delete
  9. Fala ti devojce sto me oraspolozi so tvojot nacin na opisuvanje na rabotite,toa si vistinskata TI...
    A ovie zborovi za verifikacija i mene mi idat po nervi, neznam zosto voopsto nekomu mu trebaat, smesno mi e deka nekoj robot ke se zamara so nasite blogovi :)

    ReplyDelete
  10. Avion je awesome, a kolacice umoci u caj :). Peppersi sad uskoro dolaze u Zagreb cini mi se, prijateljica ide. To za kutije ti je boli glava ideja, i hocu i ja macka, mada sada bi bilo kakva zivotinja kod mene mogla doci u obzir

    ReplyDelete
  11. Mačak je divan, moj je postao pravo lijen. Samo jede i spava :P
    I taj aviončić je prekrasan :))

    ReplyDelete
  12. Odličan ti avion!Dvokrilci su iz prvog SR!

    ReplyDelete
  13. Slazem se za verifikaciju, skroz! Dokazi da nisi robot o.O
    Avion je tako leeep leep... :) Ja bas volim kad kolaci ispadnu
    tvrdji pa onda krc krc krc... ^^

    ReplyDelete
  14. Vidim,imamo istu solju,za caj,kafu..... ovu pored kolaca levo :) A avioncic fantazija,mada ne bih da letim,ja bih da skocim,padobranom,jos to nisam u zivotu probala,ili ce da me ubije adrenalin,ili cu da se ubijem u pokusaju otvaranja padobrana ;) Kolace volim,svacije,sem svekrvine,njeni brate najbolji od svih i tu nema rasrave ;) Ovi tvoji mi makar lepse izgledaju ;)

    ReplyDelete