Thursday, January 12, 2012

Sreda cetvrtkom


 Ne, jos mi nisu popravili net :(( Jos jednom se mnogo, mnogo izvinjavam

Nego, da predjem na ono bitno - rezultati giveaway-a.

 Random. org kaze ovako :
 Paketic br. 1 ide Ducili
 Paketic br. 2 dobija Marsovka
 Paketic br3. putuje Lady Isis

Drage moje kontaktirajte me na myperfectlounge (et)gmail.com da se dogovorimo oko preuzimanja :))
Toliko od mene. Pobednicama cestitam a svim ostalima hvala za ucesce i vise srece drugi put :)

Sad odoh da bijem one idiote iz Telekoma



7 comments:

  1. Hvala puno! :D
    Saljem mail odmah.

    ReplyDelete
  2. Cestitki do dobitnicite! Se nadevam gi srediTelekomci :)
    A dokolku sakate uste nagradi poglednete na:

    http://hobitanija.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Aaaa, vidi stvarno :D, baš si me obradovala :D, ja sam mislila da nikad ništa nigdje neću dobiti :D. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wowww...HVALA!!! Baš sam se obradovala :))) Ljubac :*

      Delete
  4. Cestitam svim dobitnicama! A jedva cekam da ti poprave net...pa da se druzimo! ^^

    ReplyDelete
  5. Jos jednom cestitke :) Paketici krecu u ponedeljak (ili kad mi marsovka posalje adresu :)). Jos nemam net...buaaaaaaa...smrc :)

    ReplyDelete