Sunday, January 29, 2012

Prolazni put Bore Shnajdera


 3,4,pozor,sad..
Virim


Kre(ke)cem

Famozne pletene cizmice zaranjaju u sneg

(Usput, kako vi nosite cizmice? Ja moje s puno Neostika)

Nigde zive duse

I ljuljaske su se zaledile

" Na kraj sela zuta kuca..lalala..zuta kucica.."

Cik pogodite ko zivi ovde :)

Za autobusima se ne trci..ili gresim? (ignorisite ovu pogrebnu opremu..mrzelo me da seckam)

Spretne ruke, pocetnicki pokusaj

Don't mind me, samo cekam masinu da zavrsi :)









10 comments:

  1. Lijepe sličice! Iako sam skroz od ljeta, vrućine, mora, sunca, haljina i sandala, ima neke čari i u ovoj zimskoj pustoši...Ilina

    ReplyDelete
  2. jedva cekam da snijeg padne i u mom gradu! :D
    http://katarinasday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hahaha, kre(ke)ćeš, ulepša mi dan :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. a to su pletene čizme :)
      sada znam, viđala sam ih. pročitala sam u prošlom postu pa kontam: pletene čizme...hm...kakve li su?

      Delete
  4. Aaaa, oko, oko :D. Niko više za autobusima ne trči, niko. :D

    ReplyDelete
  5. Hehehe...baš si dobro opisala ovaj izlazak :) Sviđa mi se kapica - odlična je!!!

    ReplyDelete
  6. Hhaha, kako me nasmija postom. Super su ti pletene cizmice, samo se ja u takvu zimu ne usudim izaci bez iceg slabijeg od marti, poucena iskustvom i upalama. Kapa ti je <3

    ReplyDelete
  7. I lulaskite izgledaat pusto:(
    Aj, kade li e letotoooooo? Ne se izdrzuva na -20...

    ReplyDelete