Wednesday, January 4, 2012

Kad se vredne ruke sloze..

..prvo se pusti ovo
a onda se pomesaju 2 kante polikolora i 3 tonera i moja komunisticka kancelarija pocinje da lici na mesto gde bih volela da provodim vreme..uzgred, zna li neko cime se vade fleke od polikolora? Probala sam Vanish i deterdzent za sudove i nista.. :((Suncano je zuta (predomislih se u zadnjem momentu), prilicno prostrana (kad se izbace sve nepotrebne gluposti) i sad je samo moja :))
Posto sam, jel'te, cistila ,bacala,krecila i sve neke takve intelektualne poslove radila, ruke su mi u katastrofalnom stanju (i nokti, narafski) i moje prvo poluuspesno crtanje po noktima nece doziveti premijeru na blogu ali zato evo par slicica novogodisnjih noktiju

Crveni Farmasi + 2 sloja crvenih sljokica (pokusala da fejkam Ruby :)). Onda sam vrhove nadogradila GR srebrnim sljokama pa je to izgledalo nekako ovako


Kako slikate ove sljastece lakove? Mislim da sam milion puta skljocnula, a samo su ove dve fotke dobre :)

Novogodisnji autfit ne stavljam - prvo sam malo radila (hoce reci - smrzavala se na trgu i moralno podrzavala kolege) a posle sam zavrsila u motordzijskom pabu ..i bilo je super (bar onaj deo kojeg se secam :))

Jos samo da vas podsetim da giveaway traje do 09.01.2012 :)

Izvinjavam se svim blogericama koje su mi cestitale NG a ja ih zaboravila...nije namerno..vise ne znam kome sam sta cestitala :)







2 comments:

  1. Hhaha, cini se da imas zanimljiv posao. a opet meni je kod god radi s muzikom je zanimljiv. Osim s turbo folkom, to nije :). Lijepi ti nokti. Cini mi se da su ove Nove godine crveni nokti za vecinu cura bili a must. Kisses

    ReplyDelete