Tuesday, January 24, 2012

Hey, I'm back :)


 Yabadabadoo!!! Konacno internet :)
 Dok meditiram u staronovoj svetlozutoj lounge kancelariji slash living kujni slash craft project departmentu i razmisljam cime bih vas pocastila za podrsku u danima bez najbitnijeg sredstva komunikacije (uh, sto mrzim telefone - i mobilne i one druge..uvek zazvone u najgore vreme, nikad nije onaj kome se nadas a baterija se uvek isprazni u kljucnom trenutku tj. neophodnosti). Nakupilo se puno materijala ali mi nekako najdraze da "povratnicki" post bude knjizevni pa zato sa vama delim par zanimljivih elektronskih knjiga

Knjiga br.1 je u stvari pozorisna predstava tj. monodrama. Zabranjivana i cenzurisana, knjiga slavi najveci tabu danasnjice - Vaginu. Pogadjate


A evo i knjige . Price i iskustva vise od 200 zena razlicitih zivotnih doba, materijalnog statusa i boje koze. Nasmejace vas i rastuziti ali vas nece ostaviti ravnodusnim :)

Knjiga br. 2 je laka literatura za prijatno popodne. Citat zivota :" Jao, vidi cekic. Imam i ja isti takav, samo roze" :)


Knjiga br 3 smestena je u ratnu Francusku. Treba razneti telefonsku centralu a za to je sposobna samo mala grupa zena pod kodnim imeniom "Cavke"


Knjiga br. 4 je vrlo srcedrapateljska tj. za one romanticne dusice koje jos uvek veruju u princeve, konje i ljubav do groba. Meni, rodjenom ciniku, u nekim trenucima bilo je pomalo mucno, ali summa summarum nelos ljubavni romancic


Ja ne bih bila ja da u sve ne umesam i odredjenu dozu magije pa je knjiga br. 5 totalno magicna. Po njoj je snimljen i film (Bulok/Kidman kombinacija) ali meni je knjiga puno, puno draza :)


Sad odoh da nadoknadim propusteno :)









6 comments:

  1. Kod mene je summa summarum, da ja ove knjige, kao i one prethodne kupim ili uzmem iz biblioteke i lepo procitam ( samo da zavrsim zapoceto), jer kod mene nema sanse procitati na ovaj nacin, guzva je za kompom , ali nevidjena!

    ReplyDelete
  2. Odličan comeback :) ...čini mi se da me najviše zanima Ken Follet:D, a možda bih ipak pročitala i ljubić!!!

    ReplyDelete
  3. Dok god postoji knjiga, meni ne može biti dosadno...Ako još nisi, svrati na hrvatski portal za knjige Najboljeknjige, Dora i ja pišemo recenzije za njih, mislim da će ti portal biti interesantan! :) Ilina

    ReplyDelete
  4. Cujem navukla si se na PINK MARTINi.Nisi jedina.Mi samo to slusamo po ceo dan i noc(mopj beban obozava PInk Mrtini(Hvala Bogu)pa pred spavanje to preferiramo).
    Sto se tice izbora knjiga,vrlo rado bih uzela nesto da procitam,ali spremam diplomski,idem na posao,cuvam bebu,nemam vremena.Jedva sam se nagovorila da sednem da spremim diplomski.

    ReplyDelete
  5. Welcome back i hvala na preporukama. :D

    ReplyDelete
  6. Suzanina pisma za Nikolasa, divna knjiga, jedna od mojih omiljenih, ali ću moj spisak za čitanje definitivno proširiti za Ljubomoru i Čarolije, fin post, sve naj! :)

    ReplyDelete