Thursday, January 5, 2012

Citalo se ovih dana + Parokeets b-day giveaway



  Parokeets sestre slave treci blogorodjendan. Giveaway je u toku pa se pridruzite. ima puno, puno divnih stvarcica :)

Rekoh citalo se ovih dana :)) Uspela sam da zavrsim 2 knjige koje sam razvlacila, a trecu sam procitala za 2 dana. Prve dve pamtite iz onog beogradskog haula, kad sam pocistila pola knjizare




 S' Kube se selimo u Slovacku



Od sve tri, najvise mi je u pamcenju ostala ova poslednja (valjda zato sto je nisam mrcvarila 2 meseca :). Oni koji su voleli DaVincijev kod, volece i ovo. Dinamicna, zanimljiva a usput se i puno nauci :)



Jel' i vama steka blogger? Ovaj moj sam objavljuje postove :))


8 comments:

  1. Šteka i meni, ne vidim ništa od novih postova. Ni ovaj ispod nisam vidjela.

    Meni se tako čita, ali uvijek nešto preče ima :(. Trenutno su to ispiti, al tješim se da čitam stručno gradivo :D.

    ReplyDelete
  2. Meni kako kad, nekad bas sve poludi, ali vrati se u normalnu. Sto se tice knjiga, ta prva mi djeluje privlacno. :)

    ReplyDelete
  3. Ma uzas ! Prvo mi objavi tekst na pola posta, posle ne stignem ni da ga proverim a on opet objavljen. Nisam imala zivce da ga dosredjujem pa ako ima greskica oprostite :)
    Inace vidim vase postove od pre 12 h i nista poske toga..valjda ce se unormaliti sutra ;)
    A tu prvu knjigu sam zavrsila 5 min pre pisanja posta :))

    ReplyDelete
  4. E bash ne se shalish koga sednesh da citash, ja posle prvite strani zaspivam i taka ke ja docitam za nekoja nedela...:)

    ReplyDelete
  5. Ja sam odjutros ovde ostavila svoj komentar, a sad ga nema????? Da, ja sam trenutno na norveskom tlu,zivot jedne porodice u xv veku i puuuno istorijskih desavanja i cinjenica!

    ReplyDelete
  6. Stoji ti slicica sa strane..ili skrolaj nanize :))

    ReplyDelete