Friday, January 27, 2012

Alisa u zemlji Dembeliji


Evo vam nesto lepo za dobro raspolozenje

Ovaj post je slobodno mogao da nosi ime : " Usputna razmisljanja skribomana pripravnika" :)
Danas sam isla u musku kupovinu tj. u kupovinu sa dva muskarca. Sad tek potpuno razumem one jadnike koji cekaju ispred radnje drzeci roze torbice u rukama ili stoje ispred garderobe dok lepsa polovina samo izbacuje viskove garderobe koje je ponela na probavanje i dovikuje : " Donesi mi isto to samo banana zuto i ako moze M i onu kariranu tuniku pored zelenih pantalona, tamo levo pored salova pa malo juznije"
E, a ja sam tako krenula sa njima s' idejom da me izbace u centru i pokupe na povratku ali ne lezi vraze - pletene cizme i 20 cm snega nisu bas tako dobra kombinacija pa sam se silom prilike vozala i susila cizme u isto vreme i posto mi je bilo dosadno da sedim u kolima i cekam, krenula u avanturu zvanu "muska kupovina". Posle prvih pola sata naucila sam sta su to shelna i shajbna, sta znaci 3/4 cola i sta je bit za frezer i ostala zacudjena - jos gori su od nas. Tamo gde ih mi vucaramo je obicno toplo, uglavnom mirisno i uvek je neka ok muzika. E sad, u radnjama sa srafovskom robom ne postoje gondole sa 70 % popusta i hrpa razbesnelih zena koja se prepire oko neke majice ili suknje ali zato sve smrdi na metal ili neku farbu i ima mnooogo stvari kojima ni ne zelim da znam namenu. Trajalo je to dobra cetiri sata..ne ponovilo se :))

E sad malo random pikcrs

U svom onom snegu od jutros (KO MI GA JE POSLAO, ODMAH NEKA GA UZME NAZAD) dva mala secera :) Komsijina cica kuca i njena deca



U radnjama jos uvek novogodisnji popusti iako je i kineska NG prosla

Fotka koja me je strasno podsetila na Tatjanu

Jedna usputna sova ( s' posebnom osobnoscu - sto rekla Biberlee)

I jedna ideja


Nesto sam zeznula s' bloggerom pa sad ne mogu da sredim dizajn. Ako ne uspem, zovem UPOMOCC a vi pomazite :)





19 comments:

  1. Replies
    1. kuce placljivice..ne mogu da spavam od njih :) A maze prave..

      Delete
  2. Gage sukee!!!

    Zanimaju me te pletene čizme :)
    Nek nose sav snijeg, nama ne treba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rado bih ti poslala jedan par ali je najveci broj 40 (ekv. 39 posto su unutra cele punjene). A cuke moram da slikam kad se jurcaju po snegu :)

      Delete
  3. Pa ja vidim cuke, ali snijega nigdje :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo kako je bilo juce http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/patot-berovo-strumica-vo-prekin ..pa ti opet pitaj gde je sneg :)

      Delete
  4. Ja sam isla u masinsku skolu, potpuno te razumem! :D Oooo kuce, kako bih gnjavila sad neku... :p Sovac <3

    ReplyDelete
  5. ne znam rekoh li to već, al baš mi se sviđa kako pišeš. treba mi nešto vedro i duhovtio na uranak! a što se tiče šarafa i sl. - moj dragi se bavi automehanikom iza hobija. ne znam kakve mu signale šaljem, no svako toliko osjeti potrebu poučiti me o klipovima na motoru, šelnama, filterima i sl. što je najgore, moj mozak ne odbaci sve te informacije odmah i sad znam puno više o otto motorima no što sai ikada željela znati. (kao prvo, zašto uopće znam da se zovu otto motori?!) ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obicno pisem "kasno nocom" tako da imas sta uz kafu :))
      Mi jos nismo stigli do motora (a ako se ja pitam - i necemo :))

      Delete
  6. Ja sam se naucila, od pocetka braka, bese to pre 21- goinu, da u muske kupovine idem sa dragim rame uz rame, a u zenske sama samcata, tako da razumem tvoj horor u potpunosti, potsetila si me pocetnickih dana.A danas, za moje hobuje i meni puno treba od tog " muskog", pa kada me prodavci vide kako sama kod njih ulazim, pa trazim burgiju, cvicangle, staklenu vodu....padaju u nesvest!

    ReplyDelete
  7. Ha ha ha...Znam kako je kad završiš u tim muškim bedastoćama, meni muž stalno o motorima priča, tako da mi coli, v-mašine, cilindri više uopće nisu strani! Čak sam otkrila i da ima nešto zanimljivo u tome...Recimo, sjesti s njim na motor i otisnuti se npr. do Lugana! :)

    ReplyDelete
  8. Kucenceto e preslatko!!!
    A jas odamna razbrav kolku e tesko da kupyvas nesto sto ne te interesira pa go resivme toa:)
    A za ovie ramkite bas se namacil nekoj da gi napravi :)

    ReplyDelete
  9. Ramkite gi sliknav vo Merkur (dodeka mazhite baraa nekoi lajsni i ubodni pili)Ideata mi bese ok..mnoogu otpadoci od drvo ima pa da ne se frli :)

    ReplyDelete
  10. Znaš,kad ovo čitam,sumnjam da je kupovina s dva cijela muškarca bila loša...a one kuće...mislim da je svaka podudarnost slučajna ;)

    ReplyDelete
  11. Sosema te razbiram. Decko mi e polos od zensko koga stanuva zbor za shoping. Pa zatoa setame posebno =)

    Slikite se super, posebno kucenceto =)

    http://maramasplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Jaooo vidi ti tu cakanu kucu pile malo <3

    ReplyDelete