Saturday, December 3, 2011

Volite li dobar triler?


 Da se odmah razumemo - pricam o knjigama :) I to, najkonkretnije, o Klajvu Kasleru (Clive Cussler)

Jedino on moze da spoji Titanik, Saharu Crvenog Barona, Nautilus, El Doradu...i da sve to zvuci logicno i vrlo zanimljivo. Moj prvo susret s' Kaslerovim knjigama bio je pomalo cudan. Bilo mi je nesto izuzetno dosadno, internet iskljucen, nista (papirnato :)) za citanje, na TV-u nista..kopam po folderu sa e-knjigama i naletim na "Ledeni breg". Zazvucalo mi zanimljivo onako na prvu i krenem ja da citam..i osvanem :)
 Postavicu prvih 5 knjiga u e -formatu, pa ako vam se dopadne imam jos dvadesetak :) Knjige su na srpskom (mislim da imam samo 2 ili 3 na engleskom)











Prijatno citanje !!





5 comments:

  1. Prethodne knjige nisam mogla da procitam, sve neke sifre su izlazile, neko ludilo na desk topu. Ne budem li ni ovo mogla da procitam, ja kao knjiski moljac, dodji cu da te izgrdim ( citaj zadavim) i donesem ogrlicu, koju si pozelela na poklon.Molim te samo da odaberes boju, jer ova koju sam radila u bukvalnom smislu je bila proba i ucenje.Koja boja????MOLIM!

    ReplyDelete
  2. Ako knjige ne budu radile (mada sam ih proverila milion puta), poslacu ti ih na mail. Sad odoh na tvoj blog da se dogovorimo oko ogrlice :)

    ReplyDelete
  3. Poslala sam ti mail, tvoj jos nisam dobila, a ono sto si kod mene na blogu napisala... NE OBJAVLJUJEM!!!!! Draga moja obozavana PPERFEKTNA pozdravljam te!!!!Idem da radim blesave mindjuse, slike uskoro!

    ReplyDelete
  4. Uspješno sam preuzela prvu knjigu :) thnx

    ReplyDelete
  5. Moj momak je zagriženi ljubitelj Clivea Cusslera, prati ga i na facebooku i zna i kako mu se pas zove, ma pravi fanboy :)

    ReplyDelete