Saturday, December 24, 2011

Svi smo mi pomalo " Peeping Tom"



       Potaknuta postovima na koje ovih dana nalecem po blogovima i direktno ugrozena bolom u levom ramenu, resih da konacno izvrnem radnu torbu

Priznajem, volim da virim u tudje torbe i nesesere (a bog'me i u kupatilske ormarice), al nekako sopstveni prtljag izgubim iz vida :) Prosto sam se zaprepastila sadrzajem..nagomilalo se tu sve i svasta..papirice od zvaka, grickalica i raznih sredstava za prehranu, kao i brdo racuna raznih, nisam uslikala, ali zato jesam :

Futrola sa aparatom, rezervnom baterijom, karticama,kablovima
Novcanik 10 cm debeo :) Pomislice neko - pun je para, kad u njemu hrpa vizit karti, kartice iz raznih banaka, memorabilije s koncerata, omiljene fotografije, recept za proju..:)
Pribor za nokte - nasledje od nane, milion godina star, poluraspadnut ali voljen i cuvan

Mini apoteka - nikad se ne zna kad ce koga sta da zaboli :)

Maramice razne i Oh La La box

Moj najomiljeniji vocni gadget na svetu. Zlostavljam ga zadnje 2 godine nemilosrdno..samo slusalice pokazuje znake blagog raspada :)

Sitne zenske neophodnosti - ogledalce, omiljeni labello, dezic, parfem, kremica, lak..
Posto sam jedino zensko u timu plus zaduzena za finese, dobila sam ovaj "prekrasni" ciklamasti skalpel (da,da, svi znaju koliko mrzim tu boju..na normalnom svetlu je jos drecaviji), a izolir traka je multifunkcionalni proizvod - bilo da se radi o lepljenju kablova ili polomljenom noktu :)

Uplate, isplate..blabla..

The Kjava, skupljalice za kosu i moje dlake svud unaokolo


Mislim da ce ovim poslednjim igrackama najvise da se obraduje Aleks - cangle ovakve, cangle onakve :)
Zaboravila sam da slikam jos i instant supice, ostatke jednog Snikersa, raspar rukavicu (protiv malera) i super lepak :)
Divna zenska tasna, jel da ???



Edit : Zaboravih da vas podsetim na GIVEAWAY :)













11 comments:

  1. Hahaha, pa gdje ti to sve stane, ženo :D. Sviđa mi se kako si ti ovo napravila, iskreno i otvoreno. Gdje god sam pročitala ovakav post, sve je to bilo cakum pakum i djelovalo poprilično namješteno. U mojoj torbi nema čega nema, od smeća do fotoaparata, pa živim u zabludi da je i kod drugih tako :D.

    ReplyDelete
  2. Zato sam ja kupila najveci torbak na svetu :))
    Ja sam inace jako organizovana i pedantna, ali kad me zadese dva-tri luda dana vezano, onda to izgleda ovako :) A i nekako mi bilo zanimljivo ovako haoticno a ne ono - imam cetiri nesesera - u jednom olovke poredjane po velicini, u drugom snalice poredjane po boji..blabla :))

    ReplyDelete
  3. Ista sam, ali uvijek me tjesi pogled u sestrinu torbu. :D

    ReplyDelete
  4. Tako lijepa torba a tako je mučiš! :)
    Ja nikako ne volim te ostatke i uvijek ih vadim iz torbe, gadi mi se kad u tuđoj torbi vidim one ostatke mrvica i čega sve ne na dnu. Pardoniraj ako se pronalaziš :D

    Ova kliješta na zadnjoj slici su najzanimljivija, to još nisam vidjela a nagledala sam se tih slika, ovdje je jedna od najboljih kolekcija:
    http://www.flickr.com/photos/jasontravis/sets/72157603258446753/

    ReplyDelete
  5. heehe, dobar naslov bloga. Priznajem, zanimaju me drugi ljudi. sto ces, valjda profesionalna deformacija ;)

    A sve sto se nalazi u zenskoj torbi je gotovo metakognitivno...

    ReplyDelete
  6. Ma dobro, ovo je skoro tipična ženska torba.Ne može biti tipična zbog alata i ovih gadgeta :). Meni je najgore kad jednu torbu nosim jedno vrijeme pa promijenim i uzmem drugu. Kako se onda snaći? Ili, pola stvari u jednoj, a pola u drugoj,e to je za**** :)

    ReplyDelete
  7. :))) baš si sweet ... meni su ovakvi postovi iz dana u dan sve zanimljiviji!!! Imamo isti mali dezić Balea...obožavam ga i kupujem ga samo zbog torbe :D

    ReplyDelete
  8. Jao ,pozeljala sam prosunjati i ovdje -kako me nije dugo bilo u ovom svijetu..

    Sta da ti kazem , nije ni cudo da te rame boli, a fakat sto vise stane to bolje. Ja jedva koju stvar izvadim ...strasno

    :*

    ReplyDelete
  9. da da i da -mozes da racunas na savjet :D

    ReplyDelete
  10. Šta se sve neće naći u tim ž torbama...al ajde, dok ne budemo hodale nakrivljene na jednu stranu nećemo se opametiti!
    Ona kutijica libresse je totalno kul! :)

    ReplyDelete
  11. Ti nemaš straha ako te neki manijak napadne, samo šafcigerom u oko xD

    ReplyDelete