Monday, December 19, 2011

Svastara


 Vozamo se nocas po gradu trazeci neku hranu, a na radiju, u poplavi silnih Rihana , Lady Gaga i slicnih, provlaci se jedna cudna pesmica. Dok se ja setim da zapisem lyrics, ode..
Brljam jutros po blogu i slucajno kod ModeJoy naletim na jedan muzicki post. Posto sam jedna od retkih koja otvara svaki link s Jutubeta koji ostavite, naletim na moju pesmicu od sinoc. Niko srecniji od mene :)))

Znam, malo neuobicajeno za mene posle spanske gitare, latino ritmova, celtic rock -a, blues-a  ali..mislim da sam zaljubljena :) Slusam je po 98 put i nikako da mi dosadi :)

Igrom slucaja (posla po mleko pa zalutala) udjem u L'Occitane kad tamo promocija i popusti. Stigli novi parfemi. Dobijem tester za dva - bela ruza i divlja mandarina. Ruza me i nije bas nesto odusevila ali zato mandarina..mmmm...jos uvek je njuskam i misim da cu se brzi vratiti po nju :)
Ne nalazim slike na netu ali ja to uslikam sutra i stavim ovde - za sve one koji vole sveze citrusne note :)

Najbitnija stvar dana - konacno sam kupula aparatic fotic :) Izgleda ovako (cak je i iste boje)
Od sutra krece manijakalno slikanje po gradu (koji su simpaticno ukrasili). Znaci, ako vidite malog Japanca koji skljoca na sve strane, samo zaobidjite :)

Sad odoh da meditiram. Sutra rano pocinje haos, a kulminira u sredu nocu. Ako budem dobre volje ,mozda se i razigram. Mada kako preslusavam hitice doticnog gospodina, nema mnogo materijala za razigravanje :)
Prosudite i same :



Edit : sad sam objasnjavala sta znaci eksik (posto se ta rec u juznosrbijanskom govoru relativno cesto upotrebljava) i onda dodjem do zakljucka : umesto da kazem - jos samo to ti fali pa da poletis , ja samo treba da kazem - eksik ti to :) E Vuce, Vuce, skroz si zabrljao kad si postavljao knjizevne norme srpskog jezika !


I jos ovo - GIVEAWAY traje, slobodno se pridruzite

8 comments:

  1. Prelep je aparatic, boja je fantasticna :D Radujem se slikama :)

    ReplyDelete
  2. Stvarcica je ekstra, ruzu ne volim ni ja, ni ovako ni onako....mandarina, prija mi.Koliko su tebi dani burni, toliko su moji staticni i ne bih ih menjala.....Vuk se nas odavno prevrce, mukica nasa.

    ReplyDelete
  3. ne smem sad da pustim pesmu, svi spavaju, posle cu sigurno;)
    a odlicno je to kako covek podje po mleko, a vrati se sa parfemom:D i ja obozavam sve s mirisom mandarina, narandzi ili grejpa.
    za apart znam koliko si srecna, ja sam kupila moj u martu, u predrodjendanskom napadu isto nikon (s3000), samo je narandzast.ne znam koji je tvoj model,meni se na mom ne dopada samo sto mu je slab macro. ali ako ga istrazujjes, zlostavljas i predjes kroz sve opcije, lako izvuces najbolje iz njega, tako da uzivaj:) i javi konacne rezultate:)

    ReplyDelete
  4. oh kužim tu opsjednutost pojedinim pjesmama...u toj sam fazi već dobrih mjesec dana,i sve se bojim da nešto ne pregori i kvrcne,a ja ostanem k'o riba na suhom."moje"su nešto drugačije,ali su otpjevane pa preko 1000x.

    fotić,bojim se,imamo isti,samo što je moj metalik boje.bojim se jer sam tudum kojemu se neda pamtiti brojeve modela,ali sam gotovo sigurna :)

    divlja mandarina intrigantno zvuči!

    ReplyDelete
  5. Aparatic je Nikon 3100 i bas cu veceras da ga maltretiram i da proucim kako se ponasa u mraku i pod reflektorima :)
    Upravo njusim tester mandarine od juce. Sad mirise jos lepse - onako novogodisnje i sad, ne znam jel' do mene ili sam umislila ali ovo cudo otvara apetit :))

    ReplyDelete
  6. I ja sam je poslušala jedno 10 000 puta kad sam je prvi put otkrila, divna divna pjesma.

    Sretno s aparatom :) i lijepe slike želim :).

    ReplyDelete
  7. Sad stalno odvaljujem eksik.. :D
    Ljudi me samo blijedo gledaju! :P

    ReplyDelete
  8. Eee,e,e...nećeš vjerovati(pitam se zašto ne bi????),preksinoć sam se vraćala s puta i na radiju zasvira nešto poznato,i onda se pitam odkuda,i kako dobro zvuči...i sine mi.TI SI KRIVA!Stvar je zarazno posebno dobra!

    ReplyDelete