Thursday, December 8, 2011

Sareni post



Na ovaj post podstakla me je danasnja rasprava

Da li su slikovito opisane nijanse odredjene boje toliko bitne?
Ja kazem :"Da" i izvucem ovu tablicu. Onda me pitaju kakva mi je to boja kajsijasta i po cemu se razlikuje od breskvaste. Probam da objasnim da je kajsijasta bledo narandzasta koja pomalo vuce na zuto crvenkasto (boja zrele kajsije, jel'te), a breskvasta je bledo narandzasta with a hint of pink. Gledaju me cudno..stvarno su muskarci izgubljeni slucajevi kad su boje u pitanju :)


Kad je napolju siv, kisni dan, otvorim sareni kisobran i kroz onaj narandzasti deo gledam nebo..odmah izgleda kao da je suncan dan a ja sam ispod suncobrana na nekoj plazi. Ionako je narandzasta boja zadovoljstva, kreativnosti i srece. Kad god mi zatreba dodatne energije, izvucem iz ormana narandzasti sal ili narandzasti karmin iz nesesera 

Kad me pitaju koja mi je omiljena boja, nekako najpre pomislim na zelenu. Zeleno kao mahovina, zeleno kao grozdje sto dozreva, zeleno kao priroda. Zeleno kao sigurnost, mir, ravnoteza


Boja kose mi je crvena. Crvena kao energija, odlucnost, strast.  Zarka crvena kao pokretac i agresor ili crveno-smedja boja jeseni kao plodnost


Najlepse spavam u zutoj posteljini obucena u zutu pidzamu. Zuto kao leto, kao sreca, kao svetlo. Tamno zuta kao zetva, zlatno zuta kao Bozic


Nemam nista od garderobe roze boje. Ni od sminke. Ni od lakova za nokte. Kazu da je to prava girly boja. Ja nisam girly, ja sam polumusko. Tacka.


Plava je voda. More je plavo. Plavo je miris. Miris mora i soli. Miris leta. Plava je zen.
Ljubicasta je cudna. Spaja dve krajnosti. Oznacava ravnotezu. Dostojanstvo. Magiju. Romantiku. Ljubicastu dozivljavas intenzivno ili je uopste ne dozivljavas.


Bela je omiljena bela kosulja kad nemam sta da obucem. Bela je torta Puslica. Beo je list papira koji ceka da ga neko ispise. Belo nije sneg (ovde je sneg siv). Nije ni radost , a ni tuga. Belo kao omiljena letnja haljina


Crno  je mala, crna haljina. Crne su omiljene cizme. Crna je nova beretka. Crno je kad hocu da sam elegantna


Sivo je ne-boja. Sivo se uklapa uz sve. Siv je Mali Mjau. I omiljena jurilica je siva. I nokti su trenutno sivi :)


Smedja je cudna. Rasteze se od boje peska do najtamnije cokolade. 90% ormana mi je smedje. i 70% nakita. Smedje su i nove Uggly cizmice ulovljene upola cene na nekoj rasprodaji.


Srebrne i zlatna (a i bronzana) ne spadaju ni u jednu kategoriju. Tu su cisto da popune rupe...na noktima, oko vrata, na reveru


Posle duze analize shvatila sam da se najbolje osecam u bojama Irske zastave. 
Kreativnost, zadovoljstvo i malo balansa :)

A vi? Koje ste vi boje?


I cisto da se zna - kajsijasto je boja. I trula visnja. I serpa plavo. I tacka.

Fotke su pozajmljene odasvud po malo i ni jedna nije moja (na zalost:))















12 comments:

  1. Fantastičan post!!! Ja sam totalno i oduvijek LJUBIČASTA :) a ja i ljubičaste palete razdvajam po nazivima kao ljubičasto plava, pa boja lavande itd. :)))

    ReplyDelete
  2. He he, odlican post :D Ja najvolijem plavu, u svim varijantama

    ReplyDelete
  3. Super post..slazem se za ljubicastu boju jer je ja nikako ne volim, a bas volim sve boje ali ljubicaste nema u mom ormaru sve sto imam je jedan lakić koji jako rijetko nosim :) al moja boja je pink i to fuksija :)

    ReplyDelete
  4. Zanimljivo :). Kako sam se ofarbala, ja sam narančasta, različite nijanse. Do nedavno nisam voljela tu boju i ne znam šta mi je odjednom. Valjda nisam upoznala te nijanse o kojima govoriš :D. Inače sam šarena. Volim sve boje :D.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. lep post jakooo :)) a, koja sam boja?? zavisi od raspolozenja, ali nekako obrni okreni, dodjem na isto-crna uvek pobedjuje... trudim se da promenim to u poslednje vreme.. :))

    ReplyDelete
  7. Divan post :) Ja sam ljubicasta, a nijansa zavisi od mnogo stvari :) Crna iz mog dark gothic perioda. Crvena oduvek, uglavnom bordo - trula visnja. Zuta nikako, nikada. Plava je ok, najcesce royal plava, ta mi je omiljena. Zelenu u jednom periodu zivota nisam mogla da smislim, ni sad ne volim maslinastu, volim samo zelenu kao prolecna trava. Smedju ne volim, kao sto si rekla, smedja je cudna, ali meni na negativan nacin, prosto je ne razumem kao boju. E jesam se raspisala :D

    ReplyDelete
  8. Aaaaa koji sareni post i kako divne boje.Ne znam koja sam boja stvarno, konkretno, ali nestozagasito, nikad jasno, kao safari, kaki, prljava cokolada....

    ReplyDelete
  9. Lep šareni post i fotografije.Ja sam za sve boje pomalo,da ne bude monotono.:)

    ReplyDelete
  10. Interesen post! A i jas sakam svetli, veseli boi zavisi od raspolozenieto ...

    ReplyDelete
  11. Super post! Omiljena mi je zelena, mada volim kada na sebi i oko sebe imam od svake boje po malo. ^^

    ReplyDelete
  12. Koje slike, koji post, divna igra riječima... a ljubičastu doživljavam intenzivno, najdraža mi je boja! :)
    Stela

    ReplyDelete