Tuesday, December 27, 2011

Nesto sam skroz bez inspiracije


 Stoje mi u draft folderu neka 3-4 posta poludovrsena. A nekako mi se i ne pise..Spuca me tako mrza pa drzi i ne pusta..
Evo 3 handmade -a koji cekaju od letos da ih objavim.
Prvi sarenic je nekad bio kopca na tasni koju nikako nisam volela pa sam je rasparcala. Kako se iz prilozenog vidi," uzasno" sam se potrudila da je samo zalepim na podlogu za prsten

Ovaj drugi ste vec imale priliku da vidite, ali u obliku brosa. Imala sam visak materijala pa sam samo malo promenila boje, lepo poredjala, dodala malo kukuruza za tucak, prelakirala i zalepila na podlogu

Ovaj treci sam donela s' nekog putovanja i bio mi  je bas lep onako klot braon. A onda mi je bilo dosadno pa sam se prihvatila dleta za fini duborez i ispalo je nekko ovako (moram jos da vezbam)

Sad odoh da se igram s' komsijskom decom, da perem sudove ili nesto tako zanimljivo..mozda i zavrsim neki post (bar onaj o serijama..ili onaj o knjigama) pa cete imati nesto vise za citanje
Ljubac :**



18 comments:

  1. Heheh, znam totalno na koji osjećaj misliš...
    Depresija me hvata uveliko...

    Prstenčići su krasni, nije bitan trud, tj. nedostatak truda, koliko ideja! Prvi mi se naviše sviđa!

    Nokti su krasni :D

    ReplyDelete
  2. Jako mi se svida prsten od sjemenki i kukuruza, originalan je :))

    ReplyDelete
  3. Prvi mi je najlep =)
    Nadam se da ces imati inspiraciju za da zavrsis postove.

    ReplyDelete
  4. Hhahah, uopste nisam skontala da je taj srednji s kukuruzom, super je, treci mi se najvise svidja, te tvoje rezbarije su mu dale dodatnu draz

    ReplyDelete
  5. Awwww, divno prstenje, zadnji mi je favorit. :)

    ReplyDelete
  6. Eto, kad sam pitala sta biste za giveaway, niko spomenuo prstenje nije :)Januar je ionako shupalj mesec sto se organizacija tice pa cu se posvetiti prstenju i onda vam sve to lepo podeliti :))))

    ReplyDelete
  7. Prelepi su, kreativni i veseli!

    ReplyDelete
  8. ne traži inspiraciju, lijepo te je čitati i kad pišeš ni o čemu.

    ReplyDelete
  9. Svi mi se sviđaju :))) jedva čekam da vidim tvoje nove januarske kreacije!!!

    ReplyDelete
  10. Meni se uzžasno sviđa kako si se užasno potrudila oko prvog prstena!Ima mi nešto,mislim ne meni(očito!),posebno.

    Stanje potpuno razumijem...

    ReplyDelete
  11. Drugi je vrh!!! I nokti, naravnoooo! :))

    ReplyDelete
  12. meni je prvi naj!
    p.s. hvala ti za odličnu ideju s narančom i čokoladom... ;)

    ReplyDelete
  13. Devojka so stil, mora da priznaam!
    Site mi se ubavi, sekako i noktite...
    Ubavo da si pomines vecerva, i mnogu sreka slednata godina :)

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. ajme, svi su mi prekrasni! pa ti si prava umjetnica!

    ReplyDelete