Sunday, December 18, 2011

" Nedelja s' puno rizika..


 ...malo hemija,
 malo fizika " :)

Pojela sam hrpu feferona i sad mogu da crknem. Sta da radim kad super idu s' gravce na tavce :)
Nego nedelja..pitam se postoji li bezlicniji dan :) Obicno ronim kroz utorke i cetvrtke, radujem se petku, mrzim ponedeljak..a nedelja nekako..sta znam..spavanje do 12, porodicni rucak, malo pranja, malo peglanja. Na TV redovno nista. A secam se, pre mnogo godina, pustim TV nedeljom u rano jutro a ono " Dozvolite da se obratimo. Posle toga "Znanje - imanje" a onda ako smo dovoljno srecni neki Brus Lijev film :)

Nego, ovde prazne Essence raftove pa je neka cudna rasprodaja. Valjda stize neka nova kolekcija, ali kakve sam ja srece bice Ballerina ili neka takva od pre Hrista . Azurni ljudi, sta ces :)
Ulovila sam par stvarcica. Nekima sam zadovoljna, nekima bas i ne

Found my love (koji se na noktima bas dobro drzi), moj ljubljeni Trendsetter i Purple Cherry. Svi spusteni na 85 denara

Ove 3 stvarcice su vam dobro poznate. Baza je ok ali daleko po kvalitetu (i po ceni) od Art Decoa, maskara je bas fina a a sjajic divno mirise, fino se drzi i aplikator me uzasno nervira


Ovo su stvarcice iz nekih starijjih kolekcija - fina cetkica, bezveze korektor, svetloljubicasta Holla Chica je uzas, ova samonarezujuca je moj favorit za mesec decembar i sutra idem u lov na jos neku boju.

Zove me jos jedna hrpa za peglanje :) Samo podsetnik - GIVEAWAY 





10 comments:

  1. Ovo je komentar čiji ću link ostaviti na Giveaway postu.
    Volim feferone i volim Essence! :)

    ReplyDelete
  2. Mati moja...fafarone.i moj muz ih konzumira uz smrcanje i pokoju suzu...pa meni uopste nije jasno kako mozete tako sebe da mucite!!!!????? A zaboravila si seriju u 2 popodne, onda malo ucenja do filma popodne...eeeee kako je to dobro bilo.O da, volim Essence!

    ReplyDelete
  3. Baš si fino papala :) ...a još imaš svašta nešto novo!!! Nasmijala si me s podsjećanjem na nekadašnje nedeljne emisije :)))

    ReplyDelete
  4. Kod nas je stigao Urban Messages, totalno smo u toku s vremenom. /ironija

    ReplyDelete
  5. I ja sam pojela jedan kup feferone, gravce tavce i sta jos ne. Danas mi je bilo slava.
    Lepe stvare si kupila.

    ReplyDelete
  6. Lijepe stvarčice loviš :)

    Ja opet volim nedjelju više od ponedjeljka, pa kako god...

    ReplyDelete
  7. I da, krasna ti je nova slika, kosaaaaa <3

    ReplyDelete
  8. Obožavam Essence,pogotovo njihove lakove za nokte :D i sama ih imam dosta, ali zelim taj Trendsetter :D
    odlican ti je blog :D

    ReplyDelete
  9. Ja vec rekoh - ako bilo kome treba bilo sta iz starijih Essence kolekcija, slobodno me zloupotrebite :)
    Vidim puno novih lica ovde i to me bas raduje :)

    ReplyDelete
  10. hej pa imam i ja ova 3 ista lakica :p

    ReplyDelete