Sunday, December 25, 2011

Method in my madness


 Prvo sam izvrnula torbu na pod. Onda sam odvrnula
I krenula sam da bacam.
Pa sam presla na plakar.
Pa na neseser.
Prava katarza :)
Onda sam slomila nokat, onako krvnicki, do mesa
Pa ga spasavala kesicom od caja i super lepkom (i putem polepila sve i svasta)
Onda sam istrcala iz kuce, da ne podavim sve zivo.

Usred GTC-a svirka. I street art.

Volim grafite. Volim ljude koji umeju da naprave/naslikaju/naspricaju(??) dobar,smisleni grafit. Onako, s' porukom, a ne bez veze, cisto saranja radi. I ne volim one zle cike koji idu za njima i sve to prekrece (a onda opet dodju grafitasi pa im napisu :" Dzaba ste krecili" :))

I tako - kombinacija dobrog zvuka, smrada sprejeva i temperature od minus beskonacno kroz objektiv malog Japanca. Tema dana - Converse





Feliz Navidad svim ljudima dobre volje!!

5 comments:

  1. Lijep post :)
    I woohoo za Murphys-e

    ReplyDelete
  2. Ako je umjetni nokat, nek si ga slomila :D. (Imam neku posebnu odbojnost prema tim noktima, posebno na curama koje prirodno imaju jako lijepe, a onda nalijepe to zlo koje nikad, ali nikad ne izgleda prirodno i stvarno ne razumijem zašto ih cure toliko vole :D.)

    Volim i ja grafite, pogledala sam dobrih dokumentaraca/filmova - nevjerovatno šta ljudi rade i koji su to umjetnici. A onda dođe neko i pljuje po njima -.-.

    ReplyDelete
  3. Ma kakav umjetni (:)) ovaj licno moj, teskom mukom uzgojen. Sva sreca pa se ne primeti mnogo da je lepljen :)
    Moram da poslikam grafite po gradu, dok ih ne prekrece :)

    ReplyDelete
  4. Brat je prije crtao grafite,tako da sam stalno s njim po Tuzli hodala, znam gdje su legale gdje nisu ...ali ti ljudi su strasni umjetnici - nevjrovatni ...
    Respect prema njima !

    :D

    ReplyDelete
  5. Kako je počelo...a završilo je,usudila bih se reći,savršeno!

    Sretan ti Božić!

    ReplyDelete