Thursday, December 29, 2011

Ko o cemu, ja o serijama ;)



 Jos mi je nekako rano da vam napisem cestitku :) To sutra..

 Pozelela sam da poslikam  antikne ukrase za jelku (onako..dobrih 50 godina stariji od mene :)) i nadjem samo tri..u nekoj od selidbi, ja sam to lepo spakovala i sklonila :)

 Top 10 knjiga za 2011 jos nije gotov. Umesto toga jedan pametan link za sve stvari u jeziku koje vas zbunjuju i niste sigurni dal' je ovako ili onako - upravo ovde

 Top 10 muzickih momenata..eee, ni to zavrsila nisam :) A pevusilo se ove godine..i igralo..:)

 Top 10 filmova kod mene ne postoji. Jednostavno ne volim filmove i jos od "Blistavog uma" i "Modiljanija", ni jedan film nije uspeo da me pomeri. Dodushe, provukli su se neki dobri i neki zanimljivi, ali mi bas ni jedan ovako na prvu ne pada napamet :)

 Zato su serije skroz druga stvar :) Gledam uporedo bar 10 - sto tekucih, sto onih sto sam ih ispromasivala pa sad popunjavam rupe..za svako raspolozenje po jedna...i u svakoj seriji imam omiljenog muskog lika (naravno :))..a negde i zenskog.
Odbrojavanje ide ovako (bez nekog posebnog reda jer sve volim na drugaciji nacin):

1. Leverage
Tim prevaranata, Timothy Hutton kao moderni Robin Hud, Gina Bellman kao majstor prevare, Bet Riesgraf kao lopov prve klase, Aldis Hodge kao najhaker i moj ljubljeni Christian Kane kao muscle (ima on i boljih uloga ali ovde mi je posebno zanimljiv). Osim tog sto mi je veri cute, peva divno. Evo, uverite se same

2. Crossing Jordan
Dr. Dzordan Kavano je patolog. I detektiv u slobodno vreme :) U poplavi silnih CSI, NCIS i inih "forenzickih" serija, ova se nekako odvojila, valjda zbog tima ljudi s' kojima Dzordan radi a i zbog Nigela Townsenda koga brilijantno glumi Steve Valentine.
Blesavi Skot, bivsi madjionicar, Goth u dusi..Pamtite ga iz Monka, Charmed, Avalona..

A nisam mogla da odolim ni ovom klipicu :)


3. Hustle
Slicna prica kao i sa Leverage - om. Grupa prevaranata na BBC- ev nacin. Komplikovane igrice i cudni obrti. Puno smeha. Moram da kvotam jedan dijalog :

Mickey 'Bricks' Stone: Albert, What the hell were you doing in a church today? 
Albert Stroller: Gil Stewart died this afternoon, i was there at the end 
Mickey 'Bricks' Stone: Oh god, I'm so sorry Albert, you two were like brothers 
Albert Stroller: We worked Vegas together, that man was made for bright lights. Poor bastard, died of a stroke in a Dental Surgery 
Mickey 'Bricks' Stone: Well someone should sue them 
Albert Stroller: I, he was pretending to be the Dentist


Ash Morgan, "The fixer" - jednostavno brilijantan :)) Robert Glenister..Moj omiljeni Hamlet :)


4. Downton Abbey

Prica o jednom imanju, porodicnim odnosima, vezama, prijateljstvima..prica o paralelnim zivotima..

5. Top Gear
Kazace neko da njima nije mesto ovde ali ja, polumusko zensko, nikako se ne slazem. Njima je DEFINITIVNO mesto ovde :)
Jeremy Clarkson, Richard "Hamster" Hammond i James "Capitain Slow" May fantasticni su trojac i ma koliko malo se razumela u motore, oktane i ostale cincilatore, ne propustam da odgledam njihove specijale. Jedno priznanje : od jutros refresiram stranu s' torrentima na 5 minuta cekajuci Top Gear India Special..i docekah ga konacno..
Volim britanski humor (kao sto se moze zakljuciti do sad - 90% serija koje gledam su BBC produkcije), a jos kad se spoje 3 blesana..uhh :)
Capitain Slow je definitivno moj favorit, posebno ovde, u cudnom polukimonu sa zmajicem :)



Ok, to bi bio prvi deo posta. Dopisacu ga kad se vratim iz smucanja po gradu :)


Edit : Ko vec nije odgledao Top Gear India Special, trk na popravni podhtno :)

Da dovrsim listu :

6. The Vampire Diaries




Mislim da nema potrebe da ovu seriju uopste komentarisem..sem da se osvrnem na ovog lika

7. Off The Map
 Prica o pocecima i zavrsetcima, smestena usred dzungle. Jos jedna od doktorskih serija :) Sa zadovoljstvom sam progutala prvu sezonu i onda su zli Nemci ugasili seriju :(


8. Rizzoli & Isles

Dve zgodne zene - jedna policajka, druga doktorica. Privukla me muzika iz najavne spice (ja chim cujem irish fiddle padnem na dupe) a, bogami, volim i zene koje umeju da se biju :)

9. Combat Hospital

Opet doktorska serija :) Afganistan, sred srede pucnjava..prilicno realisticno,rekla bih

10. Mistresses

Jos jedan BBC uradak :) Cetiri zene, cetiri razlicite zivotne price..i prijateljstvo :) Toootalno razlicito od Keri i drustvanca :)

Sad moram da zurim - ceka me doktor Nigel ;)))













8 comments:

  1. Uuuuu, pa ne znam koju bih stavila kao favourite...pratila sam ih vecinu, odgovara mi prica, likovi i to sto neku epizodu mozes i preskociti, a ostati u toku.Dobar si izbor napravila.A sto se filmova tice, pa Blisttavi um me je ostavio bez daha i slozicu se sa tobom....nista posle toga.Ako se oduzme Hari Poter i decja radost koja izbija iz mene, na samu najavu prikazivanja, a mogu ti reci da se u dete pretvaram i kada je u pitanju scena iz filma Gospodar prstena, kada dolaze vilovnjaci da pomognu u bitci za Rohan.Znas ono kad umarsiravaju, e tad tapsem i vicem jeeeee!

    ReplyDelete
  2. Jooj, znam..inache skinula ja s' neta uncut verziju Prstena. A vidis dobru si mi ideju dala za NG maraton - skinem sve Harije, zabarikadiram se s' grickalicam i chillam dok ne dodju dragi gosti :))

    ReplyDelete
  3. Ja ništa od toga ne gledam, al baš ništa :D.

    ReplyDelete
  4. Zanimljivih prijedloga brdo, kao i uvijek!
    Totalni soulmates, i ja ne volim filmove a pratim brdo serija...
    Vidim da se i tebi dešava da imaš brdo ideja za postove, pa, čekamo se :)
    Gdje je taj vintage nakit, makar ta tri da si stavila :P

    A Hustle...o da! Predobra serija! Ash je genijalan!

    ReplyDelete
  5. Serije :))
    Mislim da ću počet gledati Mistresses, čini se jako dobro!

    ReplyDelete
  6. Cula sam da postoji Rizzoli and Isles drinking game - svaki put kada njih dve u zajednickoj sceni imaju neki suptilni lezbo momenat, treba da popijes casicu. Poenta je da je tih momenata toliko da si do kraja jedne epizode vec posteno tresten :D :D :D Obozavam da ih gledam, a cula sam da produkcija trece sezone krece uskoro :)

    ReplyDelete