Thursday, December 22, 2011

Kad su Turci svirali

 Ovo ja samoj sebi, da odmorim ushi
Dan je poceo uzasno, uzasno rano.
Vredne ruke cuda cine. Ozvucenje pocinje da lici na sebe :)

Jutarnje ludilo, pre prve kafe..svi kafici u okolini otvaraju tek u 9...Tek sad vidim da sam za instant sisanje

Jedanaest sati, sve je na svom mestu. Ceka se line check

Stizu i dekoracije :))

Mikseta poseduje magicnu privlacnost


Jingle bells, jingle bells



Hiljadu sesto casova ravno, a tonska jos ne pocinje..Prvi stadijum ocaja

19:00 Zvezda se konacno pojavljuje i ludilo pocinje

Ja kidam nalevo, tj u kuglanu na peti litar kafe i molim se u sebi da me obezbedjenje ne pusti u back stage do kraja koncerta :)
20:15 Mustafa i drugari u zamenu za bis, soliraju u zadnjoj pesmi dobrih 20 minuta

Ovo bi bio moj najomiljeniji instrument (u slucaju da bas gitara nije izmisljena:))

Ludilo se konacno zavrsava, a mi poluludi zavrsavamo u poslasticari (gde se obilno obzderavam cheesecake-om). Put pod noge, u pidzame pa pravo za lap top :)

Setila sam se da Duci slikam onaj grafitno sivi FlorMar

Ni cetvrti sloj ne pokriva nokat pa sam odozgo nakeljila GR sljokice a vrhovi su uspeli da se izlizu u roku odmah. Verovatno sam prala u snu :))

Podsetnik da GIVEAWAY traje :)











14 comments:

  1. Najs. Sviđaju mi se male kantice-ukrasi :). I kosa, duga crvenaaa <3

    ReplyDelete
  2. koaj je ovo turska zvijezda pjevala?
    a noktici su super

    ReplyDelete
  3. Nisu ukrasi ;)) Svira on i po tome :)) A zvezda se zove Mustafa Ceceli

    ReplyDelete
  4. Ajooooooooj kako ti je savrsena boja kose :D

    ReplyDelete
  5. Nokti su ti fantacija, tvoj ocaj razumem, a bez kafe oci ne otvaram.Koja je to zvezda nemam pojma, ali ako ti kazes da je zvezda...verujem!

    ReplyDelete
  6. I meni rekli da je zvezda, ja pojma neznam :))

    ReplyDelete
  7. super noktići!!! i super blog!
    mi smo tvoje nove pratiteljice ;)

    ReplyDelete
  8. Nice articles. I'm just blogwalking and very happy to stop here. And also give you some comment and following your blog here.

    Dont forget to give us some your comment into my blog and following me back too.

    ReplyDelete
  9. Nice articles. I'm just blogwalking and very happy to stop here. And also give you some comment and following your blog here.

    Dont forget to give us some your comment into my blog and following me back too.

    ReplyDelete
  10. Ih, gdje se ti sve ne skitaš! :)
    Ja totalno kasnim sa čitanjem blogova, oprosti :*

    Divna ti je kosa i ovdje, ne šišati :ne ne:

    ReplyDelete
  11. Wow baš ti hvala na fotki noktića, super izgledaju :)

    ReplyDelete