Thursday, December 15, 2011

Divan dan



Od samog jutra dan je obecavao.
 Probudilo me sunce, a ja odmorna i orna. 
Javljaju se iz servisa - popravili mi laptop. 
Trk na net, kad tamo - smesi mi se follower no. 100 i desethiljaditi posetilac :) 
Provodim par sati u kuhinji i sve ispada perfektno (bas mi je nedostajalo kuvanje ovih dana). 
Iz spedicije javljaju da je posiljka otputovala za Singapur. 
U marketu nalazim poslednju kutiju moje omiljene farbe za kosu. 
Javlja se covek sa kojim smo saradjivali nekada davno i ugovaram gig vredan 4 plate. 
Nalecem na Essence rasprodaju pa grabim par stvarcica (i dugotrazeni lavandasti I found my love lakic )
Nalazim 2 Nikon aparatica koji mi se uklapaju u budzet za aparat..Usput - ima li neko Nikon ili preporuku za aparatic do 100 e?
Konacno dogovaram celodnevno kafenisanje i muvanje po Novogodisnjem bazaru u Staroj carsiji (o tome poseban post)
Jos samo da dopunim stvarcice za giveaway, da sve to isposlikam i eto..

Sitnice koje cine zivot lepsim :)



7 comments:

  1. Честитки за Follower no.100 и имај убав ден:)

    ReplyDelete
  2. Imala si savrsen dan.Uklope se tako kockice, po koji put.Perfektno! Cestitam ti na 100-tom sledbeniku!

    ReplyDelete
  3. baš je sjajno imati super dan! i mama mi je upravo rekla kako joj je baš dobar dan!!!

    čestitam na 100. sljedbeniku!

    ReplyDelete
  4. Cestitki za 100 sljedbenika =)

    ReplyDelete