Saturday, December 31, 2011

Cestitalica


Dragi moji, drage moje !!
U pauzi izmedju francuske salate i sarme pozeleh da vam pozelim (kakav pleonazam :))) nesto

Zenama : tanje noge a deblji novcanik,guscu kosu a redje posete zubaru,da im nista ne smrdi,da ih niko ne gazi,da im ne ode petlja na carapi u pogresnom trenutku,da karmin bude postojan ko na reklami,da im uspe novogodisnja torta...

Muskarcimada im Deda Mraz pod jelku ostavi jednu malu(garavu,plavu ili kakvu vec) koja ce da razume potrebu za prezderavanjem,galone piva,sportski vikend s prijateljima i sve ostale gluposti koje nerviraju zene..

Svima zelim bezbolno budjenje i dobru zabavu veceras !!
I ne zaboravite :





9 comments:

  1. Hvala na simpa željama koje si nam poželjela! :) Sretna ti i uspješna godina koja nam je došla!

    ReplyDelete
  2. Jako lepe zelje :D. A ova slika mi je vrh. Mada ja ne patim preterano od kilaze :D
    Srecna ti nova godina :****

    ReplyDelete
  3. Sretna Nova godina!!! Želimo ti sve najbolje! :)

    ReplyDelete
  4. objavila sam o giveawayu

    http://www.medena-craft.com/2012/01/giveaway-na-jednom-kreativnom-blogu.html

    ReplyDelete
  5. sretna nova godina svima! sviđa mi se ova vaga, hoću i jaaa!

    ReplyDelete
  6. # Medena - videla :))
    # Ena - vaga je vrlo cudna stvarcica..lepo prelepis brojke i svi zadovoljni :))

    ReplyDelete
  7. Simpaticne zelje, sve pogodjeno..Vaga je extra!

    ReplyDelete