Monday, December 12, 2011

Bourjois puderi - kratka recenzija


   Kao i svaka zena, i ja sam stalno u potrazi za idealnim tecnim puderom. Zadnje 2 godine koristim Vichy Flexilift  Teint u nijansi 15 opal. Ne znam zasto na ovoj slici opal izgleda tamno..u biti je najsvetlija neutralna nijansa. I da - za suvu i osetljivu kozu :)
 Prekrivanje mu je srednje, daje kozi barsunast izgled, pegla sitne borice a na licu je potpuno neprimetan..i uz sve to ima SPF 20. Sve je bilo idealno dok nisam potrosila prvu bocicu i krenula da trosim drugu. Ne znam da li se neko u medjuvremenu igrao s formulom pudera, ali ovaj je potpuna suprotnost - delovi izmedju obrva i oko nozdrva se perutaju, na celu se uvlaci u jedva vidljive borice i pravi ih bas vidljivim, sa brade sklizne u roku odmah. Celih mesec dana se mucim i rotiram kreme, serume i ulja (da pokusam spasiti sta se spasti moze) ali uzalud..
 Krenem tako pre neki dan u bazanje po gradu, kad u mom omiljenom lancu parfimerija akcija - uz kupljen Bourjois HM gratis maskara, uz HM serum - sjaj, a Flower na 20% popusta. 
Healthy mix sam kupila cim je izasao, Healthy Mix Seruma imam jos za 2-3 mazanja, a dobila sam testere Flower Perfectiona i Bio Detox-a pa rekoh da podelim uztiske sa vama :)


Healthy mix u nijansi light vanilla kupila sam po preporuci sa foruma (i procitala brdo recenzija devojaka koje se kunu u njega) i ostala potpuno ravnodusna. Za suvu kozu definitivno nije. Prekrivanje je srednje, moze da se nadogradjuje al se bas primeti, Uvlaci se u borice i jos vise ih istice, deo oko nosa izgleda kao posle jake prehlade a t - zona (kod mene najsuvlja) izgleda kao posuta brasnom. To naravno ne znaci da nekom s mesovitom kozom nije idealan :)
Healthy Mix Serum, za razliku od starijeg brata Healty Mix -a, neverovatno je dobar puder. Divno hidrantan, ujednacava ten, lice izgleda odmorno i sveze, nema efekat maske i dugo traje na licu. Fantasticna stvarcica za nesto manje od 15 e i 30 ml proizvoda
Ne znam kad je tacno ovaj puder pusten u prodaju (ovde je stigao pre desetak dana). Dobila sam tester bocicu (3ml cini mi se) i imam za jos jedno mazanje. Miris mu je drugaciji od HM, mnogo je gusci i tezi na licu 
a kako ne koristim puder u prahu ili kamenu moja suva koza se prosijava :) Ima SPF 15 i onima koji traze dobro prekrivanje i dugotrajnost bice idealan. Novost je sundjercic u poklopcu kojim se puder utapkava u kozu. Nijansa 51 Vanille Clair je idealna za devojke svetlog neutralnog tona. Jos uvek ne znam sta da mislim o ovom puderu - za moj skoropaidealan ten je pregust ali ce fino posluziti za PMS dane :)
Poslednji na spisku je Bio Detox. Zvanicno ima 98,8% prirodnih sastojaka, hlorofil..blabla...Ako hocete da bacite novac u vetar - samo napred!! Ovo je nesto najgore sto sam u zivotu probala. Nijanse su cudne. Posto tecne pudere koristim od septembra do maja, moja Bourjois nijansa je 51 Light Vanilla. U ovom slucaju je 51 cudno svetlo roze..hmm..na stranu zbuna s nijansama, ovo cudo nemoguce je dobro izblendati - ili se skroz pobrise ili ostaje u flekama. Nema silikone u sastavu pa je vrlo moguce da nekom s mesovitom ili masnom kozom fantasticno odgovara. Za suvu kozu definitivno NE :)

 Pitala me Aurora u nekom od postova kako sam zadovoljna HM korektorima pa samo kratko : kao sto vec rekoh blagoslovena sam fantasticnim porculanski tenom pa nikakav poseban korektor ne koristim nego istiskam malo tecnog pudera u poklopac pa ako bude neki emergency (pms pimple ili 2 sata spavanja) upotrebim to umesto korektora :)


Edit : fotografije su pozajmljene, a swatcheve cu dodati cim mi stigne foto aparat






8 comments:

  1. Evo mene kod tebe! pa u kojoj si parfimeriji nasla da ide maskara uz puder na poklon, ako nije tajna? Jako koristan post, i iskrena i dobra kritika...bice uskoro recenzija Naked, hvatam dobru svetlost za swatcheve ovih dana :-))) pratim te...

    ReplyDelete
  2. Super ti je postic...a sta da radim mukica ja, koja sam alergicna na sve tecne pudere!!!?????

    ReplyDelete
  3. Da, i mene mi se slucilo ist proizvod da bide so razlicen kvalitet i toa ne samo puder. Izgleda sega toa e normalno, pa mora postojano da tragas po nesto dobro :)

    ReplyDelete
  4. Ja puder ne koristim,ali post ti je savršen,naročito ovaj dio "...hlorofil..blabla...Ako hocete da bacite novac u vetar - samo napred!! Ovo je nesto najgore sto sam u zivotu probala..."

    Pozz

    ReplyDelete
  5. Super recenzija, meni je od Bourjois pudera za moju suvu kozu odgovarao jedino onaj 10 hour sleep effect, ovi ostali osrednje, bas me podseti da treba da ga kupim ponovo ;)

    ReplyDelete
  6. Nisam koristila njihove pudere,dok sam senkama i karminiima bas zadovoljna,zato cu probati ovaj Healthy mix serum,hvala na recenziji:)

    ReplyDelete
  7. od kako BOURJOIS se pojavi na pazarot (a toa e pred 3 god, barem kaj nas vo Makedonija) ja koristam Found de Teint Pinceau so vgradena cetkica.Lesna za profesionalna aplikacija i pefektna za mesana/suva koza.
    Mada pred nekoj ja probav Health Mix Serum i mnoogu mi se sviga kako mirisa.

    ReplyDelete
  8. Hvala lepo na odgovoru :D Meni lice nije ekstremno problematicno, ali se za vreme faksa skroz upropastilo, pa sad radim na rehabilitaciji lica, ali mi jos uvek treba neki korektor :D Inace ja imam mesovitu kozu i HM tecni mi savrseno odgovara, zaljubljena sam :D

    ReplyDelete