Tuesday, November 22, 2011

Ta teska strana rec "IZVINI"


Danas je bio jedan od onih dana - turneja po bankama, placanje racuna, zavrsavanje zaostalih obaveza. Vozila sam se s' kraja na kraj grada prevozom gradskim (za mene neuobicajeno..obicno hodam) i par situacija me navelo na razmisljanje.
Scena prva : cekam u redu za placanje interneta, ispred mene zena kopa po tasni trazeci sitan novac, iza mene jos petoro ljudi. Ulece "gradski frajer", progurava se do pocetka reda, gura zenu (koja jos uvek kopa po tasni), baca racun i novac uz komentar kako mu se mnogo zuri i nepravilno je parkiran. Sluzbenica ga vraca na kraj reda, on pocnje da psuje i izlece iz lokala s recima :"Upamticete vi mene"...
Scena druga : gradski prevoz, spic. Penzioneri se utorkom i petkom voze besplatno sto im daje za pravo da gaze po lesevima. Stojim kod zadnjih vrata, na levom ramenu laptop i torba, u desnoj ruci kese. Ulece cikica od nekih sedamdeset godina ,spazi slobodno mesto negde iza mojih ledja i..niski start. Udara u mene, kese se cepaju, jabuke lete svuda po busu. Skupljam ih, a on mi sa onog svog dragocenog mesta kaze :" Eto,da si se sklonila kad sam naisao, sad ne bi skupljala jabuke"..
Pored "gradskih frajera" i penzica pustenih s' lanca, gadna kategorija su i trudnice. Posto su u blagoslovenom stanju i zasticene kao beli medvedi, ponasaju se krajnje bezobzirno i bezobrazno. Znam kakav je osecaj kad su noge natecene, stomak do zuba i stalno te ganja mucnina, ali daajj..malo obzira prema nama obicnim smrtnicima koji u ovom trenutku ne produzavamo vrstu.

Svaki put se zaprepastim kad shvatim na kom nam je nivou kultura zivljenja i uvek kad pomislim da ne moze gore, ispadne da moze. Zar je stvarno toliko tesko da se kaze izvini?


EDIT : Izvinjavam se onima koji su se nasli u doticnim kategorijama, mada cisto sumnjam da me penzici i frajeri citaju..mozda poneka trudnica :) Nervira me cinjenica da ovo nisu izolovani incidenti nego uobicajeno ponasanje velikog broj ljudi


6 comments:

  1. Jooj...to sve si prošla u jednom danu???
    Evo ja ti šaljem pozitivne energije da što prije zaboraviš na ove ispade :)))

    ReplyDelete
  2. tako je to na brdovitom Balkanu...ovde se menjaju samo godisnja doba..ljudi ne...ko se nije naucio kulturi u svojoj porodici,nije ni na ul;ici...steta sto ovo ne citaju penzosi,jer bi onda imalo smisla..ovako,samo mozemo da cokcemo i skrgucemo zubima u prazno..............

    ReplyDelete
  3. Užas. Ja osobito mrzim kad čekam u redu a kupac iza mene me udara kolicima ili korpom kao da će zbog kontakta sa mnom prije stići na red o.O
    Svega ima.

    ReplyDelete
  4. mISLIM DA SU PENZOSI NAJOPASNIJI.Kao bolesni ne mogu da stoje a kad ulaze u bus mogu volu rep da iščupaju.
    Elem nisu sve trudnice iste.Ja sam se porodila prošle godine sredinom decembra.Niti sam gde preko reda ušla niti mi ko ustao u busu.Jednom me je jedna baba gurnula i udarila sam stomakom u sedište.E ako tad nisam ubila penzosa nikad neću.Posle mi kaže:Ti ćero što ne ideš kolima nego se guraš pa ti posle ja kriva što ćeš da se povrediš.Tako da sad kad mi neko kaže da mu se žuri da je trudan bolestan,ne zanima me.Čak su pre 7 godina takoreći pregazili u busu,a noga mi bila u gipsu pošla sam na skidanje gipsa,a pare za taxi mi maznuli u studenskoj menzi,pa sam bila puštena na milost i nemilost.
    Baš me dotako ovaj toj post.Naleteo mi sav bes koji čuvam prema muvatorima i penzosima.Tako da jadni penzosi ako na mene danas nalete.
    A da mrzim kad mi u banci ,pošti osova koja stoji iza mene duva za vrat i gleda mi u račune ,broji moj novac,i samo što me ne izgura sa šaltera dok obavljam svoje obaveze.A lepo postoji crta koja stoji iza šaltera i piše da je ne prelaziš dok predhodna stranka ne završi.
    Tako da mi je baš krivo što smo kao društvo nevaspitani.Osetim se kao kreten kad se svima izvinim ako neto pogrešim,a meni se niko nikad ne izvini.Baš mi bude teško.

    ReplyDelete
  5. Kucno vaspitanje ili imas ili nemas, a po svemu sudeci kako covek stari sve je sebicniji. Prepricavam juce kolegi sve ovo, a on ce na to :" ako za 10 godina postanem takav, molim te otruj me" :))

    ReplyDelete
  6. Joooj znam kako ti je.
    Mnogi misle da sam nevaspitana i da se bahato ponasam, ali ja penzionerima nikad ne ustajem da im prepustim svoje mesto. Naime, ustajala sam ja njima ranije kao dobra devojcica. A onda, kada sam pocela svaki dan da nosim pazar umesto mame u banku, pa kad stize penzija, a oni nagrnu, i preko mene, pa me udaraju sa svih strana. A ja ovako mala kakva sam, vracala se svaki dan u modricama. Od tad, ko prvi stolici njemu stolica :D

    ReplyDelete