Thursday, November 24, 2011

Serije za dobro raspolozenje


 Kako sam ovih dana sva smrcava i kljakava, svi me zaobilaze a ja zabusavam do maksimuma :) Posto su mi od silnog kijanja i kasljanja oci crvene i naduvene, citanje nije dolazilo u obzir pa sam se bacila na serije. Neke sam vec gledala pa sad obnavljala, od nekih sam uhvatila par epizoda u prolazu a neke sam dugo zaobilazila. Kako mi mozak radi na 33 (oni koji su nekad koristili gramofon tj. slusali ploce znace :)) u obzir su dolazile samo laganice.
Lista ide ovako:

Kad ti je ime Erl, imas brata Rendija, sitan lopov i prevarant si a na lutriji dobijes 100 000 dolara i posle toga te udari auto, to mora da je KARMA.
Imam jos 2 epizode od zadnje sezone za gledanje i prosto mi je zao da zavrsim :)




Kad se spoje besposleni belac i crnac koji radi u farmaceutskoj industriji, Corbin Bernsen u ulozi tate policajca, nadobudni inspektor i lepa plavusa dobije se "Psych". Trivia : u svakoj epizodi pojavljuje se ananas..pokusajte da ga pronadjete :)




Dovoljno je samo reci : " Denny Crane!!"


Od sutra tj. danas vise nisam na postedi :( Projekat koji se spremao zadnja 2 meseca konacno se desava u nedelju. Kad to pregrminm mozda napisem i neki smisleniji post :)


8 comments:

  1. Dobar izbor...od ovih izdvajam "PSYCH" :)... Ja sebi pripremila drugu sezonu "LIPSTICK JUNGLE" a nikako da je pogledam!!!

    ReplyDelete
  2. Pobrzo da ni ozdravees,a slikata ti e super !

    ReplyDelete
  3. Deni <3 obožavam!

    Nadam se da će ti biti bolje uskoro ;)

    ReplyDelete
  4. Ne mogu da verujem da nisam ni jednu od ovih gledala. Stavljam ih na spisak :)
    A ti brzo ozdravi :*

    ReplyDelete
  5. Psych je odlicna serija! Bas sam skoro gledala epizodu kad se crnac (ne mogu da se setim imena :() branio kaisem od duhova :D A preporucila bih ti i seriju Monk :)

    ReplyDelete
  6. Psych mi je predooobra serija -uvijek se ismijem :D uvijek uvijek !

    Brzo ozdravi -mnogooo limuna i meda !

    ReplyDelete
  7. Hvala svima na lepim zeljama ! Divne ste :))

    ReplyDelete