Thursday, November 17, 2011

Opet sam kupovala lakice + dve reklamice


 Rekoh ne kupujem vise lakice dok bar pola ne potrosim, a onda u Sofiji naletim  na neki blesav popust u FlorMaru. Samo sam 3 kupila, ali sad mi zao sto nisam i 3-4 shattera (pa neka stoje za giveaway :))
Slicice su uzasne (telefon,naravno)

Boje se jedva vide :( Prvi je prava paradajz crvena nijansa, drugi je crni sa srebrnim shimmerom a treci imam na noktima i ..wowww..pokriva u jednom sloju, prava srebrna boja, brzo se susi, smrdi ko djavo :) Neverovatna konkurencija minx manikiru

I naravno prvi komentar na ovo je bio ;" Sta si to mazala, boju za cunke?" :))))
Bila sam dobra pa sam na lakice dodala samo jos ovo
Neophodna stvarcica za zimu .Spasava me perutanja koze a lice mi izgleda perfektno (bez crvenog nosa i perutanja oko usta). Plus mirise prekrasno :)

Na celu ovu zbrku da dodam jos samo dve reklamice i kidam nalevo :)
Prva je totalno seksisticka



Ova druga je za carapice s' muzikom za dobro raspolozenje 






7 comments:

  1. Super izgledaju lakići!!! Kad ćeš staviti i fotkati taj crni sa shimmerom?

    ReplyDelete
  2. Cim se srebrni bar malo oguli ,skidam i stavljam crni..mada sam danas prala sudje i kosu i jos farbla policu i zvucnike i nije mrdnuo :)
    Ovo od Alverdeta je ulje divlje ruze, navodno za masazu al ja ga koristim za lice (nema nikakvog djubreta unutra pa rekoh sto da ne probam). Spavm pored radijatora a u kancelariji radi klima pa je ovo jedino sto funkcionise :)

    ReplyDelete
  3. E to ulje moram da nabavim... A ovaj srebrni lak mi se bas svidja... Kad budes za kafu reci, ja veceras idem u skoplju :))

    myfashiondiaryxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Meni je ovaj crvenkasti flormar prelep. Ja imam njihov baš baš crveni, i bila sam skeptična u početku jer je već drugi dan krenuo da mi se krza sa ivica noktiju, pa ga dugo nisam ponovo mazala, i pre neki da uzmem i namažem - 4 dana mi je stajao, oduševila sam se :)
    Jedino što ih jako teško nalazim po parfimerijicama :/

    ReplyDelete