Thursday, November 10, 2011

Malo kozmetike i puno lakica :)



Prvo malo muzike

Pod izgovorom da mi treba par stvarcica od kozmetike (pred ono vencanje iz proslog posta, jel'te) krenuh u obliznji Kozmo naoruzana spiskom i cvrstom voljom da kupim samo neophodno (dobar vic, jel' da?)



Broj jedan - dezodorans. Posto su prosle vrucincine, vreme je da se predje na tzv. zdrave dezodoranse. Jos uvek nisam nasla neki koji ce da drzi dovoljno dugo ali ne prestajem da se nadam. Trenutno testiram ovaj


Stavka broj 2 - sive senke
Po smesnoj ceni od 4 e nadjoh Flormar

Izuzetno pigmentirane,mekane, divno se blendaju i izdrzale su ceo celcati dan. Ima jos par varijanti - smedje, ljubicaste, zelene, plave i neka luda kombinacija zelenih i narandzastih.

Sledeca stavka bila je maskara. Nisam do sad probala "One by one" ali je isla u kompletu sa senkom po nekoj ceni od 6 e a ja oboozavam Maybelinne senkice. Nije losa kao maskara za dnevnu varijantu, ne lepi trepavice, ne trusi se i ne ostavlja crne kolutove oko ociju. Senke su prekrasne,naravno :)

Manhattah Kohl Kajal i S-he transparentna olovka su vec svima dobro poznate,kao i Gosh senke u prahu  a Vichy Flexi sam nahvalila u nekom od prethodnih postova .

Dugo sam stajala pred standom sa maskama

Na kraju sam uzela onu blatnjavu (za ciscenje) i neku sa jasminom (za suvu i osetljivu kozu). U principu , sve mi Montagne Jeunesse maskice odgovaraju, samo treba da pogodim pravi miris..sad vidim na slici belu cokoladu..kako li mi je samo promakla..

Onda sam krenula po lak (sto se pokazalo kao pogubno :)). Ideja je bila da podloga bude crna a onda gradient sa srebrnim sljokicama (ili sta vec nadjem od slicnih stvarcica). Nasla sam to sto sam trazila u jednoj od ovih hrpica



U prvoj turi pokupila sam ove


Inace ova prva dva ovde zovu flejkiji (nidje veze,al sta sad..:))
Prvi srebrni Gr mi je na noktima preko crne podloge izdrzao celih 5 dana (s' pranjem sudova i ostalim kucnim radostima)
Drugi svetlo ljubicasti sljokasti izgleda divno preko sivog, a ako ga mazete samog za efekat kao iz bocice trebace vam cela bocica :)
Ovaj treci je providan sa onim trash zvezicama i crvenim srcima..odlepljuju se posle prvog pranja ruku a namucila sam se pecajuci ih..
Ovaj poslednji je divan za one koji vole neutralne nokte. Blagi belicasto-ljubicasto-sivkasti holo sa sitnim crnim zrncima(?!?)

Posle kratkog odmora u obliznjem parkicu i studioznog proucavanja fotkica sa lakovima, vratim se ja po jos :)
Cetiri komada za sto denara..stvarno smesno:)
Sledeci ljubimci su svi sljokasti

Prvi je kind of holo zeleno-plavicasto srebrnasto-zlatnasti 
(njega jedva cekam da isprobam sutra)
Evo kao malo bolje fotke

I sad stvarno ne kupujem vise lakove..bar dok ne potrosim polovinu zaliha..ili ako nadjem nesto specijalno u Sofiji sutra..Essence Dance ilitakonesto..










7 comments:

  1. O , Pa mi to danas pricamo o ljubavi svih zena.Sminkili, sminkili.Dooobro si se naoruzala i lep izbor napravila.

    ReplyDelete
  2. Kako su mi super lakovi, ne zna se koji je bolji, a još tako dobra cijena!!! Moraću i ja malo da probam Flormar sjenila :)

    ReplyDelete
  3. Super shopping, lakići su preslatki! Meni se sviđaju trash zvjezdice i crvena srca :)

    ReplyDelete
  4. OMG, kutije prepune lakova! Ja bih kopala po tome dobrih sat vremena!
    Znaš li kojim slučajem koji su to brandovi? Nisam nigdje vidjela...
    Odličan shopping, sve mi se sviđa. :))

    ReplyDelete
  5. Jaoooo, kakvi lakići, pa mnoooogo su slatki i super sličice :)

    ReplyDelete
  6. Lakici su Golden rose, Classic i Selene..bilo toga jos mnogo,radnjica je samo s lakovima. Glupavo mi bilo da skljocam unutra pa sam ovo kroz izlog u prolazu :))

    ReplyDelete