Tuesday, November 15, 2011

Mali reklamozder


Prehlada ne popusta, a za dodatnu zabavu pobrinule su se komsije sa sprata iznad. Prsla im cev u kupatilu pa sam na sopstvenoj kozi, u bukvalnom smislu, osetila sta znaci naci se u g* do guse. A taman sam mislila da cu se odmoriti od puta..
Anyway, ostavljali su me na miru ovih dana pa sam imala vreme za kopanje po youtubetu i naletela na ove dve divne reklamice -mini filmove

Soulfood Serbia
Macedonia - Timeless
Sad sam gladna..


EDIT : sad tek videh u Blicu da se vodi mini rat izmedju makedonske i srpske reklame..bas me zanima ciji tata ima veci pistolj :))

5 comments:

  1. Šta mi ovo radiiiiiš!!!

    Ja slušam ovo: http://www.youtube.com/watch?v=1G4isv_Fylg&ob=av2e

    ReplyDelete
  2. I jebem svim cijevima na svijetu sve govnasto! :D

    ReplyDelete
  3. ahaha, strasne ste mi vas dvije :D
    zao mi je Boga mi sto ti se to sve desilo :(
    nadam se da ce uskoro biti bolje :)

    ReplyDelete
  4. Ni ne sanjamo sta nam se sve, gadno moze desiti.A sto se spotica tice, mogu reci da nikada bolji spot o Srbiji nisam odgledla...cak i dirljivo deluje.Citam ovo, gledam i pisem uz jutarnju kaficu...pa mozes zamisliti kako mi se creva sada svadjaju, uuuuuuuuu!

    ReplyDelete