Wednesday, October 26, 2011

Laka literatura za prijatno popodne

            Muzicka podloga

 Pravila sam ovih dana retrospektivu procitanih knjiga na godisnjoj bazi. Dokon pop i jarice krsti, rekla bi moja nana :) ali sta je tu je, pa vam donosim neke od knjiga koje su mi ostale u secanju.

.

                     Regine Deforges - Edicija Plavi bicikl (prve tri knjige)

 Zena oko koje su se lomila koplja, bila je zabranjivana i cenzurisana a opet voljena i citana, jedna je od najplodnijih francuskih knjizevnica 20 veka

Ne znam zasto sve citaoce prva knjiga podseca na "Prohujalo sa vihorom". Dobro, ima slicnosti tu i tamo ali ipak..
Prica o sestrama Delmas, imanju Montinjak, pocetku rata i jednom biciklu..
Porodicna saga o odanosti, ljubavi i spremnosti jedne devojke na nemoguce stvari.
Na granici senzualnosti i crnog humora, spisateljica ispreda povest o jednoj zemlji, napacenim ljudima i veri u svetliju buducnost.

Secate li se serije?
Prelepa Laetitia Casta kao Lea Delmas :) I samo to - prelepa. 

6 comments:

  1. Ja se sjecam serije, obozavala sam je :)))
    Moja kolegica iz kancelarije bas sada cita drugi dio i neki dan sam pricala o seriji!!!

    ReplyDelete
  2. Imam tu knjigu doma, sve me više intrigira u zadnje vrijeme :)

    ReplyDelete
  3. Ja citam cetvrti deo, odlicna edicija:)

    ReplyDelete
  4. Nećeš vjerovati, ali nikad čula! Ima li se gdje downloadati?

    ReplyDelete
  5. Da ih imam u e-formatu, vec bih postavila :))
    Bas me zanimaju druge tri knjige. u mojoj biblioteci ih nema tako da cekam sajam :)

    ReplyDelete
  6. Dobar izbor!
    Kako si mi ti, sekogas se raduvam na tvoeto "maftanje onako u prolazu" :)

    ReplyDelete