Monday, October 24, 2011

Kad ti kornjaca entuzijazma padne na glavu

                                             Fantasticna muzicka podloga (da me dovrsi)



Dodju tako neki dani kad mi nije ni do cega.
Sve je sivo, mutno i depresivno. 
Ja bezvoljna. 
Cak ni telefon ne zvoni. 
Na TV-u gluposti, comp krahirao po jubilarni peti put ove nedelje.
Ni za citanje nemam nista.
Ako sad zadremam, brojacu ovce nocas.
Perlice, trakice i konci me ne privlace.
Trebalo bi da isprobam one nove lakice ali pre toga treba skinuti stari lak. Mrzi me.
U ovonedeljnom horoskopu mi pise :"

Nalazite se u sjajnoj psiho-fizičkoj formi što pozitivno utječe i na vašu radnu učinkovitost. Bit ćete vrlo samouvjereni i zahtjevni prema kolegama, ali u isto vrijeme ostavljat ćete pozitivan dojam na okolinu. Najbolje ćete se osjećati u društvu koje ima slične ideje ili poslovne interese. "
Yeah, right..mora da sam poglesila znak..
Ako ovo nije oktobarski blues, onda ne znam stvarno..

6 comments:

  1. ...racunaj da je to samo period , i bice bolje :D
    ....i vrijeme je tako, mislim :)

    ReplyDelete
  2. Ma jesen je sva takva ;) Proci ce brze uz neku dobru knjigu ;)

    ReplyDelete
  3. i ja se osjećam slično, pogotovo sad u ovom jednom periodu, bitće bolje....

    ReplyDelete
  4. Денеска си сигурно подобро:)
    поздрав!

    ReplyDelete
  5. Ma to tako dođe.. vjerujem da te je već dosta prošlo!

    ReplyDelete