Sunday, October 9, 2011

Jedan retrogradni putopisni

Muzicka podloga

 Kad pocne sezona kisa, sve zamirise na pecene paprike i dzem od sljiva a kratke rukave zamenim dugima, provrtim neke stare albume i nekako mi toplo oko srca iako je napolju jedva 10 stepeni.
 U zutom albumu su slike s Ohrida, u crvenom je Grcka u malom, u prugastom tura kroz Srbiju..
Najvise volim ljubicasti album. Fotografije iz Turske, sve slikano plasticnim aparatice za 10 e (baterije gratis)
Uvek se tamo nadje poneki detalj koji mi je promakao, neka prijateljska lica, mesta na kojima bih ponovo da se nadjem.
 Jedno od takvih mesta je i gradic sezdesetak kilometara udaljen od Bodruma  - Turgutreis. Okruzen vocnjacima s jedne a dugom pescanom plazom s druge strane, u zalivu s kristalno cistom tirkiznom vodom i nalepsim zalaskom sunca koji sam videla
Turgutreis je poznat po restoranima na vodi, skydivingu i naravno - po marketu :)
Osim hrpe garderobe po bagatelnim cenama, puno koze i zada, mogu se naci i tezge s milion vrsta cajeva, turskim delicijama i zacinima
Ostala sam zarobljena kod tezge sa zacinima dobrih pola sata ali..svako sa svojom bolescu valjda..tema za sledeci post :))

Jorz truli leti ka ostrvu Kos (jos uvek trajekt ne funkcionise kako valja, a Grcka je na samo 20 minuta)

Najpoznatije parce peska na Bodrum Peninsula sa tek napravljenim terenom za volleyball

Za one kojima letnji odmor pocinje sredinom septembra - nista vi ne brinite, njima sezona traje do kraja novembra :))





5 comments:

  1. Jao đem od šljiva- mama pravi najbolji :)

    Tako si lijepo napisala post :) domišljato ...i eto sta vise da komentarisem vec da i ja kopam po svojim sarenim albumima i dzemperima :)

    ReplyDelete
  2. Turska je divna.Milion začina,ukusa,garderobe.Baš kao što si i sama rekla.Ja sam bila u Istanbulu na medenom mesecu i grad me je očarao.Prosto čovek ne zna gde prvo da gleda i šta prvo da proba.Nadam se da si kupila neki začin da osetiš raskoš ukusa.

    ReplyDelete
  3. Jao Turska <3. Otisla bih tamo mislim samo zbog lakica i krpica. Mozda jednog dana... Prelepe su ti slike :)

    ReplyDelete
  4. A vala sam se nakupovala zacina ko blesava :) i cajeva ..i zada..uh..Jedva cekam da idem ponovo, ali ovog puta kolima pa na tenane niz obalu :))

    ReplyDelete
  5. Ljuta sam na Blogger jer mi nekako zatrpa postove pa propustim vidjeti ove divote. Daj veće slike!
    Kad ćeš mene voditi ovdje? :)

    ReplyDelete