Tuesday, September 13, 2011

Samo kratko..+edit

..da podelim sa vama jedan pesmuljak koji me ganja danima

"Her name is Rio and she dances on the sand
just like that river twisting through a dusty land.."



EDIT: Potaknu me ovaj Biberlee - in post na razmisljanje..pa sam malo kopala po zakonima..pa sam nasla samo ovo : 


АУТОРСКО ПРАВО И СРОДНА ПРАВА

Закон о ауторском и сродним правима 
("Сл. гласник РС", бр. 104/2009 од 16/12/2009) ( PDF_format )

Уредба о условима које треба да испуњавају примерци ауторских дела и предмета сродних права који се депонују, уношењу у евиденцију и депоновању ауторских дела и предмета сродних права, и садржају евиденције депонованих ауторских дела и предмета сродних права, код надлежног органа
("Сл. гласник РС", бр. 45/2010) ( PDF_format )
Summa summarum : Ako vec niste autor koji ima svoju izdavacku kucu ili ste debelo platili deponovanje odredjenog teksta, sve mozete da okacite macku o rep. Kakva crna autorska prava, intelektualna svojina i ostali vragovi..
"Uzalud se trudis
iz ovog da se budis
ti moras da poludis

Rodjena bez srama 
u srcu ovog sljama
ti ostala si sama.." 

Jes, prekopirah Galijin tekst..da vidim ko ce sad na mene drvlje i kamenje :)


2 comments:

  1. Mojata omilena:
    http://www.youtube.com/watch?v=U_7DnHbcgn8
    :)

    ReplyDelete
  2. E da ,dobra je i ta al' ova mi nekako vise letnja..:)

    ReplyDelete