Monday, September 19, 2011

Postrodjendanski blues

Volela bih da je neko meni posvetio ovo..ali to sam samo ja.. :)

Pozelela sam sebi :

  •  posao s normalnim radnim vremenom
  • muskarca koji ce da me slusa duze od 5 sekundi u komadu
  •  vise vremena za prijatelje


Neke cestitke sam ocekivala, neke bas i nisam (jedna me je posebno obradovala), neke sam ljude ocekivala a nisu se pojavili, neki su se pojavili a da nisu bili ni pozvani :)

Prepodnevni izlet do krsta iznad Skoplja..mir, tisina..zen..priroda i stene..
popodnevna pizza i vecernje pivo..
Vreme je za krevet, a sutra u nove radne pobede

Ljubi vas godinu dana starija a ni mrvicu pametnija ja :)

6 comments:

  1. Sretan rođendan! Želim ti sve što sama sebi želiš, zajedno smo jači :D
    Divna je slika, bar ti ne moram željeti dobrog fotografa :)

    ReplyDelete
  2. Želim sve najbolje,i da se barem neke želje ispune!

    ReplyDelete
  3. Среќен роденден, со закаснување од само 10 минутки. :p
    Голема да растеш, нека ти се исполнат сите твои желби.

    Каде бре има авокадо за 40 ден. парче?
    Во Веро беше 340 ден. килограм...

    Инаку готови тортиљи има во Кам маркет, 8 во пакување, околу 80 ден. Евтинија.
    :D

    Каде е тоа авокадо?
    :D

    ReplyDelete
  4. Nikad nije kasno pozeljeti sve najbolje i najljepse...SRETAN RODJENDAN!!!

    ReplyDelete
  5. Eto i ti si posetila moj grad... Blago tebi kad si uspela da se popneš do krsta, meni to nekoliko puta nije bas pošlo za rukom hahah :)))) Srecan rodjendan sa zakašnjenjem :))

    ReplyDelete