Wednesday, September 7, 2011

Malo random e - literature


Za one koji vole cudne knjige :

Neil Gaiman - Knjiga o groblju

" Da bi se ovo dete odgajilo, bice potrebno vise od dve dobre duse - rece Sajlas. - Bice potrebno celo groblje."
Ko kaze da groblje nije idealno mesto za detinjstvo, prijateljevanje, pa cak i prvu ljubav?
E - format : http://www.4shared.com/document/j_BVQhlV/Knjiga_o_groblju.html

Joanne Haris - Pet cetvrtina narandze

Pamtimo je po "Cokoladi" i " Licitarskim cipelicama". Njen najmracniji roman do sad
. Majka s troje dece, okupacija u Francuskoj i hrana kao oruzje.
E - format : http://www.4shared.com/document/hPdh8fHt/Pet_cetvrtina_narance.html

Artur Golden - Memoari jedne gejse

Najslavnija japanska gejsa, Nita Sajuri, prica o svom zivotnom putu - od siromasnog ribarskog sela do japanske prestonice, preko zivota u kuci gejsi gde uci da plese, sredjuje kosu i na razne nacine udovoljava muskarcima.
" Prava gejsa moze zaustaviti svakog muskarca samo jednim pogledom"


E - format : http://www.4shared.com/document/lf2GwIhA/Arthur_Golden-Sjecanja_jedne_g.html

4 comments:

  1. Probala sam da citam e-knjige ali mi nikako ne ide. Cak sam skinula sve od Paula Koelja knjige, ali zamorno mi je jako za oci da ih citam na ekranu :(

    ReplyDelete
  2. I ja vise volim prvu stvar ali kad nema drugih i ove su dobre :)

    ReplyDelete
  3. Obožavam Gejmena... Knjiga je super i za stare i za mlade, prava bajka :)

    ReplyDelete
  4. Ok, naziv i ta jedna rečenica definitivno su zaokupili moju pažnju . Baš ti hvala :D
    Pratim ove male savjete ,koji inspirišu :)

    ReplyDelete