Friday, September 9, 2011

Listanje noktiju i par stvarcica koje mogu pomoci

 Oket, namazala sam vise stvari na nokte nego na hleb pa da podelim sa vama par stvarcica koje su kod mene upalile.
Mesto broj jedan definitivno zauzima ricinusovo ulje
Drzim ga u frizideru pa ga pre upotrebe malo smlacim tj.izlijem par kapljica na dlan i onda masiram svaki nokat po 2 minuta (da,stopujem vreme :))

Druga fantasticna stvarcica (koje mi ponestaje) je Hemel melem za nokte na bazi voska i limuna. Divno mirise, brzo se upija i brzo se vide rezultati
Jos jedna dobra mazalica koja se konacno moze naci i u nasim parfimerijama

E sad stvarcice koje trenutno koristim
Flor Mar max Growth
Pisala sam o njemu ovde. U pocetku nisam bila bas odusevljena ali posle pola bocice pokazao se kao winner. Trenutno koristim drugu bocicu. Za cenu od 4 e perfektan

Ovih dana je u Cosmu bio popust na Miss Sporty lakice. Kupih dva. Prvi je isto neki hardner i ne radi lose kad se koristi kao top coat

a ovaj drugi - zali boze bacenih para..uzas..susi se pola sata, na noktima imam osecaj kao da su gumirani a grebe se momentalno. Znaci totalno djubre..dzaba vitamin e i calcium..


Ok, zadnja stavka - skidac laka
Trenutno imam ova dva




Ovaj Afroditin mi je divan a Ebelin toliko jako mirise da njime samo lak sa noktiju na nogama skidam.

Jos jedan recept iz kucne radinosti - ispasirajte kuvan krompir pa mu dodajte maslinovo ulje, napunite masom rukavice ili obmotajte ruke  folijom posle nanosenja mase i voila - nahranjeni nokti a koza  ruku kao svila :)
I naravno  koristite rukavice..gumene po kuci a vunene i kozne kad je hladno :)

Veliki mah mah iz Makedonije koja veceras slavi 20 godina nezavisnosti  :)

6 comments:

  1. Супер пост.
    И мене ми ја фалеа кремата на Хемел, иако цената не е баш за фалење. :/
    Ама се исплати, зашто трае подолго време.
    Би пробала и рицинусово масло за моите напатени ноктиња.
    :)

    Добри совети.

    ReplyDelete
  2. Kremica je negde oko 300 denra ako se dobro secam sto se, dugorocno gledano, isplati. Mene spasila posle neuspelog geliranja. A ricinus (Galafarmov) je negde oko 70 den. a traje 200 god :)

    ReplyDelete
  3. Pozdrav! :) E svasta za ovaj Miss Sporty Vit E i Calcium, meni se osusi momentalno i kad se osusi ne vidi se uopste... Tako da je meni ok :)

    ReplyDelete
  4. Jao, saljem ti ga momentalno,samo da ga ne gledam. Probala sam ga danas ponovo i efekat isti..uzas..a ovaj ljubicasti mi bas super

    ReplyDelete
  5. Ili na primer ojacavanje noktiju gelovima koje definitivno otklanja taj problem ;)

    ReplyDelete