Friday, September 2, 2011

Lakovi za nokte + Pivolend update


                      "Vicem sa krova
                        ta cetiri slova
                        moze,moze,moze"

Ubice me klizno radno vreme. Posebno kad pravo s posla odem na svirku..
Jee..u prvih 5 minuta upala sam u sutku, izgazili me po bosim stopalima i zalili pivom...inace je bilo bas fino. Mile i drugari perfektni, masa ljudi skace i urla. Prosto nisam mogla da poverujem koliko fanova ima Hladno pivo ovde. Sutra Darkvudi, prekosutra Ritam nereda pa posle cilanje uz salsa ritmove na keju :))

Nego lakovi za nokte. Aparat mi uginuo pri susretu sa tvrdom podlogom pa su i ove slikane telefonom i to jos na dnevnom svetlu..kao, bice bolje..samo sam se salila...isto su mutne ali za sad nemam bolje.

Znaci novi ljubimci

!. Olivia popularnog imena 117.  Divna mint boja (skoro kao you belong to me), kvalitet prosecan,za potpuno pokrivanje jedan sloj
2.Essence trendsetter..njega nisam uslikala. Bitno moja omiljena tamnozelena. Trebaju mu bar 2 sloja. S nadlakom izdrzi (mozda) 2 dana

3.Golden Rose sweet 63 - lepa prava narandzasta. susi se uzasno dugo,potrebna 3 sloja



4. S-he 305 lime green - omiljena letnja nijansa, nosim ga zadnjih 20 dana i ne menjam :) Bocica lego kockica, 3 sloja za potpuno prekrivanje..oprastam mu sve zato sto je boja divna i brzo se susi
5. Golden Rose sweet 52 - prva prava koralna boja koja pokriva liniju nokta u jednom sloju i bas dugo traje

6. Jos jedna iz palete blesavih boja koju sam skoro otkrila - Maybelline mini colorama Urban Turquoise. Perfektan.Brzosuseci. Dugotrajan. A boojaa..


Mali Klempa nije imo nista protiv sto su mi svi nokti razliciti

Odoh na spavanje. Bice sutr duug dan a darkvudi sviraju tek u 2..

2 comments: