Monday, September 12, 2011

Knjige mog detinjstva



Kupovala sam danas poklon za moju maju dugajicu, pa pored haljinice i kisobrana pozeleh da joj u paketic ubacim i nesto za citanje. U poplavi Winksica, Bratz-a i raznih Dorafora i inih, ne uspeh da nadjem nista lepo. Mislim, po mojoj meri lepo :). Nesto kao ovo


ili ovo

ili mozda ovo


Na kraju joj kupih neku Sarah Key, a vama ovom prilikom poklanjam ove 3 knjige u e - formatu...cisto da se ne zaboravi :)

1. Mali princ
http://www.4shared.com/document/cDe4_vDu/Antoine_de_Saint-MaliPrinc.html

2. Galeb Dzonatan Livingston
http://www.4shared.com/document/ClpcK0V9/Bach_Richard-Galeb_Dzonatan_Li.html

3. Jezeva kucica
http://www.4shared.com/document/pr5VCtKR/Branko_Copic-Jezeva_kucica.html


9 comments:

  1. Jes li čitala Bitku u Zlatnoj dolini, svojevrstan nastavak Orlovi rano lete? Ja sam se neki dan sjetila te knjige, našla je i pročitala u vozu za 2 sata :) E, ljepote...i dalje se sjećam nekih citata, od riječi do riječi!

    ReplyDelete
  2. Jesam :) A posle i Nikoletinu Bursaca. A Orlovi su mi bili lektira u nekom , cini mi se, sestom razredu. "doBro ste me presli sonom jamom.." Hehe..ako se setis jos neceg, dojavi. Volela bih da napravim kolekciju :)

    ReplyDelete
  3. Mali Princ.Galeb Džonatan L.(imam kopiranu-ko dijete se snalazilo kad ti se sviđa knjiga ) ,a pomislim uvijek da su samo djeca u mojoj školi to čitala i kao da niko drugi za to ne zna :)
    Volim zaista .

    ReplyDelete
  4. Првите две ги имам по дома. :)
    Моите омилени книги од детството се Малиот вампир, Дежурна приказна, Големи и мали.

    ReplyDelete
  5. Jao, Galeb Džonatan Livingston!;) Kad već pomenuste Ćopića, moja omiljena je bila Magareće godine. I sad je često listam...;)

    ReplyDelete
  6. Do Sassy : imam jas i omiljena makedonska - Siljan strkot :)
    Fale mi tu u kolekciji "Plavi cuperak" i " Price iz Nepricave" i ko zna sta jos..seticu se nekad..

    ReplyDelete
  7. Divan blog !
    Moram da kažem da je Ježeva kućica bila omiljena knjiga mog najmlađeg brata dok je bio mali, obožavao je, stalno smo mu je čitali, a on gledao slike... :)
    Uhvati me nostalgija, uh :D

    ReplyDelete
  8. Nije da sad vracam kompliment, ali i meni se bas svidja tvoj blog :)))

    ReplyDelete